13. BÖLÜM

121 21 0
                                    

SELAMLAR, NASILSINIZ?

BU BÖLÜM HEM KOMİK HEMDE AZ BİŞEY AKSİYONU OLDU VE BENCE GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ BEN BEĞENDİM BÖLÜMÜ.

VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN

BAŞLAYALIMMM.

1 HAFTA SONRA

BERKAY'DAN DEVAM...

Evet arkadaşlar hoşgeldiniz. Şimdi sizinle beraber nasıl tahtalı köye ziyarete gidebiliriz onu öğrenicez.

Neden mi? Çünkü sende şu an bu hikayeyi okuyorsun. Ve bende
birazdan çok merak edip gittiğim ama gezemeden geldiğim yere beraber gidelim istedim.

Ama bu kadar hızlı olucağını düşünmemiştim!!

Bir insan sırf başka bir insan uyurken yüzüne perçemli,sakallı,çok uzun kirpikleri olan ve pembiş yanaklı bir maymun çizdiği için yargılanırmıydı.

Ben sadece şaka olsun diye bunu yapmıştım Kaan'a ama o
benim kıymetimi bilmeyip beni az kalsın camdan dışarı fırlatıyordu !! Elinden zor kaçmıştım.

Sonra o banyo yaparken de sadece şaka olsun diye onun kıyafetlerini saklamıştım ama o beni şuan cidden çok kırıyordu.

Ciddi anlamda sanırım artık kemiklerim kırılmıştı! Şuan o üstümde ben altta can havliyle tepiniyordum.

Sonunda kalktığında rahat bir nefes almıştım,sanırım artık artık sevap kazanmaktan yorulmuşu.

Yakışıklıya bakmak sevaptır.

Kendi kendime düşünürken bi anda Kaan beni tuttuğu gibi balkondan
aşşağı fırlattı!

Yanlış okumadunuz,beni FIR-LAT-TI !

GÖKLERDE KARTAL GİBİYDİMĞMĞ,KANATLARIMDAN VURULDUMĞMĞ...

Kendimi hint dizilerinde gibi hissetmiştim. Sanki herşey
ağır çekimde oluyordu.

Tabi ben havuza düşene kadar. Ben bunları anlamış değilim. Benim kıymetimi bilecekleri yere beni balkondan fırlatıyorlardı.

Benim nasıl olduğumu
sorucakları yerde anırıyorlardı. Havuz da kaşlarım çatık yüzerken onlara anırmaya devam ediyorlardı.

Kartal abim bu sese daha fazla dayanamamış olmalı ki odasının balkonuna çıkıp ilk önce anıran şahsiyetlere daha sonra bana baktı.

Banim halimi görünce dudağının bir kenarı yukarı kıvrıldı. Bu günlerde biraz daha toparlamıştı.

Tabiki sofrayı değil kendisini. Bence çok komikti.

"Abi yazıktır ne gülüyon" dedi anıran Semih. Hala balkondalardı.

(NOT:ARKADAŞLAR KARTAL'IN ODASINDA VE EVİN ÇOĞU ODASINDA BALKON VAR ÖYLE DÜŞÜNÜN KARTAL BAŞKA, KAAN'GİL BAŞKA BALKONDA)

Abim gözleriyle Semih'i gösterince Kaan sinsi bir gülüşle, daha Semih ne olduğunu anlamadan onuda atmışlardı.

Üzerime ilk önce gölge düştü. Semih'in benim üzerime doğru uçtuğunu görünce hemen havuzda başka bir yere doğru yüzmeye başladım tabi ben yetişemeden Semih çoktan ayağımın üzerine düşmüştü.

Onun yüzünden yine havuzun içine
girmiştim tabi hemen çıktım. Ben Semih'in haline gülerken o sinirli bir şekilde Kaan'a bakıyordu."Hayin!" diye bağıdı birden.

Kaan gülerken bende gülmeye başladım."Sen niye gülüyorsun sende şuan havuzdasın ve senide Kaan aşşağı fırlattı"dedi.

Çaktırmayın ama haklı."Sen bana gülerken iyiydi"
dedim. Ama hafiften üşüdüğümden havuzun merdivenlerine doğru yüzmeye başladım.

