özür dilerim...

1.2K 123 29
                                    


Akşama kadar uyanmamıştı omega. Belki stres belki üzüntü. Uyanmak bilmiyordu.

Kral yaptıklarından pişman mıydı? Evet. Deli gibi pişmandı. Neden sinirlendiğini bilmiyordu. Aniden yükselmişti ve gözü hiçbir şey görmemişti.

"Jungkook... Bebeğim uyansana." Kral endişeleniyordu artık. Zaten uyandığı gibi sevişmişlerdi ve saat gece yarısına gelmişti hala uyanmamıştı omega.

Omega ağzını şapırdatmasıyla Kral hızla dikleşti yatakta, endişeli gözlerle baktı omegasına. "Güzelim..." Omega uyandığı gibi karşısında Kral'ı beklemiyordu. Ona onca şey yaptıktan sonra yanında beklemesine şaşırmıştı.

"Uyuduğum için özür dilerim Kral'ım. Bir daha tekrarlanmaz." Kral bir kez daha pişman olmuştu. Nasıl kırmıştı omegasını? Nasıl üzmüştü?

"Jungkook..." Omega bir şey demeden kalktı yataktan. kendine gelmeliydi.

Banyoya girip kapıyı kapattı. Zaten midesi oldukça bulanıyordu. Bide üstüne bu yaşadıkları gelmişti.

Yüzüne su çarpıp sessizce kapıyı açtı. Eşi ona arkasını dönük bir şekilde duruyordu. Sessizce Kral'a çaktırmayarak odadan çıktı. Saraya ilk geldiğinde onun için hazırlanan odaya gidecekti. Belkide artık sadece cariyeydi. Bir odada kalır Kral kızgınlığa girince onun yanında geçirirdi zamanı.

Odaya geldiğinde kapının açık olmasına sevinip sessizce araladı büyük kahverengi kapıyı. Oda çok sıcaktı beklediğinin aksine. Çarşafı ve lavabosu her şeyi vardı.

Yatağa ilerledi hızlıca ve kendini beyaz çarşafların üzerine bıraktı. Kral'ın yatağı... Çok rahattı ancak burda tahtada yatıyor gibi hissediyordu. 'boş ver' dedi içinden. 'o artık seni istemiyor.'

"Kafanı bunlara yorma Jungkook. Cariyesin artık." Dedi kendine.

"Jungkook içeride misin?" Kral lavabonun kapısını çalıp duruyordu. "Jungkook? Güzelim?" Dayanamayıp kahverengi kapıyı araladı. Görünürde kimse yoktu.

"Siktir. Nereye gittin?" Hızla kapıdan geri çıktığında büyük kahverengi kapıdanda çıktı. Koridorda gezerken nereye gidebilceğini düşünüp durdu.

'Lanet olsun' dedi içinden. "Çok kırdım onu."

(Yazariniz derslerde 338 kelime yazdi simdi onlari gecircem💪)

Uzun koridorda ilerlerken aklına saraya ilk geldiğinde Jungkook'a hazırlanan oda geldi.

Koridorun sonundaki odaya gidip büyük kapıyı yavaşça araladı.

Yatağın üzerinde yorganı üstüne çekmeden yatan omegayı gördüğünde üstüne bir hüzün çöktü. Ne yapmıştı omegasına böyle?

"Bebeğim..." Sessizce mırıldanmıştı sadece. Yavaşça yatağa adımladı. Omegasınıı süzdü bir süre. Üşüyecekti. Hasta olmasını istemiyordu. Bir elini diz kapağının arkasına atıp diğer elini beliyle sırtı arasındaki yere koyup uyanmaması için yavaşça kucakladı. Sonrasında kapısı açık odadan çıktı.

Kendi odasına geldiğinde yatağa yavaşça yatırdı omegayı. Kendisine yatağı sarsmamaya çalışarak yattı yanına.

İyice omegaya yaklaşıp boynundan tuttu. Kafasını kendi boynuna yerleştirip feromonlarını rahat koklamasını sağladı. Kendisinin esmer elleride omeganın beline yerleşti.

-

"Taehyung! Hızlan lütfen!" Jungkook zevkle inlerken Taehyung içine hızlı ve sert bir şekilde vurmaya devam ediyordu.

Jungkook zevk içinde inleyerek boşalmaya başladı. Kral'da hemen peşinden kendini içine bıraktığında içinden çıktı içinden.

Kral uykusundan gördüğü rüyayla ter içinde ter içinde uyanmıştı. Kızgınlığa girecekti.

Jungkook ağzını şapırdatarak uyandığında yattığı odada olmadığını anladı.

Ne sanmıştı ki? Kral'ın onu orada yatıracağını mı?

Yan tarafına baktığında kan ter içinde kalan eşini gördüğünde endişelendi. "Taehyung? İyi misin?"

"İyiyim güzelim." Sesi kalınlaşmıştı bile.

"Yalan söyleme sesin bile kalınlaşm- kızgınlığa giriyorsun..."

O sırada tekrar baş göstermişti mide bulantısı.

Ağzına kadar gelmişti artık.

Öğürerek ağzını kapatıp lavaboya koştu. Ellerini tuvaletin yanlarını koyarak öğürmeye başladı. Bu neydi böyle?

"Jungkook ne oluyor?"

"Açlıktan midem bulandı sanırım." En kısa zamanda Jin'e gidip je olduğunu öğrenmeliydi. Hamile olamazdı. Daha yeni Lee çocuklarının olmadığını söylemişti.

Bu gerçek aklına gelince bile gözleri doluyordu. O sırada Kral bir peçete ağzını temizledi omeganın.

"İyisin değil mi? Hayır değilsin Jin'e gidelim."

"Taehyung iyiyim gerek yok."

"Emin misin?"

"Eminim" sadece bir adım attığında başının döndüğünü farkedip durdu. "Taehyung..."

"Bebeğim?"

"Başım dönüyor Taehyung..." Kral omegayı kucağına alıp yatağa oturttu. "Bekle." Dolaptan kıyafetleriyle geri döndü.

"Taehyung bu elbise değil?"

"Özel bir gün olmadığı sürece giymene gerek yok." Omegaya izin almak ister gibi baktı. "Çıkarabilirsin."

"Özür dilerim. Çok kırdım seni değil mi?"

"Neden öyle davrandın bana?"

"B-bilmiyorum. Çok özür dilerim Jungkook... Affet beni lütfen."











BİPOLAR TAEHYUNG (587 KELİME)



Okunmalar cok dusmus

King's FavoriteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin