2

171 5 0
                                    

Más nap reggel megint korán keltem és össze szedve a cuccaimat egy gyors reggeli után már a kocsimban voltam és a munkahelyemre tartottam amikor.

Hirtelen oldalból egy autó, telibe rakva a közlekedési elveket kihajtott, és ha nem reagálok gyorsan nekem hajt, de szerencsére mind ketten időben láttuk a bajt, csak hát ezt egy rendőr is látta így mondanom sem kell hogy nagyon el késtem.

A 08 óra helyett még mindig itt vagyok az út szélén a rendőrrel és a férfival pedig már 08 40 van. Így iram a főnöknek egy üzenetet.

ME: Jó reggelt. Sajnálom a késésem Mr.Screw de majdnem karambolozott velem egy autó amit látott egy rendőr szóval most itt dekkolok az út szélén mert nem engednek el. 

Küldtem a magyarázatot Mr.Screw részére.

MR.S:  Miért nem engedik el?

Jött egy kérdés.

- Kivel beszélget ilyenkor? - kérdi a rendőr.

- Éppen a főnökömmel hogy miért kések már 45 perce. - mondom.

- Oh. - reagál ennyivel.

Me: Mert itt a férfi aki rosszul közlekedett és nem képes el fogadni a tényt miszerint hibázott, ezért állok itt 45 perce ahelyett hogy bent lennék. - írom.

- Fejezze már be és vallja be, jesszusom kap egy  5 ezres csekket vagy amúgy semmit mert engem nem érdekel, de munkába mennék. - rivalltam rájuk.

- Márpedig én nem. - feleli a férfi.

- Jó akkor mind ketten jönnek a rendőrségre. - jelenti ki a rendőr.

- Dehogy megyek, ö miatta? - nézek a rendőrre.
- Most mondom hogy mindjárt egy órás késésem van, nem lehetne ezt el rendezni mondjuk ha le jár a munka időm? - kérdezem.

- Nem kisasszony ez nem így megy. - feleli a rendőr.

- Akkor hogy megy? - hallom meg Mr.Screw hangját magam mögött.

- Uram. - néz rá a rendőr.

- Fel tartja az alkalmazottam. - mondja a rendőrnek.

- Elnézést én csak a munkámat végzem, a fiatal úr nem hagyja. - feleli a rendőr.

- Akkor a fiatal úr be megy a rendőrségre, ö meg majd munka után be megy. Végeztem. - magyarázta majd el indult.
- Jöjjön. - mondja nekem. Úgy látom ennek az embernek nem lehet nemet mondani.

-  Rendben- Mondom.

- induljon. - mondta a rendőr a férfinak aki szabálytalan volt.

Mikor mind ketten oda értünk az épület elé, leparkoltam majd ki szálltam, fel mentünk a lifttel. Be érve az irodába egy kisebb kupac papír fogadott.

- Vissza hozta a szerződést? - kérdezi.

- Igen. - Adtam a kezébe. Majd le ült vele. Na igen ő csak azt nézi meg amit muszáj én meg mindent.

Lassan kész lettem mindennel, mikor a főnököm fel szólalt.

- Sky, küldjön a Revir&K-nak egy Emailt, mondja meg hogy a szerződés nincs elfogadva és újat kérek. - mondta.

- Rendben. - feleltem.

Meg írtam az Emailt, majd kicsit hátra dőltem mivel nem volt mit csinálnom.

- A fenébe már. - hallom Mr.Screw hangját eléggé ideges.

- Segíthetek valamiben? - kérdezem mire rám néz.

- Nem, de ha nincs más dolga hozzon egy kávét. - mondta majd vissza vezette tekintetét a géphez. Mintha ma valami változott volna.

El mentem a konyhára majd csinálni kezdtem a kávét.

- Kinek lesz kisasszony? - kérdezi egy néni.

- Mr.Screwnek. - felelem.

- Akkor feketén vigye, ha feszült úgy issza. - mondja.

- Oh köszönöm hogy szólt. - mondtam, majd a kis csészével a kezemben fel mentem az irodába. Oda mentem a főnököm asztalához majd le tettem rá a kávét.

- Honnan tudta? - kérdezi.

- Figyelmeztettek. - mondom.

- Ezt csinálja meg. - utasítva adja kezembe a papírt.

Mi van ma vele? Teljesen bunkó.

Mikor kész lettem oda vittem majd le tettem a megfelelő papírok közé.

- Ott az a mappa, azt is csinálja meg, ami benne van az legyen itt a nap végén. - adja az utasításom. Mikor rá néztem a mappában levő sok papírra el kerekedett a szemem.

- Csak viccel. - mondom hirtelen.

- Nem vagyok vicces kedvemben ha nem tűnt volna fel. - mondta.

- Rossz napja van? - kérdezek vissza.

- Maga azt hiszi a kedvesség alap elven ki jár? - kérdez vissza. Azta.

- Tudtommal nem voltam tiszteletlen. - mondom.

- Azt majd én el döntöm. - mondja
- Csinálja amit mondtam. - jelenti ki.

- Még szerencse hogy nem irányítás mániás. - suttogva mondtam.

- Tessék? - kérdez vissza.

- Semmi - mondtam.

Majd le vettem a mappát és el kezdtem dolgozni, mire kész lettem fél 6 volt tehát fél órával túl vittem a munka időt.

Össze pakoltam a dolgaimat lassan.

- Holnap amint be ér kezdjen hozzá ahhoz a két mappa papír munkához, délelőtt nem leszek bent. - mondja. Két ugyan olyan nagy mappa volt mint a mai. Ez hihetetlen. Már értem mit mondott Lisa.

- Rendben. Remélem holnap jobb kedve lesz. - mondtam.
- További szép napot. Viszlát. - köszöntem el.

- Viszlát. - mondta majd ki mentem végleg az épületből.

Ennyit arról hogy jó munka hely jó főnök, francot, ki fog nyírni már most tudom.
Haza érve el mentem zuhanyozni majd még néztem egy kis sorozatot, ittam szokásosan teát majd ágyba vetettem magam, a holnapi napom hosszú lesz.

A FőnökömWhere stories live. Discover now