2 ay sonra|
"Taehyung diyorum ki ben aşağıda o masada istenmiyorum kaç ay oldu kabullenmediler beni. Ben burada yerim bir şeyler sen aşağıda ye yemeğini."
"Jungkook sen kraliçe olduğunun farkında değil misin? Seni kabullenselerde kabullenmeselerde o masada yerin benim yanım. Şimdi aşağı iniyoruz hadi gel." Jungkook kabullenilmediğinin farkındaydı. Sırf bir omega olduğundan dolayı onu istemiyorlardı. Ne sarayda ne de ülkede.
"Peki tamamda, ben yürüyemiyorum bile merdivenlerden inip çıkamıyorum. Bebeğimizin altı aylık olduğunun farkında mısın?"
"Dert ettiğin şeye bak Jeongguk." Dondu omega olan. Nereden öğrenmişti bunu? Gözleri doldu. Tüm anıları geçti gözünün önünden. Neden böyle şeyler yaşamıştı? Sırf eşcinsel diye Tanrı tarafından cezalandırılmış mıydı?
Hayır! O daha altı yaşındaydı o zamanlar, eşcinsel olduğunu nereden anlayacaktı ki. Kral'ın babası yüzünden olmuştu her şey. Evet Jungkook'un iki babası vardı. Eşcinsellerdi. O zamanlarda eşcinsellik yasaktı. Ruh eşi çıkmadıkları sürece iki erkek veya iki kız yan yana gelemezlerdi. İki babası ruh eşi çıkmışlardı ancak bir türlü Kral buna inanmamıştı. Çiçeklerinin sahte olduğunu söylemişti. Sonrasında Jungkook'u büyütmelerine izin verdiğini ancak Jungkook büyüyünce ikisinin de canını alacağını söylemişti. Büyümekten kastını 18, 19 yaş sanıyorlardı ancak Jungkook henüz altı yaşındayken kapılarına dayanan askerlerin sonlarını getireceklerini anlamışlardı. Son kez öptüler Jungkook'u, son kez sarıldılar, son kez kokusunu içlerine çektiler ve son kez birbirlerine baktılar. Çaresizdi ikiside. Çiçekler doğru olsada Kral inanmamıştı bir kere. Sonrasında askerlerden birisi Jungkook'u da tuttu yanında. Kral'ın yanına götürüldüler. Kral'ın yanında bir çocuk vardı. Esmer teni, daha çocukken bile belli olan keskin yüz hatları. Keşke demişti Jeongguk. O çocuğun yerinde olsaydım
Flashback|
O çocuğun yerinde olsaydım belki şuan mutluydum. Babalarımla birlikte olacaktım. Babalarımın arasında uyuyor olacaktım.
Babalarıma baktım alfa babamın gözündeki kırgınlık, mahcubiyet o kadar belli oluyordu ki. Omega babama ne olmuştur diye düşünemedim. Ona da baktım sessizce ağlıyordu dizlerinin üstüne çöktürülmüş ağlıyordu. Askerin tutuşu gevşemişken omega annemin yanına koştum. Kral bir şey demedi. Sarıldım babama iyice güzel kokusunu içime çektim. Ne zaman olduğunu bilmediğim göz yaşım annemin yüzüne damladı. "Ağlama bebeğim, özür dileriz senden bir gün kavuçacağız benim güzel bebeğim, güzel oğlum."
Yanımda bir çığlık duydum. "Bakma Jeongguk. Oraya bakma." Ağlaması şiddetlenmişti. Dayanamadım yana çevirdim başımı babamın kafası vücudundan ayrılmıştı.
Bedenimi inanılmaz bi sarsılma kapladı. Çığlık atarak ağlamak istiyordum yapamıyordum. Arkamdan iki el uzandı ve beni geri çekti. Çırpındım ancak kurtulamadım. Omega anneminde kafası vücudundan ayrılmıştı. Çığlık attım ikiside beni bırakıp gitmişti. Yukarıda tahtın yanında oturan çocuğa baktığımda bana baktığını gördüm. Babasına engel olmaya çalıştığını duymuştum. Yapmamıştı. Kral onu dinlememişti. Bense sadece çığlık çığlığa ağlıyordum.
Flashback end|
"O çocuk sendin... Özür dilerim Jeon. Özür dilerim meleğim."
*
Jungkook|
Yemek yemeye Taehyung'un yardımıyla inmeyi başarmıştım. Kendisi baş köşeye oturmuşken benide yanına iyice yaklaştırdı sandalyeyle birlikte.
Bayan Kim gelmişti. Nasıl içeri almışlardı onu bilmiyordum ama Taehyung ağzına her bir lokma attığında ters ters Bayan Kim'e bakıyordu. "Neden buradasın?" Titremiştim. Bana asla bu şekil boğuk ve kalın bir sesle konuşmamıştı.
"Seni Laura'yla tanıştırmak için geldim. Müstakbel gelinimin ve Kraliçe olacak kişiyle tanışmanı istedim." Büyük bir kahkaha. Yanıma döndüğümde Taehyung'un karnını tutarak kahkaha attığını görünce bıyık altından gülmeye başladım.
Kimse görmeden gülmemi toparladım. Taehyung kolunu bana doğru uzattığında gelmemi istediğini anladım. Yavaşça ayaklanıp bol kıyafetimden dolayı belli olmayan karnıma dikkat ederek Taehyung'un kolunun arasına girdim. Beni belimden kavrayıp kucağında kendine dönük bir şekilde oturttuğunda gözlerim kocaman oldu. "Tae napıyors-"
Cümlemi bölen kalın yumuşak dudakları oldu.
Pazartesiyi tatile bağlamışken bölüm yaziyim dedim😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King's Favorite
FanfictionÇıkan yalan yanlış(?) dedikoduların kurbanı olan omega Jeon Jungkook Alfa Taehyung! Omega Jungkook! Omegaverse!