Másnap mikor fel ébredtem, lassan feltornáztam magamat az ágyban, anya tegnap azt mondta hogy nem tud be jönni,
úgy utálom ezt a szagot, kórház, az ágy, a fehér falak, rosszabbul érzem magam mint ahogy vagyok, mert unatkozom, nincs kivel beszélnem, és a hangulatom, hát a kórház hangulatához igazodik.Ma jön a fő orvos látogatni, úgyhogy kicsit rendet tettem a szobában és pihentem, hogy amikor be jön azt lássa amit látni akar, de én nem erre vágyom kicsit sem.
Mikor kopogtattak az ajtón tudtam hogy az orvos az hisz most volt a reggeli vizit.
- Szabad. - mondtam majd nyílt is az ajtó és be lépett rajta az orvos.
- Jó reggelt Skyler, hogy vagyunk ma? - kérdezi kedvesen.
- Jó reggelt, helyzethez képest nagyon jól. - felelem mosolyogva.
- Azt látom. Tudja nagyon jók voltak az eredményei, haza engedném, de csak akkor ha meg oldható hogy felnőtt felügyelet mellett legyen. - mondja.
- Persze ez meg oldható. - felelem.
- Rendben, ez esetben holnap haza mehet, értesítse akit kell, reggel 10 körül ki állítják a papírokat és mehetnek. - felelte és én hihetetlenül örültem.
- Rendben köszönöm. - mondtam majd miután az orvos el hagyta a szobát szinte fel ugrottam örömömben amit egy fájdalmasszisszenés követett. Na igen, még mindig nem voltam elég óvatos.
Me: Szia. Holnap már haza mehetek. - újságoltam el a főnökömnek aki már szinte a barátom lett.
MR.S: Szia. Ezt örömmel hallom, jól sejtem hogy van egy de..? - teszi fel a kérdést. Miért van az hogy ő mindent tud?
Me: Van. Felügyelet mellett engednek haza.
MR.S: Tehát az anyukáddal kell laknod. - írja le.
Me: Nem fogok. - írom vissza.
MR.S: Akkor mégis hová mész? - kérdezi meg.
Me: Haza.
MR.S: Ki zárt, Sky az veszélyes lenne, apád nincs meg, nem tudják hol van.
Me: Nem akarom hogy gyerek ként viselkedjen velem, nem akarom hogy körbe ugráljon, vannak olyan dolgok amikhez lehet kelleni fog segítség de még ez is csak egy lehet, nem akarom két lábon járó betegségnek érezni magamat, remélem meg érted. - írtam neki a válaszomat.
MR.S: Ha végeztem be megyek és beszélünk erről jó? Most sok a dolgom Skyler. - írja.
Me: Rendben. Jó munkát. - írom végül amire már nem ír vissza.
Játszottam a telefonomon, az utóbbi 3 napom legjobb része hogy a főnököm meg látogat, de mit tegyek, nem akarom anyával lakni, tudom az anyám és szeretem, de túl aggódik, ezért is költöztem el, hogy legyen terem.
Mr.Screw szemszögéből:
Már lassan el telik a nap és mehetek, nem hiszem el hogy ilyen önfejű ez a lány, nem maradhat egyedül, értem én hogy nem akarja ezt, hogy neki kell a szabad lét, de mégsem mehet az egészsége rovására.
Mikor végeztem a munkával, össze pakoltam és hozzá indultam, nem tudom miért de nem tudom el engedni azt a dolgot hogy egyedül legyen, és hát ha őszinte akarok lenni őt sem.
Már a kocsimban ültem és a kórház felé tartottam, és azon gondolkodtam hogyan lenne jó ez az egész ügy, szinte biztos vagyok benne hogy az anyja nem is tudja hogy haza engedik holnap.
Mikor a kórházhoz értem leparkoltam majd el indultam be felé, be jelentkeztem a recepción majd mentem is Sky szobája felém. Mikor oda értem bekopogtam.
YOU ARE READING
A Főnököm
RandomEgy lány, egy új főnök, és egy apa. A tőrtènetet èn találtam ki. A benne szereplő személyek kitaláltak. Minden jog fentartva.