Kasıklarımda hissettiğim derin kasılmayla kendimi kaybediyordum. Ne yapıyordu bana böyle?
Kendimi geri çekip Kral'dan uzaklaştım.
"Eğer bir daha böyle bir şey yaşanırsa, seni yanıma alıp öpmekten daha beter ederim Jeon."
Omega yutkundu. Karşısında hem Kral, hemde ruh eşi bulunuyordu.
"Kalk."
"Efendim Kral'ım?"
"Saraya gideceğiz Jeon, kalk diyorum." Omega gitmek istemiyordu. Burayı bırakamazdı. Gerginlikten dolayı yaymaya başladığı feromonlar Kral'ı kötü etkiliyordu.
"Sikeyim seni! Yayma şu feromonlarını!"
"Özür dilerim Kral'ım..." Korkusundan ve gerginliğinden sesi zor çıkmıştı. "Topla eşyalarını, giyin ve gel. Bekliyorum seni güzelim." Omega bu lafı beklemiyordu Kral'dan.
Kral evden çıkmış askerlerinin yanına gitmişti. "Yoongi, tüm cariyelerime söyle sarayımı terk etsinler senin cariyelerin kalırlar isterlerse. Sadece kızımın annesini kovma. Kia 5 yaşına gelince oda gidecek."
"Kral'ım..."
"Gel güzelim çıkalım yola." Saray 15 dakikalık yürüme mesafesindeydi ancak Kral yürüyemezdi. Önemli işleri vardı.
Jeon, Kral'ı onayladığında at arabasına binmişlerdi.
-
"Güzelim geldik." Jungkook, Kral'ın sesiyle uyandığında Kral'dan uyuduğu için özür dilemişti. Kral'ın kahve ve nane kokulu feromonları onu rahatlamıştı.
"Uyuman için feromon saldım zaten bebeğim. Uyuman lazımdı. Gözlerinin altı mosmor. Şimdi şifahaneye gidelim. Jin sana morluk için krem versin."
Arabadan indiklerinde önce Kral sonrasında Jungkook indi. Ayakları uyuştuğu için sendelemiş, bu durum Kral'ın, Jungkook'u belinden yakalamasına sebep olmuştu. "Dikkat et."
Saraya ilerlediklerinde kapıdaki asker selam vermiş konuşmuştu. "Kral'ım kızınız Kia biraz hasta. Jin'in yanında ancak sanırım durumu kötü. Sizin feromonlarınızın iyi geleceğini söyledi Jin." Jungkook, kızınız lafından sonrasını dinlememişti. Kral'ın kızı mı vardı? Gözleri dolmuştu.
Kral hızlı adımlarla şifahaneye gitmeye başladı. Jungkookta ona yetişmeye çalışıyordu. "Kia."
"Kral'ım." Jin kalkmış önünde eğilmişti Kral'ın. "Nesi var ne oldu?"
"Ne olduğunu bilmiyorum Kral'ım, sorularıma cevap vermediği için ilaçda veremiyorum."
"Güzel kızım ne oldu? Neyin var?"
Kia cevap vermeden elini ağzına tutup öğürdüğünde Kral bakakaldı. Kia kalkıp kusmaya başladığında kendini kötü hissetmeye başladı. Bu Kia'dan kaynaklı değildi. Kurdu acı çekiyordu. Arkasını döndüğünde karnını tutup iki büklüm olmuş bir Jungkook beklemiyordu."Güzelim ne oldu?"
"B-ben bilmiyorum Kral'ım."
"Baba.." İşte bu Jungkook'un canını daha çok yakmıştı. Kral'ın çocuğu vardı. "Baba bu adam kim? Sen niye ona bebeğim diyorsun? Sen annemle evli değil misin?" Jungkook daha çok şok olmuştu. Kötü hissediyordu.
"Aşkım." Jungkook arkasını döndüğünde gördüğü kadınla daha çok şaşırmıştı. Kral'a aşkım demişti. "Çekil seni omega parçası! Köylü değil misin sen? Bu kıyafet ne böyle? İğrenç!"
"Chui."
"Taeh-"
"Sen kimsin bana böyle seslenirsin!" Jungkook irkilmişti. "Biz evli değiliz bu çocuk neden evli olduğumuzu söylüyor. Kızgınlığımda yanıma gelmişsin bir şeyler olmuş gebe kalmışsın! Senin ne sikim olduğunu bile bilmiyorum!"
Kral devam etmişti konuşmasına. "Kia 5 yaşına gelince bu saraydan siktir olup gideceksin. Üstelik senin omega parçası dediğin kişi benim eşim tamam mı? ÇIK DIŞARI!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King's Favorite
Fiksi PenggemarÇıkan yalan yanlış(?) dedikoduların kurbanı olan omega Jeon Jungkook Alfa Taehyung! Omega Jungkook! Omegaverse!