B:3

23 1 0
                                    

Merhabalar 3. Bölümümüze hoş geldiniz. Memnuniyet yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.

İyi okumalar ♥️

Beynim geçmişten kesitler verip duruyordu. Bu mesaj ne demekti aklım bulanıklaşıyordu. Olabilecek ihtimaller tek tek gözümün önünden film şeridi gibi geçiyordu.

Flasback

O günün üzerinden iki gün geçmişti. Gördüğüm şey o kadar çok etkilemişti ki beni etkisinden hala çıkamamıştım. Bu iki günde evden dışarı adım dahi atmamıştım. Bir yandan annemler bir yandan oğuz arıyordu korkudan tek kelime edemiyordum. Bu gün dersim vardı iki gündür gitmiyordum mecburen gitmem gerekiyordu. Ders saatinin yaklaştığını fark ettiğimde yataktan kalkıp dolabımın kapağını açtım. Aklım o kadar bulanıktı ki sadece dolapla bakışıyorduk. Elime gelen tişört ve pantolonu geçirdim üzerime saçlarıma şekil verip odamdan çıktım. Çantama telefon ve anahtarımı koyup yavaşça kapıyı açtım.  Sakin olmalıyım bu kadar korkmamalıyım geçti bitti kendine gel artık.
Delirmiş gibi kendi kendime konuşuyordum. Hızlı adımlarla aşağı indim sokağa göz attığım da herkes kendi halinde duruyordu. Çocuklar top oynuyor, anneleri yere serdikleri kilimin üzerinde onları izliyordu.
.
.
.
.

Okula girmem ile arkadaşlarımın oturduğu yere baktım. Yine aynı masada koyu bir sohbete dalmış konuşuyorlardı. Yanlarına gittiğimde geldiğimi fark etmemişlerdi bile

"Selam"

Bir ağızdan -" Selam, neredesin kaçak kaç gündür yoksun ortalarda"

Doğruyu söyleyemedim yine içime atıp yutmak zorunda kaldım.

" Rahatsızdım biraz ondan gelemedim. Siz ne yapıyorsunuz bu kadar derin ne konuşuyordunuz"

Selim-" Önemli birşey değil geçen gün okulun yakınlarında bir öğrenci saldırıya uğramış onu konuşuyorduk"

Ada -" Saldırı mı? Bildiğin canı çıkana kadar dövmüşler. Kim yaptıysa bıçakla omuzuna C şeklinde işaret yapmış."

Bıçak kelimesini duymam türlerimi diken diken yaptı. Yine o gün siyah gözlü adam geldi gözümün önüne

Kerem-" Neyse ne dikkatli olun Gidip gelirken belalı bir tip belli ki bunu yapan baksanıza hala yakalanmadı."

Ada-" Bakın diyorum kesin geçen ay saldırıya uğrayan çocuğa yapan kişi yaptı. Onunda omzunda C şeklinde işaret vardı. "

Oğuzdan gelen arama ile arkadaşlarımın yanından ayrıldım. Telefonu cevapladığımda yavaşça bahçe kapısına doğru ilerledim.

"Aşkım bey"

- Görüyorum ki birileri beni hiç özlememiş

"  O nasıl söz özlemez olur muyum çok özledim. "

- Bilmiyorum artık 2 gündür ne arıyorsun ne soruyorsun

" Özür dilerim rahatsızdım evdeydim daha bu gün okula gelebildim"

- Nasıl neyin var. Gelmemi istermisin?

Küçük bir kahkaha attım.

" Dur aşkım bey sakin ol iyiyim birşeyim yok hem sen beni mi merak ettin. "

Mavi Düş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin