هیونجین همونطور که دخترکش رو سمت دستگاه های بازی کودکانه میبرد به فلیکس گفت.- چطوره یکم نوشیدنی بگیری؟
- پیشنهاد خوبیه.
کریس بجای فلیکس جواب داد و زودتر دور شد تا چند تا نوشیدنی سفارش بده.
امگا چند لحظه به هیونجین و هیونای ذوق زده که سوار دستگاه کوچولوی پر زرق و برق بود، نگاه کرد و بعد سرش رو آروم تکون داد تا افکارش رو دور کنه.
هیونجین دخترک رو بعد از اینکه مدت زمان بازیش تموم شد تو آغوشش گرفت، فورا هیونا صداهای جیغ مانند و تیزی تولید کرد و پشت سرش خندید.
لحظه ای نگذشته بود که کریس با نوشیدنی و آب میوه نزدیک شد.
بطری کوچک آب میوه رو به دست هیونجین سپرد و امگا، نی رنگی رو سمت دهان کوچولوی هیونا گرفت.فلیکس کمی به اطرافش نگاه کرد و از نوشیدنی، نوشید؛ با دیدن افرادی که لباس های فانتزی به تن داشتن گفت.
- فکر کنم هیونا از اون آدما خوشش بیاد.
هیونجین که با نظر دوسش موافق بود سر تکون داد و گفت.
- آره. چطوره بریم اونجا؟ هیونگ میشه آب میوه ی من فعلا دستت باشه؟
بدون اینکه منتظر تایید آلفا بمونه، همراه فلیکس سمت فردی که لباس عروسکی پوشیده بود رفت.
هیونا که توجهش به لباس های رنگی و شکل های خاص و بامزه ی اونها جلب شده بود آب میوه رو رها کرد و هیونجین با لبخند به ذوق دخترکش چشم دوخت، اولین های هیونا ذره ذره رقم میخوردن و نوع کنجکاوی دخترک، پدرش رو به وجد میآورد.فرد مهربون پشت اون کلاه آروم به دختر آسیایی نزدیک شد و به نرمی دست کوچیکش رو گرفت.
فلیکس که به لباس عروسکی دست میزد تا حجم و جنسش رو به دقت بررسی کنه بلند خندید و برگشت سمت کریس.
- هی اون واقعا نرمه و از نزدیک نسبتا بزرگ.
آلفا چند لحظه به خنده های زیبای پسر کوچکتر خیره موند و بعد گفت.
- خیلی خب کنار همدیگه وایستید عکس بگیرم. اجازه هست؟
آخرین جمله اش رو خطاب به فرد غریبه گفت و مرد با مهربونی سر تکون داد.
هیونجین و فلیکس دو طرف آدم عروسکی ایستادند و درست زمانی که هیونا دستش رو بلند کرد و گوش کلاه عروسکی رو کشید، کریس عکس رو گرفت.
حرکت دخترک همه رو به خنده انداخت و توجه هارو به اون سمت جلب کرد.مدتی بعد توجه پرنسس به عروسک های کوچیک و عجیب غریب جلب شد و صدای غر غر هاش رو بلند کرد، کریس نگاهی به سمت عروسک ها انداخت و خندید.
- خیلی خب مثل اینکه باید یه تیر اندازی درست و حسابی داشته باشیم تا بتونیم یکی از اون عروسکها رو بگیریم!
YOU ARE READING
Ice Castle(Changjin)
FanfictionIce Castle توضیحات فیک قصر یخی فیک کامل شده. کاپل های : چانگجین، مینسونگ، چانلیکس ژانر: رمنس، امگاورس، ام پرگ، اسمات، دراما. مقدمه : هیونجین یه دانشجوعه که برای استخدام شدن به عنوان پرستار بچه پرونده اش رو کمی دستکاری میکنه و قبول میشه. وارد یه قصر...