Reggel ahogy fel ébredtem fáradtabbnak éreztem magamat a szokásosnál, el mentem zuhanyozni, ahogy készen lettem fel ölltöztem.Közben anyát is fel hívtam, szerencsére jól van és minden rendben vele.
Amint minden szükséges dolgot el pakoltam elindultam a munkába, ahogy be értem ki szálltam a kocsiból és a lift felé vettem az irányt, a már jól ismert emeletre.
- Jó reggelt. - Köszöntem a recepción.
- Jó reggelt. - Köszönt a lány.
Ahogy be mentem az irodába Mr. Screw még nem volt bent, fura nem mondta hogy nem jön. Vártam de semmi, már fél 9 volt. Úgy döntöttem írok egy üzenetet hátha válaszol.
Me: Jó reggelt Mr.Screw, érdeklődni szeretnék hogy várjam e a délelőtt folyamán?
Ezután pedig neki álltam a papír munkának ami az asztalomon volt, mire végeztem vele 9 óra volt és csipogott egyet a telefonom is.
Mr.S: Jó reggelt, le robbant a kocsim. - Írta az üzenetet.
Me: Esetleg el hozzam? - Kérdeztem meg.
Mr.S : Magára ott van szükség, meg oldom, viszont 11 ig nem valószínű hogy be érek, de biztos vagyok benne hogy kézben tartja a dolgokat. - Írta le.
Me: Természetesen uram. - Válaszoltam.
És így is volt, minden rendben volt, egészen addig míg az apám be nem toppant az irodába.
- Jó reggelt. Hát a főnököd merre van? - Kérdezte.
- Mindjárt itt lesz. Jó reggelt neked is. - Válaszoltam, nem akartam hogy tudja még egy óra mire jön, nem akarom hogy idegesitsen.
Me: Az apám itt van, számított rá? - teszem fel a kérdést.
Mr.S : Nem, nem mára beszéltük meg a találkozót hanem holnapra. - Jött a válasz.
Szuper, akkor megint csak az agyamra akar menni.
- Láttad az üzenetet? - Kérdezte, gondolom az asztalomon hagyott cetlire utal.
- Láttam. - Válaszolok.
- Remélem világos volt. - Mondja.
- Mint a nap. - Felelek.
Ezzel pedig nemszenteltem neki több figyelmet. El telt egészen fél óra mire az apám rá jött hogy valamit nem mondtam el, még fél óra mire jön, túl sok idő.
- Nem úgy volt hogy mindjárt itt lesz? - kérdezi.
- Biztos közbe jött valami. - Rántokvállat egyszerűen.
- Hm, vagy csak nem akarod el mondani, igazam van? Lehet hogy ma be sem jön, az is lehet hogy csak egy óra múlva, de te nem mondtad el mert félsz. - Logikázik majd fel nevet.
- Szép húzás Skyler, de nem volt elég jó. - Mondta majd fel állt és felém lépkedett.- Tele van kamerával ez az iroda, és minden folyosó, hagyj engem békén. - Nézek fel rá.
- És mit gondolsz mit teszek hm? Azt hiszed hogy a bántalmazás a célom? Nem, az csak nyomatékosítás volt hogy el hidd amit mondok neked, hogy tudd meg teszem amit ígértem ha el árulsz engem. - Nézett mélyen a szemembe.
- Hagyj. Békén. - Mondtam el neki tagolltan.
- Azt hiszed erős vagy, csak mert tudod hogy itt meg teheted, figyellmeztetlek, csak egyszer tegyél keresztbe nekem és mindennek vége. - Mondta komoly hangon majd vissza ment és le ült a székre.
Remegett a kezem, sürgősen kell egy cigi, nem mehetek ki úgy hogy ő itt marad egy maga, a franncba.
- Gyere velem. - Mondtam neki majd fel álltam.
- Hová? - Kérdezi.
- Csak gyere. - Mondtam, fel állt és jött, szerencsére nem kellett meg magyaráznom.
Le mentünk egészen ki az épület elé, és elő vettem a cigit amit szívni kezdtem.
- Ezért rángattál le? - Kérdezi.
- Ha én vagy ő nem vagyunk bent nem lehet bent más sem. - mondom mire csak hümmög.
- Milyen szar protokoll ez? - Kérdezi.
- Meg akadályozza a lopásst, vagy hogy bárki kutakodni tudjon. - Mondom mire el mosolyodik, tudja hogy a második részét nekicímeztem.
Miután el szívtam a cigit és kicsit nyugodtabb lettem vissza mentünk, nem sokkal utánunk meg jött Mr.Screw is így ők el kezdték meg beszélni azt amiért apám jött én pedig folytattam a saját munkám.
- Skyler. - Szólít meg a főnököm.
- Igen? - Nézek rá.
- Ezt szeretném ha átnéznéd. - Ad a kezembe egy szerződést.
- Rendben. - Válaszoltam.
- Holnapra ha lehet, és legyél alapos mint mindig. - Mondta majd vissza szegezte a figyelmét apámnak.
Ez a szerződés az apám cégétől volt, biztos vagyok benne hogy lesz benne hiba, de ha így van mit tegyek? Szóljak vagy ne? Istenek milyen el cseszett helyzetekbe keveredek? Én csak nyugodt életet akartam és egy jó munkát, most pedig minden a feje tetején áll.
Amikor végeztem a papírokkal és mindennel amivel kellett már fél hat volt, apa már rég el ment aminek örültem, viszont még várt rám egy szerződés, mivel még Mr.Screw is bent maradt így ott kezdtem el át nézni, és találtam apróbb hibákat az elején, viszont semmi olyat amin nagyon ki akadtam volna, a felét át néztem a másik fele otthonra maradt.
Mikor haza értem csináltam egy forró teát és le döltem a kanapéra, kezembe vettem a papírokat és olvasgattam, minél tovább jutottam annál agasztób volt az egész.
Azt tudni kell hogy ha én rá bólintottam egy szerződésre azt Mr.Screw elég gyakran nem nézi át hanem csak alá irja, nagyobb vállalatoknál bele néz, de nem nézi át megint csak.
Ez a szerződés úgy van meg írva hogy 1,5 éven belül, szépen lassan anyagi csődbe vinné a céget, teljesen maga alá ásva ezzel Mr.Screw et és mindenki mást is.
Erre nembólinthatok rá, nem álltak meg a gondolataim, nem tudtam mit tegyek. Csipog a telefonom ezért meg nézem.
Ismeretlen szám:
Ha azt mered neki mondani hogy rossz a szerződés, búcsúz el az anyád tól Skyler.
Ez csak apa lehet, már meg sem lep honnan tudja a számomat. Választanom kell, vagy Mr.Screw és a cég, vagy anya, esetleg ha rá tudom venni hogy ne rögtön tegyen apa ellen hanem találjunk ki valamit, de ha apa meg tudja valahonnan nekem annyi.
YOU ARE READING
A Főnököm
RandomEgy lány, egy új főnök, és egy apa. A tőrtènetet èn találtam ki. A benne szereplő személyek kitaláltak. Minden jog fentartva.