Best Friends Never Let you do stupid things alone (Part-8)

3.4K 379 7
                                    

ျဖစ္ရပ္မွန္တစ္ခု၏ေနာက္ကြယ္
Part-8

^က်ေနာ္နဲ႔ Baekhyun နဲ႔က ေမြးကတည္းက ျခံခ်င္းကပ္…ကေလးဘဝထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြေလ…အရင္တုန္းက မိဘ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ကလည္း အခုလိုမဟုတ္ပဲ အရမ္းခင္ၾကတာဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လည္း တစ္အိမ္တက္ တစ္အိမ္ဆင္းေပါ့…^

Flash Back

အျမဲတမ္း အတန္းထဲမွာ တစ္ပူးပူးတစ္တြဲတြဲ ထိုင္ေနတဲ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ ဘယ္သူမွ ခင္နိုင္ၾကမယ္မထင္…

Chanyeol အတြက္ Baekhyun က အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး Baekhyun အတြက္ Chanyeol ကလည္း ကမၻာေပၚမွာ တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပဲေလ…

မူၾကိဳ စတတ္ေတာ့လည္း အတူတူ သူငယ္တန္းေက်ာင္းအပ္ေတာ့လည္း အတူတူ မို႔ ခံုနံပါတ္ကလည္း ေဘးခ်င္းကပ္ျဖစ္ျပီး ႏွစ္တိုင္း တစ္တန္းတည္း ေဘးခ်င္းကပ္ပဲေလ…

သူမ်ားေတြလိုမ်ိဳး ေက်ာင္းဆင္းရင္ ခြဲရတဲ့ သူေတြမဟုတ္ေတာ့ တစ္ေန႔မွည အိပ္ခ်ိန္ ဆယ္နာရီ, အိမ္ျပန္ျပီးေရခ်ိဳးထမင္းစား တစ္နာရီ ႏႈတ္ရင္ က်န္တဲ့ ဆယ့္သံုးနာရီလံုးလံုးအတူတူ ရွိေနတဲ့အတြက္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ခင္မင္မႈကို ဘယ္သူမွမွီမယ္မထင္ပါဘူး…

Chanyeol ကေတာ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သားျဖစ္လို႔ Baekhyun ကို အေဖာ္လုပ္ေပါင္းေနသလို Baekhyun ကေတာ့ အစ္မႏွစ္ေယာက္ရွိေပမယ့္ အသက္ကြာတာမို႔ maknae ဆိုျပီး အလိုလိုက္ဖူးဖူးမႈတ္ထားေပမယ့္ အိမ္မွာမေပ်ာ္…

အခ်ိန္ရရင္ရသလို Chanyeol အိမ္ေပၚေရာက္ေရာက္လာတတ္စျမဲ…

တစ္ခါတစ္ေလ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြဆို ထမင္းမစား ေရမခ်ိဳးပဲ တစ္ေနကုန္ တစ္ေနခမ္း ေဆာ့တတ္ၾကေသးတယ္ေလ…
(အာေပတူးႏွစ္ေကာင္ေလ…ပံုသာေဖာ္ၾကည့္ေတာ့ xD )

Baekhyun မိဘေတြကလည္း Chanyeol အိမ္ဆို ၾကည္ၾကည္ျဖဴ ျဖဴ လႊတ္သလို Chanyeol ကိုလည္း Baekhyun အိမ္ဆိုစိတ္ခ်လက္လ် လႊတ္စျမဲ…

Chanyeol ဘဝမွာ Baekhyun အေမခြံ႕ေသာ ထမင္းကို အားရပါးရစားဖူးသလို Baekhyun မွာလည္း Chanyeol အေမခြံ႕ေသးထမင္းကို အငမ္းမရစားရေပါင္း မနည္းေတာ့… xD

ျဖစ္ရပ္မွန္တစ္ခု၏ ေနာက္ကြယ္ [Behind The Scene]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant