14

123 5 0
                                    

Reggel kipihenten ébredek, jól telt az este ,a vissza felé út kicsit csendes volt de nem nyomasztó ,pont hogy kellemes. Az hogy enyhén szólva is be vallotta nekem hogy kedvel kicsit megmelengette a szívemet.



Mikor le mentem a konyhába egy éppen reggelit készítő Merdok fogadott. Meg álltam a konyha ajtóban és onnan néztem, jól nézett ki a konyhában, mármint amúgy is ,de szeretem ha egy férfi tud főzni, ti hogy vagytok ezzel?



Lassan beljebb léptem.



- Jó reggelt. - köszöntem.



- Jó reggelt Skyler, kinézelődted magad? - kérdezi, mire pír szökött az arcomra. Ezen ő csak nevetett.



- Haha, vicces. - mondom szarkasztikusan.


- Mi készül? - kérdezem.



- Rántotta. - feleli mire össze húzom a szemöldököm.



- Azt finom. - mondom



- Mikor keltél fel? - kérdezem.



- Mint minden nap, 5 kor már futottam is egyet. - mondja.



- És nem vagy fáradt? - kérdezem.



- Nem, már hozzá szoktam, és sokkal jobb mint a rendszertelen alvás, kipróbálhatnád. - mondja.



- Egyszer rá veszem magam. - mondom mire csak sejtelmesen mosolyogva néz rám. Tudja hogy nem fogom.



Mikor el készült az étellel tett elém egy tányérra, mikor meg kóstoltam még a szemem is lehunytam.



- Hmm ez nagyon finom. - mondom, ö mosolyogva néz. Rá emelem tekintetemet amitől nem szakad el, csak nézzük egymás pár pillanat erejéig, végül ő töri meg a szemkontaktust.



Miután ettünk, le heveredtünk a kanapéra, be kapcsolta a tv t és keresett valami filmet, mikor megtalált egy számára tetszőleges filmet ott meg állt és így azt néztük.



Ahogy néztem a filmet egyik pillanatban rá pillantottam, éppen a poharat emelte ajkaihoz amit magával hozott, benne egy kis whiskyvel. A pólója meg feszült a karján ahogy meg emelte a kezét, telt ajkai a poharat lazán érintették, vajon mennyire csókolhat puhán, milyen íze lehet az ajkainak? A gondolatra egy pillanatra le hunytam a szememet, ahogy újra ki nyitottam ő is engem nézett.



- Minden rendben ? - Kérdezi meg.



- Persze, minden rendben. - Mondom véve közben egy mély levegőt és előre fordulok, bizsereg az alsó felem, ezt nem hiszem el.



- Komolyan kérdezem, jól vagy?- Teszi fel megint a kérdést majd közelebb ül hozzám, egészen közel, pillangókat érzek, ne, ne csináld ezt, kérlelem magamban.



- Minden rendben, Csak....- De nem tudom mit mondjak. Csak nem mondhatom hogy el képzeltem hogy milyen élvezetes lehet veled csókolózni?



- Csak? - Kérdezi ,majd meg fogja az államnál a fejemet, és magával szembe fordítja hogy rá nézzek, ahogy fel nézek a szemébe a szívem ki hagy egy ütemet, nem lehet, ez túl gyors.


- El mondod? - Teszi fel a kérdést megint, csak azt látom hogy mozognak az ajkai, le pillantok rájuk, ha már ilyen közel van máshol is mozoghatna, mondjuk a számon, a gondolatra pír szökik az arcomra és el fordulnék de nem tudok mert még mindig tart. El mosolyodik.



- Szóval ezért viselkedsz így. - Jön rá a kis titkomra, mire az alsó ajkamba harapok, ahogy a szemébe nézek ő is az enyémbe néz.


- Ezt ne csináld még egyszer. - Mondja.



- Mit? - Kérdezem, majd újra bele harapok az alsó ajkamba most szándékosan és a szemébe nézve.


Morran egyet, majd hirtelen tapadnak ajkai az enyéimekre, olyan érzés jár át amit még soha nem éreztem, az egész testemet át járja, az ajkai puhák mint a pille cukor, és olyan finom ahogyan csókol, szinte bele remeg a testem minden egyes csókjába, a szívem hevesen dobog, félek hogy át töri a mellkasomat, egyik kezemet a hajába vezetem úgy húzom közelebb ha még lehet.



- De mohó lett valaki. - Mondja el válva tőlem, nem mondok semmit csak újra az ajkaira kapok, mintha drogot kaptam volna, nem bírok le állni, akarok még, amennyit csak lehet.



- Sky...-Szólalna meg.



- Kérlek...-Kérem elhulló hangon, mire végül nem áll meg, újra meg csókol, soha nem hittem volna hogy van valami amit ennyire lehet élvezni, úgy érzem el vesztettem a józan eszem, és nincs más csak ő, csak ő és a forró puha ajkai.



Pihegve válunk el egymástól és döntjük egymásnak a homlokunk, próbálunk levegőhöz jutni, de jelenleg csak arra tudok gondolni, hogy ezért a pillanatért már meg érte túl élnem.



- Sky.....- Nem tudja mit mondjon.



- Ne haragudj hogy így letámadtalak. - Mondom mire a szemembe néz.



- Támadj le még egyszer, vagy ahányszor csak akarsz, mindet élvezni fogom. - Mondta mire mosoly szökött az arcomra és újra csókra hívtam. Át húzott az ölébe és így folytattuk tovább, egyik keze a hátamon tartott a másik pedig a hajamba túrva húzott magához.



- Jobb ha abba hagyjuk. - Mondja.



- Azt mondtad ne hagyjuk abba. - Mondom élve az előző szavaival.



- Tudom, de ha nem hagyjuk abba nem bírok magammal, és azt is tudom hogy annak ellenére hogy mennyire élvezed ezt most, még nem akarsz tovább menni. - Mondta ki és igaza volt.



- Igazad van, még nem. - Mondom, még ad egy utolsó csókot. Magamhoz öleltem, ö is viszonozta, majd ezután ki mászok az ölé-ből és mellé ülök, fejemet a vállára hajtom és úgy nézem tovább a filmet vele, az ő egyik keze pedig a combomon pihen.


A FőnökömWhere stories live. Discover now