Mide(m)

1.3K 114 46
                                    

"Özür dilerim... Özür dilerim... Özür dilerim... Öz-"

"Jungkook. Özür dilemeyi bırakır mısın?"

"Taehyung ben sana çocuk bile veremeyecek kadar acizim..."

"Tanrım... Neler diyorsun sen öyle?" Jungkook güçlü bir hıçkırık kopardığında Kral dayanamayıp kucaklamıştı eşini.

Atı kahverengi tüylerden oluşan bir attı. At arabasının yanına geldiğinde, eşini kucağından indirmeyip beraber bindi arabaya.

Askere hareket etmesi için emir verdiğinde asker hızla onaylamış gri şapkasını düzeltip atı ilerletmeye başlamıştı.

-

1 gün sonra|

"Off... Midem." Jungkook karnını tutarak sızlandığında kalktığı yatağa geri oturdu. Ruh eşi duş alırken kendiside -güya- hazırlanacaktı. Ancak mide bulantısından ayağa kalkacak mecali yoktu.

"Jungkook?" Kral odadaki banyodan çıkıp içeriye girdiğinde hala hazırlanmamış omegasına baktı. Hala neden oturuyordu ki? "Neden hazırlanmadın?" Sertçe sorduğunda bu ses tonu omegayı korkutmuş olacak ki gözleri dolmuştu bile.

"B-ben.. Özür dilerim. Yatakta m-mayış mışım sadece..." Küçük pembe bir yalan. Kral anlamazdı herhalde? Ama neden hazırlanmamasına bu kadar sinirlenmişti ki? Anlayamıyordu. İlk defa sesi bu kadar sert ve ciddiydi.

Oysaki dün gece pamuk gibiydi. Dün geceyle şuan ki Kim Taehyung tamamıyla farklı kişilerdi.

Bebekleri olmadığı için Jungkook yol boyu ağlamıştı alfasının boynunda. Kral hiç sesini çıkarmadan onu kucağında da taşımıştı. Normalde Ji-woo'yla işi vardı ancak omegasını o halde bırakmak istememiş, yanında durmuş, sarılıp uyumuşlardı.

"Saat öğleni geçti. Hala mayışıklıktan bahsediyorsun. Kalk hazırlan." Ruh eşi neden böyleydi? Neden ona iğrenç davranıyordu? "B-ben çok özür dilerim... Kral'ım bağışlayın ne olur..."

Gözünden bir yaş düşmesine engel olamamıştı Jungkook. Bağırarak ağlamak istiyordu lakin yanında eşi varken bunu yapamazdı.

Kral geniş yatağa kuruldu. Omegasıda bir hışımla kalktı yataktan. Mide bulantısı çoğalmıştı birden. Üzüntüden diye düşündü Jungkook. Üzünteden başka bir şey olamaz.

Jungkook dolaptan sarı tüllü bir elbise çıkarttı hemen. Banyoya gidecekken kalın ses durdurdu onu. "Önümde giyin."

Nasıl bunu isteyebilir diye düşündü. Geldipi 5 dakikada üzerine çökmüştü tüm hüzün. Şimdide bunu istiyordu. "Banyoda giyinirim."

"Jungkook!" Yüksek sesi irkitmişti omegayı. Omega haketmemişti bunları. Neden ona böyle davranıyordu?

"Önümde giyineceksin dediysem giyineceksin! Karşında sadece eşin değil, kral olduğunu anlayacaksın!" Hem bağırarak hemde Jungkook'un kolunu tutarken konuşmuştu.
Büyük gözleri yaşlarla dolmuştu  omeganın. Jungkook kolunu kurtarmaya çalışıyordu esmer ve damarlı elden.

"Bırak!" Kral iyiden iyiye sinirlenmişti. Sinirlenmesi omeganın kolunu sıkmasını arttırmasına yetmişti. Ayriyeten sinirden yoğunlaşan feromonları odayı kaplamaya başlamıştı.

Kral feromonlarını arttırarak omegayı önünde diz çöktürdü. Omega derin bir inleme bırakırken Kral'a baktı. Hüngür hüngür ağlıyordu. "M-midem..." Kusacak gibiydi. Dayanamıyordu. Anca Kral omegayı duymuyordu bile nedensizce sinirlenmiş ve sinirini omegadan atıyordu.

İstemeden...

"Bu mu istediğin? Sözümü dinletmek için illa feromonlarımla önümde diz çökmeni mi sağlamam lazım!" Şiddet kazandı ağlaması omeganın. Hem mide bulantısı, hem ruh eşinin ona bağırması üst üste geliyordu. "K-kral'ım lütfen..."

Artık acıdan değil, zevk içinde yalvarıyordu omega. Tutamadı kendini. elini Kral'ın penisine attı. Yüzünü yakınlaştırıp kumaş üzerinden öptü önce. Kral bu hamleyi beklemiyordu ki inlemişti derince. "Ne yapıyorsun sen?"

Omega dinlemeyip elini fermuara attı. Yavaşça indirdi. Evet daha önce ilişkiye girmişlerdi ancak o zaman kızgınlıktaydı ve hiçbir şey hatırlamıyordu. Yavaş yavaş pantalonu aşağı iç çamaşırıyla birlikte bacaklarından sıyırıp attı. Sonrasında hiçbir şekilde Kral'ın penisine dokunmayarak kendi kırmızı geceliğini -iç çamaşırıyla birlikte-çıkarttı.

"Bu muydu istediğin?"

"Ne yapıyorsun sen?" İkidir aynı cümleyi kuruyordu. Nedeni bilinmez konuşacak kelime yok gibiydi.

Tekrar elini attı penise. Baştan aşağı okşamaya başladı. Kral sadece inleyip duruyordu. Penisin ucunu yavaşça ağzına aldığında Kraldan derince bir inleme kazandı. Sonrasında yavaş yavaş devam etti ağzına almaya.

Ağzından çıkardığı gibi ayağa kalkmayı başardı. Krla feromonlarını çekmişti. Kral'ı omuzundan ittirerek yatağın ucuna kadar getirip sertçe omuzlarındam itip yatağa düşürdü. İpler onun elindeydi.

Kucağına çıkıp dudaklarını ince dudaklara yasladığında karşılık verilecekken çekti dudaklarını. Hazırlanmak istemiyordu. Zaten penisi yetirince kayganlaşmıştı -ve sertleşmişti-.

Penisi deliğine konumlandırdığı gibi yavaş yavaş oturmaya başladı. Kalın, damarlı penis içini doldurdukça inliyordu. Birden kendisini bırakıp tüm penisi içine aldığında ikisi birden derin bir inleme bıraktı odaya.

Penisinin üzerinde tavşan gibi zıplayan omega, Kral'a hiç iyi gelmiyordu.

Omega boşalma konusunda çok erkenciydi. Kendini tutamıyordu ve en fazla 6 dakika sonra boşalıyordu ve gene öyle olmuştu. Kendi boşalmıştı ancak hala sertleşmiş bir Kral vardı karşısında.

Kral dayanamamış omegayı belinden tuttuğu gibi içinden çıkmadan yatağa yatırmıştı. İçins hızlı hızlı vururken boşalma sorunu olan bir kişi olmasına rağmen omeganın yaptığı şeylerle 10 dakika içerisinde boşalmıştı

"Siktiğimin omegası..."

"Senden nefret ediyorum Kim Taehyung."












Neden bir insana saat gece 1de ilham gelebilir (681 kelime yazdim)

King's FavoriteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin