⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙
Prologue
TW : Hanahaki hastalığı,
mini fic, angst.❦❦❦
Ayame içeriden gelen sesleri net bir şekilde duyduğu halde uyuyor numarası yapmaya devam etti. Kalkması gerektiğini biliyordu, içeridekilere karşı sorumlulukları vardı fakat hiçbiri içinden gelmiyordu.
Adım seslerinin kapının önüne ulaştığını duyduğunda gözlerini sıktı. Hiç kimseyle uğraşmak istemiyordu. Kapı gıcırtısı geldiğinde kafasının üstündeki yorgandan emin olarak kafasını boynuna sindi.
Ayak sesleri yatağın etrafında dolaştı, bi ara yorganın üzerinde baskı oluştu fakat sonra baskı geri kalktı, adım sesleri tekrar dışarı çıkarken Ayame yavaşça nefesini verdi.
Hiç alışmak istemediği bir havası vardı bu evin, ruhunu emiyor gibiydi. Bu hayattan nefret ediyordu, bu evden nefret ediyordu, Sano Manjiro' dan nefret ediyordu.
Belki zamanında ölüp gitmeseydi hayat daha çekilir olurdu bunun farkındaydı. 3 hafta sonra evlenecek olması da psikolojisini toparlamasına hiç yardımcı olmuyordu. İzana'ya karşı hissettiği tek şey sorumluluktu.
Artık odasının çevresinde hiç bir ses olmadığına emin oldu. Yorganı toplayarak yataktan kalktı ve ağır adımlarla odasından çıktı. Özellikle ses çıkarmamaya dikkat ediyordu, dikkat ediyordu ki hiç bir tabloya leke süremesin.
İzana'nın onun hayatını mahvettiği gibi o da İzana'nın hayatını mahvediyordu biliyordu, belki Ayame daha da fazlasını yapardı ama ikisi de bunun sonunda kesinlikle mutlu olamayacaklardı.
Akşam yatmadan önce hatırladığı son şey Shinichiro Sano'nun evlerine geleceğiydi. Mikey'le çocukluk arkadaşı olduğu halde kendisiyle hiç yüz yüze tanışma fırsatı olmamıştı, ya da içindeki dürtü yüzünden bu durumdan kaçmıştı.
Parmak uçlarında konuşma sesleri duyduğu mutfağına geldiğinde açık kapıdan ilk önce kendisine ters oturan İzana'nın kafasını gördü.
Amacı hiç ses çıkarmadan montunu giyip kaçmaktı fakat mutfağı izlerken göz göze geldiği siyah gözler midesinde bir şeylerin kıpırdamasına sebep oldu.
❦❦❦
⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙
takane no hana, birini umutsuzca, imkansız olduğunu bile bile istemek
dilf değil milf shin için ✊✊
fic ithaf phiebiafic playlist
https://open.spotify.com/playlist/7GNkTfjSTKzf0BN4g63UYb?si=NijapspsTDqPueasZe550w⋘ ────── ∗ ⋅◈⋅ ∗ ────── ⋙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takane no Hana - hanahaki [ Sano Shinichiro ]
Fanfiction✓ tamamlandı. shinichiro x oc x izana [ Hanami Ayame hayatı arkadaşlarından ibaret sanan kimseye karşı saf duygular beslemeyen bir kızdı, nişanlısının abisine karşı hissettiği şey fazla ileri gitti. ] dilf shinichiro. angst. mini fic. ⋘ ────...