Maraba👋
Kral Kim odasında volta atıyor, bahsedilen adamı öldürmek istiyordu.
Kral Kim aşık olabilirdi, ancak Kral Kim'e aşık olan kişi ölürdü.
Kulağına gelen haberle sinirden deliye dönmüştü. Köylü'nün teki ona aşık olmuştu. Muhtemelen abaza dayının tekiydi. Sonuç olarak ölecekti.
Kapı tıklatılınca kapıya dönmeden camdan dışarıyı izleyerek 'Gir' komutunu verdi.
"Çocuğu getirdik Kral'ım." Taehyung iyiden iyiye sinirlenmişti. Nasıl olurda o kişiyle aynı ortamda olmak zorunda kalırdı?
Bir dakika çocuk mu?
"Getir." Kısa ve net.
En fazla 20 yaşında olan çocuk içeri girmişti. Korku içerisinde.
Kral Kim sadece genç çocuğa bakıyor, nasıl kendi gibi birinden hoşlandığını düşünüyordu.
Büyük gözleri, kiraz gibi dudakları, incecik fiziği ve en önemlisi kiraz çiçeği kokan Feromoları.
"Demek benden hoşlanıyorsun çocuk." Sert ve tapılası sesiyle konuştuğunda çocuk irkildi.
"Kim dediyse yalan söylemiş Kral'ım. Öyle bir şey yok. Ne haddime."
Çocuk çıkmıştı odadan. Arkasından ona güzel gözlerle bakan Kral'ı bilmeden.
-
Uyku tutmamıştı Kral'ı bu gece. Ne kadar etrafında dönerse dönsün uyku tutmuyordu.
Yataktan kalktı ve ihtişamlı büyük odasının büyük camının önündeki mindere oturup hizmetliyi çağırdı. "Kırmızı şarap getir bana." Hizmetli odadan çıkıp mutfaktan şarap ve bardak kapıp gelmişti. "Çık."
Hizmetli çıkınca Kral kadehine kan kırmızısı şarabını doldurdu. İlk kadeh yudum yudum, yavaş yavaş.
Tüm şişe bitince uykusunun yavaştan geldiğini hissetti. Yatağına uzandı ve uykuya daldı.
Jeon Jungkook
Omega
19 yaşında
Köylü yoksul bir ailenin çocuğu
Omegasının göz rengi fotoğraftaki gibiKim Taehyung
Alfa
26 yaşında
Babası ölünce erken yaşta Krallığın başına geçtiAlfasının göz rengi bu şekilde
İlk bölüm kısa oldu ama ilerleyen zamanlarda bölümler uzar
Şimdi görüşürüz 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King's Favorite
FanfictionÇıkan yalan yanlış(?) dedikoduların kurbanı olan omega Jeon Jungkook Alfa Taehyung! Omega Jungkook! Omegaverse!