Herkese merabaaa... Bendeniz ,
Yeni yazar huzursuzportakal.
Nabersinizz. iyisinizi iyisiniz
Hadi başlıyoruz.Allah'ım bismillah.
İlk hikayem olduğu için hatalarımı mazur görünüz.
Başlangıç tarihleri alayım🤗
Medya : lara
Amk hayat . niye böyle şeyler benim başıma geliyor. Bir baba çocuğundan nefret eder mi? Benimki ediyor . Benim rahmetli telefon kırıldığı için yeni bir telefon istedim. Bana dediği şey şu 'senin iki de bir kırılan telefonunu yenilemek için mi çalışıyorum ben?'
Dedi.zaten ikinci telefonum olacak amcık . Tövbe tövbeHani fakir olsak tmm da , amk bi-pardon onlar zengin baya baya hayvan gibi para kazanıyorlar. Bı telefonu çok görüyorlar bana (cık,cık,cık)
Neyse..
İşte bende gururlu bir kız olduğum için ve yatacak yerim olmadığı için gidip paşa paşa odama geçmiş bulundum.hani kız evlat sevmiyor desem abla müsfettesi var. Onu çok seviyor bir dediğini iki etmiyor. Resmen ayrımcılık.
Ben kendimi tanıtmayı unuttum kb .
Ben lara ,17 yaşın da kendi halinde bıcır bıcır bir kızım .lise son sınıfına gidiyorum. sayısalcıyım. Kahverengi gözlerim ve saçlarımla bence güzel bir kızım .fıstığa alerjim var . Ve küçük minnak bir hastalığım var , adı bipolarmış gülerken birdenbire delirebiliyor um. bence normal birşey. baba olacak şahısla ve benden önce doğmuş bir yaratıkla yaşıyorum ve buna rağmen hâlâ hayattayım çok şükür. Bazen sıkıldıkça kitap yazarım ve insanların okuması için dua falan ederim.
Kod yazmayı severim . En büyük hayalim hacker olup doları 1.50 kuruşa indirmek ve yararlı bir vatandaş olmak.
Annemi soracak olursanız kendisi 3 . Yıldır komada geçirdiği bir kaza sonucu yatağa mahkum oldu... Tabi bunu fırsat bilen baba şahsı
Eve gelen gidene , ışığı gören geliyor hesabı.
Yani kısacası annem ölüm döşeğinde iken
Annemi aldatıyor piç.tabi buna karşı olduğum ve dile getirdiğim için de baya bir dayak yediğim olmuştur.Ve tabi unutmamak gerek benim birde
Can dostum,yoldaşım,baş tacım, gardaşım,
Arkadaşı-Yeter ulan.
Neyse işte toprak diye bir dostum var.
Kendisi 18 yaşın da ama beni sınıfa geliyor.
Ayıptır söylemesi benim yanımda olmak
İçin kendisini sınıfta bıraktı da.
Ve en önemlisi ZENGİN evet hatta evi bile varr.Ben bunları size söylerken odama girdim bile. odam normal bir kişilik yatak, dolap ve çalışma masası bulunan genç kız odasıydı tabi herşeyi siyah rengi olmasını koymazsak bence gayet normal.
Çalışma masama oturup bilgisayarımı açtım .
Tabi direkt toprağımı görüntülü aradım.Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıy-
"Bebeğim"? Diye açtı direkt yiaaa ama yerimkii
"Toprağımm" diye ben de yanıtladım.
Birbirimize öyle mal , mal bakışmamızı bölen beni kahkahalarım bozdu."kızım ben sana kaç kere söyleyeceğim bana öyle seslenme diye kendimi yaşlı hissediyorum."diye somurtarak yakındı ekranda. "Tamam , tamam seslenmeyeceğim bir daha sana öyle" diyerek en tatlı gülümseme mi sundum ona ." Hep öyle diyeceksin değilmi?"diye sordu hâlâ somurtarak. Bende ona sırıttım. Oflayarak bu tartışmaya son verdi. "neyse baban aldı mı sana telefon?" Az önce olanları hatırladım , bir anda yüzüm düştü. Bunu fark eden toprak ta
"Ben alayım sana işte ne olacak ? Hem biz arkadaş değil miyiz?." Diye sordu."Ya bir şansı mı deneyeyim dedim "
Diye yakındım sona doğru kısılan sesimle.
"Asma o güzel yüzünü lara'm . hem sen de biliyorsun babanı" dedi üzülmüş bir yüz ile ."Aman neyse boşver ben bulurum bir çaresini merak etme . Ben artık zıbarıyorum gülüm seni de kocaman öpüyorum zaten sabah okulda görüşürüz " diye bu kötü havayı dağıtmaya çalıştım.
O'da ne yaptığımı anlamış gibi buruk bir tebessüm ile baktı bana . Ben de ona el sallayarak bilgisayarı kapattım.Ben, her bişeyimi toprağa anlatan biriyim.
Başıma ne geldi?. Bugün ne oldu bitti,? Kim bana ne yaptı? Herşeyi istisnasız anlatırım.
Tabi bunun sonucunda babamın bana tokat atması, şule( abla) nin benimle uğraşması, yediğim lafları herşey i biliyor...
Onlar bana bunu yaparken tabiki darp raporunu alıyorum ve polise şikayet ediyorum . Ama ne yazık ki bunu duyan Kenan(baba) piçi onlara aslın da aklı dengemin yerin de olmadığını söyleyip rüşvet veriyor .
Bende, artık sıkıldığım için o darp raporlarını
Birgün baba müsvettesi'nin götüne sokma ümidi ile biriktiriyorum.Neymiş efendim ben 'istenmeyen çocuk' muşum, tabi i böyle söyleyince bende bütün terbiye mi takınarak 'amk yapmasaydınız o zaman ' diyerek paşalar gibi dayağı mı yiyiyorum.
Bunları düşünmeyi bırakıp yatağa atladım.
Bir de yarın sınav var dı değilmi?.
Bir de en sevmediğim ders olan biyoloji den.
Allah'ım al canımı da kurtulayım diyerek
Sınavlara isyan ede ede uykuya daldım.Dua'mın kabul olacağını bilmeden ...
İlk bölüm olduğu için kısa tuttum.
Bir çeşit tanıtım gibi birşey olmasını istedim .
Umarım beğenirsiniz
Sağlıcakla kalınn👋
Öpüldünüzzzz😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA✔️ (ARA VERİLDİ)
ChickLitKendi yöntemleri ile mutlu olmaya çalışan Lara, bir kaza sonucu hayatını kaybediyor, Ancak gözlerini açtığında yeniden doğdunu görüyor. Bakalım Lara yeni hayatına ve abilerine alışabilecek mi? "benim hayatım niye hep bok yoluna gidiyor amk" #küfür v...