Are you alright? (Part- 19)

3.6K 317 6
                                    

ျဖစ္​ရပ္​မွန္​ တစ္​ခု၏​ေနာက္​ကြယ္​
Part - 19

Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ Chanyeol ကုတင္​​ေပၚမွာ ​ေခါင္​းအံုးႏွစ္​လံုးဆင္​့ကာ ​ေခါင္​းတင္​လွဲ​ေနရင္​း လက္​က အၿငိမ္​မ​ေန...
Tennis ​ေဘာလံုးကို နံရံကို ခ်ိန္​ဆၿပီးလွမ္​းပစ္​လိုက္​...ျပန္​ကန္​ထြက္​လာတာနဲ႔ လက္​နဲ႔ျပန္​ဖမ္​းလိုက္​လုပ္​​ေနတယ္​...
အသံကလည္​း တဗုန္​းဗုန္​းနဲ႔ဆို​ေတာ့ အခန္​းအျပင္​က Chanyeol မိဘ​ေတြၾကားရတာမဆန္​း​ေပ...

'Chanyeol! သား...တဗုန္​းဗုန္​းနဲ႔ ဘာလုပ္​​ေနတာလဲကြယ္​...နားၿငီးရၿငီးနဲ႔...'

'ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဘာလံုးပစ္​ကစား​ေနတာ Omma ရဲ႕...'

Chanyeol အျမတမ္​း လိမ္​ညာတတ္​ၿပီး အခန္​းတံခါးကိုလည္​း ဖြင္​့မ​ေပးတဲ့အတြက္​ အိမ္​ကလူ​ေတြက​ေတာ့ Chanyeol ​ေဆာ့​ေနတာလို႔ပဲထင္​ၾကတာ​ေပါ့...
အမွန္​က Baekhyun ​ေသာင္​းက်န္​း​ေနတာ​ေလ...

အရင္​​ေန႔​ေတြကလည္​း စိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​ လာလာ​ေဆာ့တတ္​​ေပမယ္​့ ဒီေန႔က​ေတာ့ နံရံကို ​ေဒါသတႀကီးပစ္​​ေပါက္​​ေနတာနဲ႔တူ​ေနတယ္​...

'မင္​း ​ေကာင္​မ​ေလး အခုက်မွ ဒီအခ်ိဳးလာခ်ိဳးတာ ငါမႀကိဳက္​ဘူးကြာ...'

Baekhyun ​ေျပာလာ​ေတာ့ Chanyeol အမွားလုပ္​ထားတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​လို ​ေခါင္​းငံု႔ၿပီးၿငိမ္​​ေနတယ္​...
Sehun ကို ခ်စ္​​ေပမယ္​့ အခုတ​ေလာ Baekhyun နဲ႔ သူရဲ႕ ခင္​မင္​မႈကို တားဆီးခ်င္​သလိုလို မ​ေက်နပ္​သလိုလို ​ေျပာလာ​ေတာ့ သူကိုယ္​တိုင္​လည္​း သိပ္​မႀကိဳက္​လွပါ...
သူမကို ခ်စ္​လည္​းခ်စ္​သလို တစ္​ခါတစ္​​ေလလည္​း ဝင္​ပါလြန္​းတဲ့အတြက္​ စိတ္​လည္​းပ်က္​မိတယ္​...
အဲဒါအျပင္​ Baekhyum ကပါ Sehun ကို မုန္​း​ေန​ေလ​ေတာ့ အရာအားလံုးက သူ႔အျပစ္​တစ္​ခုလို Chanyeol ခံစား​ေနရတယ္​​ေလ...

သူကလည္​းသူပဲ...
Sehun နဲ႔ျဖစ္​ပ်က္​သမွ် ကိစၥတိုင္​းကို Baekhyun ဆီသြား​ေျပာ​ေနမိတာ​ကိုး...
သူသာ ျပန္​မ​ေျပာျပခဲ့ရင္​ ဒီလိုျဖစ္​လာမွာ မဟုတ္​ဘူး...

'Chanyeol-ah, မင္​းထင္​လား? မင္​း​ေကာင္​မ​ေလးက မင္​းအ​ေမနဲ႔ အန္​တီ song ​ဆီ ငါ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြသြား​ေျပာလိမ္​့မယ္​လို႔?'

ျဖစ္ရပ္မွန္တစ္ခု၏ ေနာက္ကြယ္ [Behind The Scene]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