Yeni bölüme hoşgeldinizz
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir
Çok oldu biliyorum ama karneler nasıldı?
Çok merak ediyorum.Neyse, oy atmayı ve yorum yazmayı unutmayın!
Hadi o zaman okuyun bakalım
İyi okumalar dilerim...
6 ay sonra..
Yeniden doğalı tamı tamına altı ay olmuştu.dile kolay tam altı ay. ailemi görmeyeli,onlarla konuşmayalı, seslerini duymayalı altı ay olmuştu...
Uzun uğraşlar sonucu az da olsa emekleye biliyordum. Ve saçma da olsa biraz konuşabiliyordum!.
Bunca zamandır ailemden hiç haber alamadım.
Ne yapıyorlar ne ediyorlar hâlâ hiçbir fikrim yoktu. Tabi bu zamana kadar hiçbir değişiklik olmamıştı beni ve Arjin'i sevgiye boğmadıkları hariç tabi.Hayır ben bu kadar sevgiye de alışık değilim.
Bir garip geliyor insana.
Ben, kendimi babam yüzünden istenmeyen çocuk olarak düşünüyordum hep ancak Mehmet bey, bana o duyguyu göstermiyordu.Evet, hâlâ alışamadım yeni aile fertlerine.
Alışmaya çalıştım ancak olmuyordu, yapamıyordum.
Kendimi hep önceki ailemi önleyerek buluyordum.Babam ve şule hariç
Özellikle toprak ve annemi unutamıyordum.
Annem hâlâ yatakta mı acaba yada toprak nasıl şuan?Sabahları bunları düşünerek uyanıyordum.
Tamam sağolsunlar bu aile de bana çok iyi davranıp bakıyorlardı ama unutamıyorum, ne yapayım?Bu süre zarfında aileye daha çok yakınlaştık tabii.
Örnek Azad, işten gelir gelmez dibim de bitip beni öpücüklere boğuyor. Arjin de bundan nasibini alıyor en nihayetinde!.
Hep boş zamanında yanımda olup benimle oynayıp seviyor.
Hatta bir keresinde ben hastayken önce doktora götürmüş sonra direkt odasına götürüp beni kimse ile görüştürmedi. İyileşene kadar kendisi bizzat kendisi baktı bana.Hâlâ alışamadığım çok şey vardı tabii.
İlk sırada bez açma olayı var.
Allah affetsin çok utanıyorum. Hani yürüyebilsem tuvalete yapacağım ama daha o aşamaya gelmedim maalesef!.Azad'dan sonra benim, bey abi diye adlandırdığım
Ancak ismi 'Poyraz' olan abi var.O da, bizi, her Azad'ın kucağında gördüğün de 'neden hep sende bu çocuklar, farkındaysan benim de kardeşim' diye tartışma çıkarıyordu.
Ben ve Arjin ise onlara dizi izler gibi izliyorduk.
Yalnız çok zevkliydi!.İkizler ve küçük kardeş ise bizi onların arasından sıvıştırıp yanlarına alıp odalarına götürüyordu. Biz Arjin'le, oradan oraya sürüklenirken çiçek hanım, bizi onlardan kurtarıp Mehmet bey ile iltifatlar yağdırıp duruyordu.
Örnek: " ne güzel doğurmuşum ben sizi"
Yada "benim bebeklerim dünyanın en güzelleri" diyorlardı.her günümüz bu gibi olaylar ile başlıyordu.Tipinizi daha görmediğimiz için neye benzediğini de bilmiyorduk tabii.
Onların söylediğine göre çok tatlıymışız.Bu süre içerisinde evin bir çok yerini görmüştük.
Ev fazla büyük ve güzeldi.Önceden gördüğüm on yaşlarında ki çocuklar ise bizim kuzelerimiz'miş.
Tabii sonradan öğrendim.Ata bey dede ise hafta da en az üç kere gelip bizim ile vakit geçirip gidiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA✔️ (ARA VERİLDİ)
Chick-LitKendi yöntemleri ile mutlu olmaya çalışan Lara, bir kaza sonucu hayatını kaybediyor, Ancak gözlerini açtığında yeniden doğdunu görüyor. Bakalım Lara yeni hayatına ve abilerine alışabilecek mi? "benim hayatım niye hep bok yoluna gidiyor amk" #küfür v...