9

157 4 0
                                    

Amikor fel ébredtem nem tudtam szinte mozdulni sem, fájt mindenem és alig éreztem a külvilágot. Nehezen elő szedtem a telefonomat. Oldalt feküdtem, magam mellé tettem majd fél kézzel mivel a másikat nem éreztem el kezdtem nyomni a billentyűzetet. Nem tudom mért neki írtam, ösztön volt, valahogy éreztem hogy látni fogja.



Me: Segíts.



Alig bírtam nyitva tartani a szemeim.


Erre csengett a telefonom, lassan el húztam a zöldet mire meg hallottam a hangját.



- Jól van?


- Sky, hall engem? - kérdezi aggódva, hallom hogy megy a kocsija.



- Nem..- nyögtem ki nehezen.



- Maradjon itt, megyek, mindjárt ott vagyok. - mondta és hallottam hogy aggódott miattam.


- Hallasz engem Sky? - kérdez.



- Igen. - mondom halkan. De már annyira folytatgatott a sírás hogy nem bírtam.



- Sss. Semmi baj mindjárt oda érek. - próbált nyugtatni.



- Nem.....nem érzek semmit. - mondtam halkan.



- Ezt hogy érted?


- Sky?



- Segíts- sírtam neki.



- Megyek kislány megyek. - mondta majd hallottam ahogy jobban felbőg a motor.



Már csak arra eszméltem fel hogy ki nyílik a lakásom ajtaja, hallom a léptek hangját majd érzem hogy valaki hozzám ért. Fel vezettem rá könnyes szemeim, itt volt.



- Istenem Sky. - hallottam hangját.



Hallottam ahogyan mentőt hív.



- Mi történt veled? - kérdezi és szinte hozzám sem mer érni, nem láthattam magam, de ha így reagált nem lehettem kellemes látvány. Megint fel sírtam, hogy tehette ezt velem.


- Semmi baj, már jön a mentő, rendben leszel. - nyugtató próbált lenni, most örültem hogy itt a férfi, hogy ismerem.



- Apa. - nyöszörgésként jött ki a hangom.



- Mi? Mit szeretnél mondani? - kérdezte.



- Apa....tette. - mondtam nehezen de azt hiszem meg értette.



- Ne aggódj nem marad büntetlenül. - mondja nekem majd meg simította a fejemet.



Hallottam ahogy ide érnek a mentők ahogy hozzák a hordaágyat, de már nem nagyon érzékeltem semmit, mindenem zsibbad, és egyszer csak sötétség lepett el.

A FőnökömWhere stories live. Discover now