Semih'te biraz durduktan sonra benim peşime takılmıştı. Ben hemen havuzdan çıktıktan sonra
eve doğru koşmaya başladım. Ama ev en azından sıcaktı.

Hemen bişey demeden üstümü değiştirmek için odama gittim ve kıyafetlerimi değiştirdim.

Aklıma birden Zeynep brom
gelmişti.Her hafta ona mektup yolluyordum.Zaten para çözüyordu işi.

Ama onu merak etmiyorda değildim.Kısa bir süre olsa da alışmıştım ona...

ZEYNEP'TEN DEVAM...

Ay sizce ben yeniden o lanet yerden kaçmış mıyımdır?

Tabiki evet.Normalde aklımda yoktu ama o cehennemde çok bunalmıştım.

Ve kendimi resmen diken üstünde hissediyordum.Çıkmadan önce kıyafetimi hemen değiştirmiştim.

Ve giydiğim kıyafetin kapşonunu kafama örtmüştüm.Etrafta insanlar vardı ama çok fazla değildi.

Hemde pek dikkat çekmiyordum.Şu insanlara şimdilik Zeynep farkını göstermemiştim.O yüzden dikkat çekmiyordum.

Ama yinede unutmayalım Mükemmel olduğumu.Ne olur olmazdan insanlardan uzaklaşmak
istiyordum.

Tabi ormana giderek değil.Sokaklarda yürürken sürekli başka başka yollara sapıyordum.En sonunda insan sayısı azalmıştı.

Yani yakalanma ihtimalim daha düşüktü Ama nedenini bilmediğim bir şekilde az insan olunca rahatlamak yerine daha çok gergin oluyordum.

Birden arkamdan,biraz uzağımdan köpüş sesleri gelince arkamı döndüm.

Biraz uzağımda sarımsı bir renkteki köpüşü (köpeği) gördüm.Ama daha beni fark etmemişti.Başka bir tarafa doğru gidiyordu.

Ben hala yerimde çakılı kalmışken sonradan kendime geldim ve o benden biraz daha uzaklaşınca köpeğin gittiği yönün tam tersine doğru resmen uçmaya başladım.

Sonradan yorulmaya başlayınca durdum ve arkama baktım.
Hiçbir köpüş gözükmüyordu ama bunun yanında bir sorun vardı.

Etrafta hiç insan da yoktu.Yavaş bir şekilde yollarda yürümeye devam ettim belki bir insan görürüm umuduyla ama hala yoktu.

Ama ilk defa şans benim yüzüme güldü ve arkamda bir araba sesi duydum.

O tarafa döndüğümde araba ben durduğum halde nedensiz bir şekilde arabayı yan durdurdu.Ve içindeki adamlar aşşağıya indi.

Karşımda altı adam duruyordu.Ama bayya güçlü gibi duruyordu.Nasıl o arabaya sığdılar derseniz araba zaten büyük bir arabaydı.

Ben adama bakıp "madem yolumu kesicektiniz en azından camınızı açıp bunu deseydiniz ve ben koşsaydım öyle yolumu kesseydiniz daha havalı olurdu,hem de zaten durdum neyin kafasındasınız neden durduğum halde arabayı yürüyemeyeceğim halde durdurdunuz?"dedim.

Ay nefessiz kaldım iyimi? Neyse
bunlar da hiç havalı değillerdi.

Bu arada şans yüzüme güldü demiştim değil mi pardon.

Adamlar söylediklerime hiç takılmadan "ya arabaya zorla binersin ya da biz seni zorla bindiririz"dedi.

"Şu meşhur olan dizi repliklerini bi salın ya"dedim ve güldüm."Ve gelmiyorum nasıl zorla bindireceksiniz?"
dedim alayla.Ama arkamdan bir ses bunun hiçte zor olmıyacağını anlamamı sağlamıştı.

Ve sonradan burnuma tutulan bezle başım dündü ve gözlerim kapandı...

___SON___

BÖLÜM HAKKINDA SORULARINIZ OLURSA SORABİLİRSİNİZ.

SORULAR:

EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER?

YENİ BÖLÜMDE SİZCE NELER OLUCAK?

BÖLÜM NASILDI?

SİZCE O ADAMLAR KİMLERDİ?

DELİLERİN AŞKI (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin