SELAM, NASILSINIZ?
BENCE PEK BİRŞEY KONUŞMADAN HİKAYEYE GEÇELİM.
BU ARADA ŞİMDİDEN YAZIM HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLERİM.
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
3 DAKİKA SONRA
"VALLA ÖZÜR DİLERİM BAK BEN İSTEMEDEN YAPTIM BEN UYUR YÜZERİM BİLİYOR MUSUN? HATTA BEN ŞEYİM İŞTE.BEN SANA ŞEY OLUNCA ŞEY ETTİM İŞTE ÖYLEDE ŞEY OLDU OF YA ANLAMADIN SEN"diye bağırıp Kartal'dan kurtulmaya çalışıyordum.
Sizce Kartal ne yapıyor?
Tahminleri alayım. Kartal şu an benim kafamı tutmuş suya batırıp batırıp çıkarıyordu.
"EEEHH YETER BE BA-" yeniden kafamı suya soktu. Ve dünyanın en ilginç şeyini yaptım biliyor musunuz?
İÇ SES:NE YAPTIN YİNE?
Suda öksürmeyi buldum. Eminim suda öksürmeyi bilim insanları bile bulamamıştır.
Ay nefessiz kaldım. Hemen suyun üzerinde ki ellerimi Kartal'ın koluna geçirdim.
Kartal'ın anlaması gerekiyordu ve büyük ihtimalle nefessiz kaldığımı anladı ama hala çıkarmamıştı. Ben buna balık derken sadece dalga geçmek için dememiştim.
Kanıtım var şimdi,balık balık beyinli. Doğrusu Kartal balık beyinli. Kesin ne zamandır beni suda tuttuğunu unuttu ve benim boğulmayacağımı sanıyor. Sonun da Kartal beni suyun içinden çı-
karmıştı. Ama gözlerimi açmakta çok zorlanıyordum. Midem bulanıyordu,çok üşüyordum ve dışardaki sesleri pek fazla duyamıyordum.
Artık yüzmeyi bırakmıştım ve birisi beni kucağına almıştını. Ay görüyorsunuz beni kucaklarına almak için çabalıyorlar.
İÇ SES:GERÇEKTEN BİR ŞEY DİYEMİYORUM ŞU AN NEFESİNİ ÇOK ZOR ALIYORSUN FARKINDASIN DEĞİL Mİ?
Evet ama bu şuan ciddi olucam anlamına gelmiyor. Birisi beni sudan çıkarttı. Nane ile orman kokusunun karışımı bir kokusu vardı. Çok ferah kokuyordu.
Beni sudan çıkarmış olmalı ki fazlaca üşüyordum. Ama sonradan beni taşıyan kişi beni yumuşak bir yere bıraktı. Bıraktığı yer sıcacıktı,arkadan konuşma sesleri geliyordu.
Sesler bulanık gelse bile duyuyordum. Kaan "Kartal ne diye bunu yapıyorsun,şimdi ne yapıcaz ha?"dedi sesi sinirli geliyordu. "Şuan bunu mu düşünüyorsunuz kızın nabzı çok yavaş"dedi Berkay.
Sesi endişeli geliyordu,birkaç şey konuşsalar bile ben duyamadım...
YAZARDAN DEVAM
Kartal sinirlerine hakim olamayıp kızın kafasını suyun içine sokup sokup çıkartıyordu. Ama sonradan siniri geçmişti. Kızın korkuyla yaptığı davranışları Kartal'ı eğlendiriyordu.
Kartal'a göre Zeynep sinirlenince veya korkunca çok tatlı oluyordu. Kartal en sonunda yine kızın kafasını suyun içine sokmuştu birazdan çıkartırım diye düşünüyordu. İlgisini Kaan'gile vermişti.
Kaan sırıtıyordu kıza bakıp,Berkay ile Semih arada sırıtıyor,arada kahkaha atıyorlardı. Kartal kızı unutmuş Kaan'la sohbet ediyordu.
Kaan Zeynep ile nasıl karşılaştığını anlatırken Kartal Zeynep'i unutmuştu. Zeynep,Kartal'ın koluna vurunca Kartal Zeynepi hatırlayıp çıkarıcaktı ki sonradan vazgeçti.
Kızın nefessiz kalması komik olur diye düşünüyordu.
Çünkü Semih ile gölde boğuşurken daha fazla suda kalmıştı ve boğulmamıştı.
"Abi brocuğumu çıkarsana sudan boğulacak" dedi Berkay."Boğulsaydı Semihle suda boğuşurken boğulurdu.
O zaman daha fazla suda kaldı ve boğulmamıştı"dedi Kartal. Ama bir dakika sonra Zeynep'i çıkarttı.
Zeynep'in kafasını sudan çıkartınca gördüler ne hale geldiğini. Zeynep'in gözleri yarı açıktı ve nefes alamıyordu. "Abi ben sana demiştim işte ya" dedi Berkay.
"Şuan bunları konuşmanın hiç sırası değil.Kızı gölden çıkartalım"dedi Kaan.Hepsi çok endişeliydiler Zeynep için ama Kartal endişesini saklıyordu.
Gölden çıkttıkların da Zeynep titremeye başlamıştı. "Araba sıcak mı yoksa soğuk mu konturol edin!" diye bağırdı Kartal. Semih hemen arabaya doğru koşmaya başladı.
Araba yakınlarındaydı."Araba sıcak hemen Zeynep'i getirin"diye bağırdı Semih. Zeynep için çok endişeleniyorlardı üç saat de nasıl bu kadar alıştılar?
Onlar bile bu sorunun cevabını bilmiyorlar. Kartal Zeynep'i getirince hemen arabanın arka kapısını açtı Semih. Zeynep'i arka koltuğa yatırdılar.
"Kartal ne diye bunu yapıyorsun,şimdi ne yapıcaz ha?" dedi Kaan,hem endişeli hem sinirliydi."Şuan bunu mu düşünüyorsunuz kızın nabzı çok yavaş" dedi Berkay.
"Arabada Zeynep'in üstüne örtebileceğimiz birşey var mı?"dedi Semih. "Bende yok,Kartal senin araba da var mı?"dedi Kaan.
"Olması lazım"deyip arabanın ön kapısını açtı. Arabanın ön tarafındaki bir bölmeyi açıp baktığın da Zeynep'in üstüne örtebilmek için kullanabilecek olan kendi rişörtünü buldu.
Biraz inceydi ama iş görürdü. Hemen onu alıp arabadan geri çıktı. Arabanın ön kapısını kapatıp arka kapısına yani Zeynep'in olduğu tarafa gelip Zeynep'in üstünü örttü.
"Hemen arabaya binin bizim eve gidiyoruz eve doktor çağırırız şimdi hiç uğraşamam hastane falan"dedi Kartal.
Kaan tamam dedi. Berkay ile Semih biraz zorluk çıkarsa bile en sonun da tamam demişlerdi. Hepsi arabaya bindiklerin de Semih ile Berkay arka koltuklara oturmuşlardı.
Semih Zeynep'in kafasını bacaklarına koymuştu. Karşısında Berkay vardı. Kartal arabayı kullanıyordu,yanında ise Kaan vardı.
_____SON_____
ARKADAŞLAR BU ARADA HİKAYE İLE İLGİLİ ANLAMADIKLARINIZI BURAYA YAZIP, SORABİLİRSİNİZ.
ARKADAŞLAR SOHBET ETMEK İSTEYEN BU KISMA YAZABİLİR NSLSMSJSLSNHS
SORULAR
BÖLÜM NASILDI?
SİZCE DİĞER BÖLÜMLER DE NELER OLUCAK?
ZEYNEP?
KARTAL?
KAAN?
SEMİH?
BERKAY?
BU BÖLÜM SİZE NE HİSSETTİRDİ EMOJİ OLARAK GÖSTERİR MİSİNİZ?
SİZCE DİĞER BÖLÜMLERDE NE OLUCAK?
SİZ HABGİ KARAKTER OLMAK İSTERDİNİZ?
SİZCE BU BÖLÜM KAÇ KELİME OLMUŞTUR?
HAZIRSANIZ KELİME SAYISINI SÖYLÜYORUM
HAZIR MISINIZ?
HAZIRSANIZZZZ
KELİME SAYISI:
747
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİLERİN AŞKI (Ara Verildi)
Fiksi RemajaBir delinin ve bir mafyanın karşılaşması nasıl olurdu? Anlaşabilirler miydi? Kız adamı deli mi ederdi yoksa adam kızı delilikten kurtarır mıydı? Peki sonradan başka birisi kızla tanışsa? Ve sonradan kız aralarında kalsa? Sizde bu soruların cevabı...