Már a kocsiban ültem és a munkahelyemre tartottam befelé, közben anyát hívtam akit nehezen de el is értem végül.
- Szia kicsim, hogy hogy ilyen korán hívsz? - hallom meg anya lágy hangját.
- Szia anya. Hogy vagy? Remélem apa nem keresett. - Kérdezem azonnal
- Nem kicsim, nem jelentkezett nálam, lehet megtántorodott. - Mondta.
- Őszintén remélem. - Mondtam.
- Jól van, de nekem most mennem kell, meg érkeztem. - mondtam.
- Rendben van kicsim, jó munkát. - mondta anya, nem mondom el neki mennyire bántott, majd el múlik..remélem.
- Köszönöm. - ez után le is tettem a telefont.
Lassan be sétáltam az épületbe, majd a lifttel fel mentem az irodába.
- Jó reggelt. - köszöntem.
- Jó reggelt. - köszön vissza.
Lassan telt a nap, és fárasztó volt.
Túl csendes minden, lehet csak én vagyok paranoiás de komolyan, nem tesz semmit, nem ír semmit, nem fenyeget, félre értés ne essék, örülök hogy nem teszi, de félek valami nagyon rosszat forgat a fejében.Miután el telt a nap lassan haza értem, elég érdekes érzés volt be menni a lakásba, mintha valami rossz megérzés lenne.
Lassan nyitottam ki az ajtót, be lépve be zártam magam után, mire fel kapcsolta valaki a villanyt.
- Szia bogaram. - mondta nyájas hangon, egy öv volt a kezében, nyeltem egy nagyot, remegett mindenem.
- Miért csinálod ezt? Mit tettem én ellened? - kérdezem félve.
- Be álltál az ellenséghez . - mondja.
- Nem, csak te vagy az ellenségem. - mondom.
- , óhó vagy úgy, hogy nem mondta el neked. - mondja.
- Fel hívott hogy száljak le rólad. De nem fogok, mert amikor először tönkre ment a cégem az Merdok hibája volt csak már nem emlékszik rám, de majd fog.- mondta mire könnyek gyűltek a szemembe.- De erről nem én tehetek. - Próbálom meg győzni.
- Nem, de nem is érdekel, viszont őt érdekled, tudom, mert láttam rajta, és azt is tudom hogy tudok neki álmatlan éjszakákat okozni. - Mondta vészjóslóan.
- Apa kérlek ne tedd. - Kérlelem őt de nem hatja meg.
Nem várt semmit, megint meg tette, meg vert, kegyetlenül, úgy hagyott ott engem, vérben, és sírva,.........itt eltompult minden és hogy el aludtam e vagy el ájultam, nem tudnám meg mondani.
YOU ARE READING
A Főnököm
RandomEgy lány, egy új főnök, és egy apa. A tőrtènetet èn találtam ki. A benne szereplő személyek kitaláltak. Minden jog fentartva.