Bu opusme olayi daha fazla uzamadan ' tokadi yapistir' tarafimi dinledim ve geri Sehuna tokadi yapistirdim.
"Seni adi beni o orospu kizlardan sandin herhalde!""Ne alakasi var Seul Gi, sana sevgimi gostetdim."
"Sevgi mi? Sevgi mi? Ah tanrim senin sevgine siciyim. Benim dudaklarima yapışarak mi gosteriyorsun lanet olasi sevgini!?"
"Bak bu ani oldu biliyorum ama baska nasil opebilirdim seni'
"Sehun sana bir sans vermistim hatirla ama onuda mahvettin artik gelmesen sevinirim. Benim burda isim bitti "
"Seul gi bekle! Seul gii!"
Arkamdan istedigi kadar bagirsin umrumda degil o kimde beni opuyordu. Lanet olsun sanirim o zorla benim ilk opucugumu aldi kahretsin ama karsilik vermedim bu sayilmazdi demi? Umarim sayilmaz. Aish beni nasil oper ya nasil serefsiz ah ona kelimeler yetmez. Peki simdi ne olacakti ona gelme diyorum ama gelicegini biliyorum yarin yine gelicekti ve benim gibi aptal yine ona sans verecekti. Ben kendime ne soz vermistim ' Artik Degil' diye soz vermistim ama onu beceremiyordum. Tam bir saf ve aptalim sanirim fazla iyimserim, zaten basima ne geldiyse bu iyimserligim yuzunden geldi.
- - -
Yataga yatigimdan beri elimle dudagima elleyip durdum aman tanrim 2 kez yikadigim halde nedense sanki bana sahiplenmis gibi hissediyordum nasil etikelendiysem artik. Yine bu Sehun serefsizi yuzunden uyuyamiycaktim ve yine pastaneyi gec acicaktim. Bu Sehun nerden ciktida basima bunlar geldi, Sehun yokken hayatim mukemmeldi.
Tam gozlerim kapanacakken telefonumun titremesiyle yerimden firladim arayan numarayi cikaramadim ama Sehunsa yuzune kapatacagim kesindi.
Telefonu acip kulagima goturdum" Alo kimsiniz?"
"Benim Seul gi, Nari ozledin mi beni?"
"Nari numarami nerden buldun!"
"Benim yapamayacagim birsey yok tatlim neyse konumuz bu degil Sehun seni opmus ve sen trip yapmisin aferim Seul gi gozume girdin"
"Ama sen bunu nerden biliyorsun yoksa bizimi takip ediyorsun"
"Ahahah ben degil Seul gi ozel birkac kisi neyse sen devam et boyle. Bu arada Grey senden bahsediyor durmadan bir gorusun derim"
"Nari bittiyse kapatabilir miyim yarin isim varda"
O cevap vermeden yuzume kapatmisti bile bide bu kizla ugrasiyordum tanrim Sehun geldi hayatim boka dondu cidden. Grey cikti onla gorusmiycektim tabikide pastaneye gelirse orasi baskaydi tabii.
Sonunda sacma dusuncelerle birlikte uyuyabilmistim. Sabah uyandigimda ilk isim satte bakmak oldu saat yediydi bu sefer gec kalmamisim. Biraz yatiyim dersem hic kalkamazdim zaman kaybetmeden kalkip ustumu degistirip mutfaga gectim bir sandviç hazirlayip evden ciktim. Yiyerek pastaneye gittim, pastaneyi acip ilk isim etrafi temizlemek ve duzenlemekle oldu klasik seyler sonrasında mutfaga gecip dunden yarim kalan pastayi tamamlamakti ama ortalarda yoktu nereye gidebilirdi bu belkide depoda olabilirdi. Depoya inip pastayi aradim evet ordaydi ama tamamlanmis bir sekilde pastanin yanina gidip tam elime alacakken pastanin ustunde bir not vardi notu alip okumaya basladim."Seul Gi, senin icin tamamladim ve dunku olay icin ozur dilerim umarim beni affedersin. Seni seviyorum
Sehun~"
Aman tanrim bunu Sehun mu yapmisti ve not ama suan burda olamaz degil mi? Cunku dunku olay felan neler oluyor lan paranormal mi var yoksa. Yok daha neler neyse ne iste fakat bu notu okuduktan sonra nedense kalbim cok hizli atmaya basladi yoksa onu hala seviyor muyum? Bu histen nefret ediyorum hep boylemi olur, sevmiyorum dersin ama kalbin hizli atar deja vu dedigimiz olay bu mu oluyordu?
Neyse artik depodan cikma vakti pastayi alip depodan cikacaktim ki"Seul gi" ay yerimden zipladim resmen oyle sessizce gelinir mi. Off bu ziplama ile yere dustum ve basim duvara carpti acidi be o degil pasta gitti.
"Seul gi iyi misin biliyorum oyle yaklasmak sacmaydi" bu tabikide Sehundu. Basimi pastadan alip Sehuna cevirdim ama cevirmez olaydim o bana cok yakinmis ben cevirince iyice yakin olduk burunlarimiz birbirine surtuyordu goz goze bakisiyorduk sanirim boyle kalmaya devam edicektik ama bu sey cok guzelmis ya. Seul gi kendine gel
"Sey ben iyiyim panik atak iste"
"Tamam gel elimi tut kaldirmanda yardim edeyim." Uzatigi elini tutup ayaga kalktim.
"Tesekkur ederim"
"Cok güzelsin Seul gi"
"N-ne?"
"Notumu okudun degil mi?"
"E-evet okudum b-ben gitsem iyi olacak bu arada not icin sey.."
"Ney?"
"Sehun sana hala kizginim gidersen sevinirim!"
"Tamam calisan degilim ama musteriyim bana bir cupcake lutfen"
Aaa bu kendini ne saniyor emir veriyor bide ona kizgin bir bakis attip yanindan gittim o ise iceri gecip bir masaya oturdu. Bu ciddiydi benden cupcake istiyordu goturuyumde kurtuluyum bari.
Cupcakelerini goturup yanindan ayrildim.- - -
Uzun zamandan beri tek basima musterilerle ilgilenmemistim. Cidden cok yorucuydu hem pasta yap hemde hizmet et ama ekmek parasi icin bunlari yapmak zorunlu sikkayet etmek dogru olmaz. Sehun ise butun gun beni sinir eden musterinin tekiydi. Kahvesini yeni goturdugum halde 'sogudu' diye beni cileden cikartip durdu. Seytan diyorki elindeki tepsiyi kafasina gecir.
"Baska isteginiz var mi?"
"Evet var bu pasta cok sekerli baska birsey getir. "
"Ahh! Cok oldun ama sen. Su halini Miranda unni gorse seni dayak manyagi yapar"
"Ama onun haberi yok yani hala saglmam sekildeyim"
"Emin misin? " pic smile yaparak telefonumu gosterdim
"Yah seni.. Tamam tamam davranislarimi kesiyorum ama sende beni ise al"
"Olmaz"
"Yaa ama niye ya!"
"Seni ise alirsam sadece garson olacaksın o zaman"
"Ne? Cidden.. Kendi yaptığın pastalar o kadar iyi mi sanıyorsun "
"Tabikide benim sayemde bu pastane unlu oldu. Benim sayemde annem ve babam benle gurur duydular. Onlardan gormedigim sevkati,sevgiyi sayemde gordum yoksa onlarin gozunde bir hictim. Eger sana pasta yapma görevini verirsem ben yetenigimi kaybedebilirim bunu istemiyorum Sehun." Sanirim konuşurken goz yaslarimda akip durdu.
"Uzgunum Seul gi"
Cevap vermeden masadakileri alip yanindan gittim. Pastanede musteri kalmadigina gore artik kapatabilirdim.
Pastaneyi kapatiktan sonra evime dogru yurumeye basladim. Sehun erkenden cikip gitti tabi gidecekti o bugun musteriydi.
"Senin gibi bir kizin bu saatte disarida durmasi tehlikeli. " yine aniden cikan sesler cidden boku cikti. Sesin geldigi yonu ararken yine o ses konustu
"Soluna bak ve gel" sola baktim ve araba vardi tereddüt ederek oraya gitmeye basladim. Arabanin yanina gittim ve cam acilmaya basladi yuzunu gosterip bana bakti. Aman tanrim bu..
Y/N: ACABA BU KIM? ASDFSDSD
HERNEYSE BIR KAC BOLUMU HEYECANLİ YAPMAYA KARAR VERDİM ELIMDEN GELDIGINCE YAPACAGIM AMA YINEDE FIKRIMI SIZE SORUYORUM
SIZCE YAPAYIM MI? YORUM YAPIN LUTFEN VE VOTE PLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Cake ( Askıda )
RomantizmRengarenk pastanenin bitmek bilmeyen maceraları,inatçılığı ve aşk hikayesi Sehun ve Seul Gi sonunda bu pastanenin tatlı çifti olarak kalacaklar mı?