Yeni bölüme hoşgeldinizz...
Nasılsınız?
Bu sefer yeni bölüm hızlı geldi gibi ha, ne dersiniz?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...
Sınır : 70 oy 60 yorum
Ehehe
Neyse başlıyoruzzzz...
Huzursuzportakall sunar...
Önce ki Hayatım da hep aşiret, berdel, töre, namus konulu dizileri hep merak edip izlerdim.
Yani o, ağalar, töre kitabı diye şeyler gerçekten de bu hayatta varmı diye araştırma yapmışlığım bile vardı.Hiç unutmam aşiret ağası diye kendini tanıtan bir müşterim bile olmuştu.
Teknoloji ile dışlı olduğum zamanlar da beni nereden duyduysa artık, şirketinin koruma duvarını yaptırmıştı bana.Tabii bu işten epey bir kazanç sağlamıştım
Yaptığım koruma duvarını ise çok beğenmiş hatta bana mezun olduğum da şirketin de çalışmamı bile teklif etmişti.En nihayetinde göt korkusun'dan reddetmiştim.
Bunlardan ailemin korkusu daha çok babamın korkusundan kimsenin haberi olmadığı için istememiştim.O gün alacak maaşımı bile konuşmuştuk. Ah be, ne günlerdi...
Ah kusuruma bakmayın size durum analizini yapmadım! Şuan kocaman salonu doldurmuş bir dolu insan ve çocuk vardı.
'Ödeşmeye gelim' diyen yaşlı bey de meğersem yani anladığım kadarıyla Ata dedenin aşiretinden uzaktan bir akraba karşı aşiretin kızını kaçırmıştı.
Tabii bunlar sonra yakalanmış tekrar Mardin'e getirilmiş. Yaşlı bey de sorunu çözmek için aşiret ağası olan Ata dede'nin evini yani şuan için de bulunduğumuz evi basmış!İlgimi çeken konular olunca daha dün ne yediğimi unutan ben, her şeyi aklıma kazıyıp, bunu bir ömür unutma'yabiliyordum.
Salona nasıl sığdıklarını anlamasam da herkes oturacak bir yer bulmuştu.
Olayalar anlatılırken çocuklar ve bebekleri yukarı çıkartmışlardı ancak ben daha yarısını duyduğum için ağlayıp zırlayarak Mehmet beyin kucağına uçmuştum!
Yani tam olarak öyle olmaya da bilir ama sonuç olarak Mehmet Bey'in kucağındaydım.Konu dedikodu olunca bana geliyorlardı galiba.
Anlatılan olayın benim ile hiç alakam olmasa da illa ki bir yorum yapmadan duramıyordum.
Arjin'i soracak olursanız oda benim yaptığımı yaparak çiçek hanım'a yapışmıştı!Ne kadar zeki çocuklarız! maşAllah
Meğersem bu kaçan gençler de Ata dede'nin kız kardeşinin oğlunun oğluymuş.
Bir de bunlar sen gel yıldırım nikahı ile bir çırpıda evlenmesinler mi?Ah ah nedir bu gençlerin çektiği...
Bunlar ne kadar istemeye giderlerse gitsinler diğer aile bunlara o kızı veriyorlarmış gibi üstüne de '100.000' dolar da istemesinler mi?
Tabii bunu duyan diğer aile bunu net bir şekilde reddettmişti. Eh. O gençer de çareyi kaçmakla bulmuşlar.
Hani anladım kaçtınız niye en yakında ki şehir de bir oteldesiniz arkadaşım?
Kendinize gelin! sizin aileler aşiret! Bunu da ben mi söyleyeyim?
Tabii ki sizi elini koymuş gibi bulacaklar!Cık, cık cık
Bu neslin gençleri de pek bir akılsız canım.
Şahsen ben olsam; kaçma'dan önce bir güzel pilanımı yaparım. Örnek verirsek pasaport, vize alır başka bir ülkeye kaçarım amk, bilemedim polis var, az modern olalım lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA✔️ (ARA VERİLDİ)
ChickLitKendi yöntemleri ile mutlu olmaya çalışan Lara, bir kaza sonucu hayatını kaybediyor, Ancak gözlerini açtığında yeniden doğdunu görüyor. Bakalım Lara yeni hayatına ve abilerine alışabilecek mi? "benim hayatım niye hep bok yoluna gidiyor amk" #küfür v...