SELAMMM,NASILSINIZ?
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!
______________________________________ZEYNEP'TEN DEVAM...
Saç kurutma makinesini bulmuştuk sonunda.Ve şuan odada otururken ben etrafa bakış atıyordum.
"İyi iş çıkardık" dedi Batı bana sırıtarak bakarken.Elimle etrafı gösterdim "aynen,oda da görmüş oldu bir savaşa gireceğimizde kimin kazanacağını ve etrafın nasıl gözzükeceğini" dedim ve bende sırıttım.
O odaya bir bakış atarken bende onun yüz ifadelerini görüp kahkaha atıyordum.
"Şimdi asker yeni bir görev ortaya çıktı" dik durmaya çalışırken aynı zamanda cümlelerimi kurmuştum.
"Umarım bu savaş yerini düzelticez demessiniz komutanım" o da dik durmaya çalışıyordu oturduğu yerde.
Dik durmaya çalışırken yeniden kendimi arkaya attım.Çok yorulmuştum."Zaten öyle birşey demeyeceğim asker."
Ben onun komutanı o ise benim askerimdi.O tuttuğu nefesini verirken "çünkü ben değil sen toplayacaksın buraları" dedim.
O nefesini yeniden tutmuştu ve yavaşça bana dönüyordu.Bi anda "NEEE?!?!" diye bağırdı ve ben bi anda adeta koltukla bir olmuştum.
Lan bu sesi nerenden çıkardın sen?!
"Ama şöyleki bende saçlarımı kurutucam" dedim ama saçlarımın neredeyse hepsi kurumuştu biz o lanet makineyi ararken.
O da inanmamış olmalı ki bana yandan bir bakış attı ve "saçlarının ıslak bir yerini göstersene bi" dedi şüpheli bir sesle.
Kendimi sorgu odasında gibi hissetmem normal mi? Saçlarımda ki havluya uzattım başımı.Elim havluya dokunamadı kafama dokundu! Saç havlum neredeydi lan?
Ama şuan bunu düşünme zamanı değildi.Saçlarımda ıslak bir yer aramaya başladım ama yoktu.
Yalandan güldüm ve "şay ama-" derken hemen sözümü kesip "aması maması yok ikimiz toplıyacağız buraları" dedi.
"Ya siz zengin değil misiniz? hizmetçileriniz yok mu?" bakışlarımı ona diktim."Aynan ya neden biz toplıyalım ki onlar varken?" dedi.Biran dalga geçiyo falan diye düşünmüştüm bir insan bu kadar zeki olmamalıydı(!)
"Git odanın kapısını aç ben oradaki korumalarla konuşurum" dedi."Anlamadım? sen aç kapıyı ben neden açayım be?" dedim ters ters bakarak.
"Senin odan" dedi,dalga mı geçiyordu bu."Hadi canım, sen ciddi misin?" dedim ona inanamıyormuş gibi bakarken."He valla ciddiyim inanabiliyor musun?" dedi.
"Ben burada çığlık atarım o zaman gelirler heralde" dedim.Ay çok zekiyim canım kendim. Dediğime kafa salladı."Ama sonra bağırıcam,biraz dinleniyim be" dedim.
Tahminen dört dakika geçtiğinde "Kartal'dan hiç intikam alabilmeyi istedin mi?"
Birden bu soru nereden çıkmıştı?
___SON___
VOTE ATMAYI UNUTMAYIN!!
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM KISA OLDUĞU İÇİN İKİ BÖLÜM DAHA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.
YA BUGÜN YADA YARIN GELİR BÖLÜMLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİLERİN AŞKI (Ara Verildi)
Roman pour AdolescentsBir delinin ve bir mafyanın karşılaşması nasıl olurdu? Anlaşabilirler miydi? Kız adamı deli mi ederdi yoksa adam kızı delilikten kurtarır mıydı? Peki sonradan başka birisi kızla tanışsa? Ve sonradan kız aralarında kalsa? Sizde bu soruların cevabı...