İkinci bölüme hoşgeldinizz
Nasılsınız.(umarım iyisinizdir)
Medya:Lara
Sabah alarmım'ın güzel sesi ile uyandım. tabi siz, bir insan nasıl alarm sesine bu kadar mutlu olabilir?diye merak edebilirsiniz.
Eğer o alarm sesi tuttuğunuz takımın marşı ise ben her sabah erken kalkmaya razıyım.Ben tam bir fanatik fenerli'yim . tabi bugün'ün heyecanı da olabilir mutluluğum için de .
Çünkü bugün maç var. FENERBAHÇE-GALATASARAY ayy çok heyecanlıyım. Tabi bunu toprak'a da borçluyum. o'nun Galatasaraylı olması Extra gerilim.bugün için iki bilet aldık tabi ayrı trübünler de olacağız.Hemen yataktan kalkıp odamın için de bulunan banyoya ilerledim . Elimi, yüzümü yıkayıp hemen okul formamı giymeye başladım.
Fenerbahçe formamı da çantama koymayı unutmadım tabikii. Okul çıkışı direkt stada gideceğiz. Yüzüme fondöten, far,glos ve allık sürüp aynaya baktım ."Ne güzel kızım be! ,maşallah bana (tü tü tü )"
Kendime azıcık iltifat ettikten sonra işte hazırım.
Evimiz iki katlı ve benim odamın ikinci katta olduğu için aşağıya yavaşça indim.
Şuan saat 6.40 geçtiği için çok hızlı hareket etmem gerekiyor. Hızla kapı önünde ki Converse ayakkabılarımı giyip dışarı çıkacaktım ki aç olduğumu hatırladım .kendime göz devirip mutfağa yol aldım.girer girmez bu evde hizmetli olan didem ile karşılaştım.O'na yapmacık bir şekilde gülümseyip"bana bir sandiviç hazırlayabilir misin didemciğim?" Dedim .o'da aynı şekilde yapmacık gülümseyip"tabii lara hanım" dedi .
Ne yani evde bir çalışan olacak ve ben mi yapacağım? Zaten bunun için maaş veriyor o baba müsvettesi. Didem, 2 yıldır bu evde hizmetçilik yapıyor . O'nu ilk gördüğümde belki anlaşabiliriz diye umut etmiştim ama bana hep küçümseyici bı şekilde baktığı için, bende ona öyle bakmaya başladım zamanla!. Didem, sandviçimi hazırlayıp bana uzattığında "saol"dedim.Daha fazla okula geç kalmamak için hızlı hızlı yürüyordum!. Aynı şekilde sandviçimi yiyordum. Hemen durağa gidip otobüs beklemeye başladım.yaklaşık bı beş dakika daha beklediğim de otobüs geldiği için içimden 'şükür' deyip bindim. Akbili basıp boş bir yere oturdum.
Otobüs okulun yakınlarına gelince indim.
Okula girince beni kapı da bekleyen toprağı gördüm. O'da beni fark edince gülümseyip benim yanına gelmesini bekledi.
Yanına varınca bana sarılıp "hoşgeldin güzelim" dedi. Ban de"hoş buldum badem gözlüm" dedim. benim ona yaptığım benzetmeye gülüp benden ayrıldı."senin şu yakıştırmalarına da hayranım ".
Bende ona gülüp birlikte okul binasına girdik.
C şubesinin sınıfını bulup içeri girdik.Sıramıza ilerleyip oturduk ve öretmeni beklemeye başladık.hoca gelince dersi dinlemeye başladım .
Dersin bitimesiyle ve benim uykunun gelmesiyle
Kafamı sıraya koyup dersin başlamasını bekledim.birkaç saniye sonra üzerime örtülen ceketi hissettiğim de gülümsedim .~~~~~~~~~§~~~~~~~~~~
Sonunda okul bitmişti ve stada doğru yol aldık.
Oraya toprağın arabasıyla gidiyorduk .
Hemen çantamdan FB formamı çıkardım ve okul formamı da üzerimden çıkarıp giymeye çalıştım.
Zaten üzerimde yarım atlet vardı ve yanım da toprak olduğu için utanmama gerek yoktu.Araba durdu en sonunda . toprakta benim gibi üzerini çıkardı ve formasını giydi . ben ise yanımda ki baklavalara bakmakla yetindim. Benim ona baktığımı gören toprak sırıtıp yanağımdan bir makas aldı. Onun bu haline güldüm. Tam arabadan çıkacaktı ki onu durdurdum. "Eee"dedim. o anlamamış olacak ki
"Ne eee?" Dedi . onun bunu unutmasına göz devirip her maç öncesi yaptığım gibi serçe parmağımı ona uzattım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA✔️ (ARA VERİLDİ)
Romanzi rosa / ChickLitKendi yöntemleri ile mutlu olmaya çalışan Lara, bir kaza sonucu hayatını kaybediyor, Ancak gözlerini açtığında yeniden doğdunu görüyor. Bakalım Lara yeni hayatına ve abilerine alışabilecek mi? "benim hayatım niye hep bok yoluna gidiyor amk" #küfür v...