B:5

25 0 0
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz umarım beğenirsiniz. İyi okumalar♥️

Nereye gittiğimi bilmiyordum. Beynim işlevini kaybetmiş bir şekilde sadece arabayı sürüyordum.

Kendime gelmem lazımdı. İlk önce ne olduğunu öğrenmem ve ona göre haraket etmem gerekti. Uygun bulduğum ilk yerde arabamı sağa çektim. Telefonumu çıkarıp rehbere girdim. Şuan da kim bana yardım edebilirdi. Düşün Ceylin düşün .

"Ölmedi işte sana demiştim bak intikam için geldi"

Başımı sağa doğru çevirdim. Yine gelmişti bu demek oluyordu ki gidişatım hiç iyi değildi.

"Ne istiyorsun yine bak senin yüzünden aklımı kaybedicem artık, sen inanmasan da o öldü artık korkmana gerek yok benim de aklımı bulandırma boşuna"

Evet şuan karşımda ben vardı. İstanbul'a döndüğümde psikoloğum ile görüşme ayarlamam lazımdı yoksa tekrar eski günlerin başlangıcı olacaktı. Aldığım tedavi sayesinde yaşadığım şeylerin üstesinden gelmiştim. Muhtemelen yaşadığım son olaylardan dolayı tedavimde gerileme olmaya başlamıştı.

"Sen bana kızsanda ben sana doğruları söylüyorum hem bak artık bende iyiyim "

Ona göz devirerek baktım. Aklımın bana oyunları bitmiyordu. Onu görmezden gelip telefonuma odaklandım. Selim ismi üzerine gelince arama tuşuna bastım.

Çalıyor....
Çalıyor....
Çalıyor.....

S-" Alo "

"Selim"

S-" Ceylin, ne oldu "

"Sana ihtiyacım var selim o günler yine başladı. Yardımına ihtiyacım var.

S-" Tamam sakin ol baştan anlat ne olduğunu"

Geldiğimiz günden itibaren olan olayları anlattım.

S-" Senden bir kaç şey isteyeceğim. Bunları bana mesaj olarak atmanı isteyeceğim. Sonra benden haber bekle olur mu?"

"Tamam yeter ki bir çözüm olsun "

S-" İlk önce sana mesaj atan telefonun numarasını gönder sonra babanın kaza yapmasına sebep olan arabanın plakası lazım bulabilirsen onu da göndermeni isteyeceğim."

" Telefon numarasını hemen gönderiyorum. Plakayı bilmiyorum ama hemen öğrenirim Sen telefon numarası ile ilgilenirken ben o sıra plakayı da gönderirim. "

S-" Süper ben bekliyorum o zaman"

Telefonu kapatıp mesaj atan numarayı selime gönderdim. Hemen ardından babamı aramış plakayı sormuştum şansıma arabanın plakasını babamla paylaşmalardı. Öğrendiğim plakayı da selime gönderdim. Sabırla bekliyordum gelecek olan haberi,
Arabadan inip cebimde olan sigarayı çıkarıp bir dal yaktım. Bakışlarım gelen konuşma seslerini duyduğumda o tarafa doğru döndü. Önde Hamiyet teyze arkasında Abbas amca ve oğuz vardı. Ellerinde ki çikolata ve çiçek ile benim olduğum tarafa yürüyorlardı. Doğru ya kız istemesi vardı bu gün ona gidiyorlardı. Sanki evlenecek Hamiyet teyzeymiş gibi en önde o gidiyordu. Hamiyet teyze ile bakışlarımız buluştu yüzünde nispet yaparmış gibi bir hava vardı. Bildim bileli beni sevmezdi geçmişin yaşanmışlıkları da üzerine eklenince daha da nefret eder oldu. Yanıma yaklaştıklarında ilk atak Hamiyet teyzeden geldi.

H-" Ceylin kızım Merhaba nasılsın? "

" Sağol Hamiyet teyze iyiyim çok şükür"

H-" Baban kaza geçirmiş çok geçmiş olsun. Bizde Oğuzuma kız istemeye gidiyoruz sonunda sevdiğini alacak oğlum"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi Düş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin