23.BÖLÜM

70 19 3
                                    

SELAMMM,NASILSINIZ?

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!!
______________________________________

ZEYNEP'TEN DEVAM...

Birden bu soru nasıl aklına geldi bilmiyorum ama ben vereceğim cevabı gerçekten çoktan belirlemiştim.

"Birden bu soru nereden aklına geldi? Neden sordun bu soruyu?" dedim.

"Bilmem zaten merak ediyordum ve hazır öylesine oturuyoruz sorayım dedim.Ha bide biliyorum iyikide yapmışım." Söyledikleri pek inandırıcı gelebilirdi ama hareketleri onu şüpheli durumuna düşürüyordu.

İÇ SES:POLİS GİBİ KONUŞTUN

Ay biliyorum mükemmel konuştum.Her neyse Batı benden hala cevap beklerken nefesimi verdim.

"Tabii ki intikam almak isterdim.Ama sadece Kartal'dan çünkü o beni akıl hastanesine geri götürdü,diğerleri bile ikna edemedi" dedim ve biraz bekleyip konuşmama devam ettim.

"Eğer o gün beni bıraksaydı oraya geri dönmek zorunda kalmazdım ve yakalanmazdım da." Batı kapıya doğru bakmaya başladı.

Ben kaşlarımı çatmış Batıya bakıyordum.Yok bu bana bakmıyacak.

Ellerimi şıklattım ve "oğlum nereye bakıyon bana bakman lazım ben konuşuyorum kap değil" demiştim ki Batı'nın baktığı yönden yani kapının olduğu yerden ses geldi.

"Peki ondan intikam almak istediğini söylüyorsun ama o intikamı alabilmek için herşeyi yapabilir misin? Doğrusu yapabilecek misin?"

O ne zamandan beri buradaydı ya?

Yavaşça kapıya doğru baktım.Vicudumu Batı'nın olduğu yöne doğru çevirdiğimden dolayı patron dedikleri adamı görmemiştim.

"Eğer birşeyi gerçekten istediysem ki bu intikamı gerçekten istiyorum o şeyi yapmak için herşeyi yaparım" dedim.O beni tanımıyordu bile.

İÇ SES:ZATEN SENİ TANISAYDI KOŞARAK BURADAN KAÇARDI

Şahsen eski beni görseydi öyle olurdu."O zaman bizimle çalışmak ister misin?" dedi ama ben olaya japonca kalmıştım.

"Anlamadım" diyebildim sadece.Patron dedikleri adam bana yavaşça yaklaşmaya başladı ve biraz yakınımda durdu.

"Abi bodoslama konuya girmek adetten mi? Çünkü benimle konuşurken de böyle yapıyorsun" Batı'yı ikimizde umursamıyorduk.

"Kartal benim kız kardeşimi öldürdü ve bende intikam almak istiyorum.Bir olabiliriz zaten seni de o yüzden kaçırmamın nedenlerinden biride buydu" dedi.

Ben bir cümlede kalmıştım diğerleri umrumda değildi.Ne yani Kartal onun kız kardeşini mi öldürmüştü.Hem de hiç acımadan.

Tanıştığımız gün bir adam benim kafama silah dayamıştı.Sanırım adı Azat'dı ama emin değilim.Herneyse onu da mı öldürecekti o gün ben olmasaydım.

Belki de o çoktan ölmüştü.Çünkü onu yakalayıp geri götürmüşlerdi.Hatta silah taşıyorlardı.

İÇ SES:LAN AYDINLANMA YAŞADIK!

Aynen...

___SON___

OY ATMATI UNUTMAYINNN!!!

DELİLERİN AŞKI (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin