Bölüm 18 (Unutulmaz doğum günü)

217 28 15
                                    

Dilan'dan

(-"Herşey çok güzel gidiyordu. Restoranta yemeğe yedik ve çok eylendik,dans etiik . Herşey müthişti. Saat on gitmiş ve restorandan kalktık. Ben eve gideceğimiz sandım ama öyle olmadı. )

- Sibel : Gençler biz gidiyoruz size iyi eylenceler.

- Nısıl anlamadım?

- Sibel : Kuzucuğum senin için sürprizler burda bitmiyor bu günü tadına çıkar (dedi ve sarıldı bana)

- Teşekür ederim canım (dedim ve herkes gitmeye başladı. O sırada Baran beni arabanın kapını açtı ve şöyle söyledi :)

-Hadi bakalım prenses senin doğum günü burda bitmiyor bunu biliyorsun değil mi? Az önce söylediğim şeyi hatırla.

-Hatırladım ama ben eve gideceğimiz sandım. Peki nereye gidiyoruz biz şimdi?

-Gitince görürsün güzelim hadi şimdi arabaya bin.

-Peki öyle olsun o zaman.

(Arabaya bindik ve yola çıktık . Gideceğimiz yer biraz uzaktı ama sonra orda vardık. Gitimiz yer bir dağ evindi . Daha önce orda hiç gidmemiştim.)

-Aşkım burası neresi.
(Baran hiçbirşey demeden elimi tutu ve içeri girdik. Çok güzel bir evdi. Baran orda mumlar falan  ve güller koymuştu . Herşey çok güzeldi. Ondan bir cevap bekletken cevapımı aldım.)

-Sen bana sordun ya burası neresi ve kimin evisi ?

-Evet sordum . Banada anlatacak mısın?

-Tabi . Burası benim evim.

-Nısıl yani.

-Ben burda sadece üzüldümde yada yalnız kalmak istediğimde burda geliyorum.

-Peki bana neden daha önce burda getirmedin?

-Çünkü bu günü bekledim.

-Burası çok güzelmiş gerçekten. Herşey sen mi hazırladın?

-Evet ben hazırladım. Seni için sadece senin için.

-Çok çok teşekür ederim gerçekten ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum bu çok güzel bir şey gerçekten. Seni çok seviyorum Baran Karabey.

-Bende seni çok seviyorum Dilan Karabey. (Dedi ve dudaklarıma bakmaya  başladı. Bunu fark ettim ve onu öpmeye başladım. O da karşılık verdi.  Her zaman ki gibi çok sert öpüşüyorduk. Küçük adımlar ile duvara yasladım ve o sırada Baran bana kucağına aldı ve odaya götürdü. Birbirimizi kıyafetlerini çıkarmaya başladık ve yine öpüşüyorduk. Kendimizden geçmiştik. Baran dudaklarımdan ayrıldı ve tüm vücudumu öpmeye başladı. Ara ara azımda bir inelme sesi çıkıyordu. Daha sonra uzun uzun seviştikten sonra birlikte olduk. Beraber duşa girdik ve uymaya yatık.)

Baran'dan

("-Sabah ilk ben  uyandım ve Dilan hala uyuyordu. Birden gülümsemeye başladı . Galiba güzel bir rüya görüyordu. Onu mutlu görmek ve gülümseyerek görmek benim en önemli şeydi. Dilanın saçlarını okşamaya başladımda yavaşça gözlerini açmaya başladı.)

-Güzelim günaydın.

-Günaydın aşkım.

-Uyandırmak istemedim afedersin gülüm.

-Merak etme zaten uyanıcaktım.

-Güzel bir rüya görüyordun galiba.

-Nerden anladın ki?

-Uyurken gülümsüyordun.

-Nısıl gerçekten mi?

-Evet . Banada anlatacak mısın nısıl bir rüyaydı?

-Çok güzel bir rüyaydı. Sen vardın yanımda. Çok güzeldi birde kızımız vardı.

-Kızımız mı?

-Evet öyle gördüm rüyamda. Ben herzaman bir kızımız olsun isterdim. Sen istemiyor musun?

-Yok onu için söylemedim bende çok istiyorum bir kızımız olsun. Ben hep öyle istemiştim o yüzden şaşırdım.

-Gerçekten mi?

-Evet gerçekten. (dedim ve sımsık sarıldım ona.)

-Kalkalım mı şimdi aşkım?

-Biraz da kalsak mı böyle.

-Peki öyle yapalım aşkım.(bana yaklaştı be öptü. Hemen karşılık verdim ve altıma aldım onu.)

-Aklımı başında alıyordun be kadın.

-Bunu istiyorum zaten ama sende benle aynı şeyi yapıyorsun. Duygularımız karşılıklı.
(dedi ve gözünü kırprı bana.)

-Öyle mi ?

-Öyle.

-Peki bunu sen istedin.
(dedim ve gıdıklanmaya başladım ona.)

-Dur duurrrr yapma lütfen .
(gülerek. Bıraktım ve yine öpmeye başladım ona. Deliler gibi öpüşüyorduk. Biraz daha kaldık ve yataktan kalktık. Beraber yemek hazırlandık ve yemeğimizi yedikten sonra yola çıktık ve eve döndük. )

Nısıl olmuş arkadaşlar?😘❤️. Yeni bölüm 22 oy sonra❤️😘.

Hayatım AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin