+12+

2.7K 147 23
                                    

Yeni bölüme hoşgeldinizz

Nasılsınız?( Umarım iyisinizdir)

Şey ben bir mantık hatası yapmış olabilirim.
Bu günden itibaren Laçin ve Arjin 8 aylıklar ...

Bunu unutmayınız...

Saygılar ve sevgilerim ile

Huzursuzportakall sunar ...

Hastaneden eve geleli tamı tamına bir ay olmuştu. Bu süreçte ev halkı zaten beni el üstünde tutmuyor'muş gibi daha da bağlanmış, yanımdan ayrılmamaya çalışıyordu.

Özellikle de Azad, işteyken saat başı görüntülü arayıp beni sorup, kontrol ediyordu.
Eve geldiğinde ise beni ondan almak imkansız gibi bişey oluyordu.

Aile üyeleri bundan ne kadar rahatsız olsa da
Alerji olayından sonra bunun onu etkileyip daha da bağlandığını söyleyip önemsememeye çalışıyorlar.

Tabii Azad gibi diğer abiler de üstüme düşüyorlardı!
Bunun ise en faz şikayet edeni Mehmet bey'di.
Beni her oğullarının kucağında gördüğünde  "benim kızım olmasına rağmen ben niye bu kadar görmüyorum?" Diye isyan eder oğullarını beni ona vermesi için ikna etmeye çalışıp duruyordu.

O günden beri evde ki çilek ile alakalı hiçbir şey bulundur'mamışlardı. Sırf alerjim var diye yada 'bebek' olduğum için yanlışlıkla yerim diye evde ki çilekli herşeyden kurtulmuşlardı.

O gün ki misafirlerimiz olan 'anne tarafı' kuzenler ise benim, iyi olduğumu kanaat getirip gitmişlerdi.

Çok şükür yarabbim..

Alerji nedeniyle vücudumda ki sivilceler de kısa sürede iyileşmişti.

Tabii benim hastalandığımı duyan Mehmet Bey'in babası olan Ata bey ise hızla buraya gelmiş oğlunu da bir güzel azarlamıştı.

Güzel günlerdi..

En garip olay ise benim Arjin ile konuşabilmem!
Benim 'cin bey ' diye adlandırdığım aslında arjinmiş.

Garip bir şekilde onunla telepati yoluyla konuşabiliyordum.
İlk gün korkmuş olsam da konuşa konuşa alışmaya başlamıştım.

Hatta size de göstereyim!

"Buraya bak lan tırrek"

Arjin'in beni duymasıyla kaşlarını çatarak bana dönmesi bir oldu. Ben ise ona en güzel! gülümsemem ile bakıyordum.

Şuan da akşam 9.00 olmuş ailecek dizi keyfi gibi bir şey yapıyorduk.
İzlediğimiz dizi ise 'rafadan tayfa' ydı bizim izlemeyeceğimizi düşünerek çizgi film açmışlardı ama bizden daha çok kendilerini kaptırmışlardı.

Hatta yan koltukta bulunan Yiğit elinde mısır ile izliyordu.
Televizyonu tek izlemeyen ben, Poyraz ve Azad'dı.
Onlar ise elinde tabletleri ile bir şey inceleyip duruyorlardı.

Arjin çiçek hanım'ın kucağında hem mamasını yiyor hemde çizgi filmi izliyordu.

Ben mi?

Saçmalamayın lütfen! Tabi ki Azad'ın kucağındaydım.
Bir eliyle tabletteki işlerini yaparken, diğer eli ile beni tutuyordu.

Arada, bana bakarak beni öpüyor sonra da işinin başına dönüyordu.
Abisinin sinirli bakışlarına da aldanmıyordu.
Çünkü poyraz, ne kadar beni almaya çalışsa da Azad, kessin bir dil ile itiraz etmiş ve izin vermemişti.

Azad'ı, sinir etme çabam ise boşunaydı.
Saçını çeksem gülerek elimi saçından alarak öpüyor, kucağından kalkmaya çalışsam izin vermeyip yanağımdan öpüyor, minik elimi ağzına sokup çıkartsam, elimi temizleyip parmaklarımdan öpüyor..

LARA✔️ (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin