>11<

2.8K 140 55
                                    

Yeni bölüme hoşgeldinizz

Eee? Nasıl gidiyor?

Neyse, sizi çok sıkmadan sadede geleyim!

Oy ve yorum atmayı unutmayınız.

İyi okumalar dilerim.

Sınır: 50 oy
40 yorum

Huzursuzportakall sunar....



YAZAR'DAN

Korku...

Ne kadar kötü bir duygu değil mi..?
Ancak bir o kadar da yararlı...!

Şuan, Azad'da, o korkuyu iliklerine kadar hissediyordu ama yansıtmamaya çalışıyordu.
Ne kadar başarabildiği tartışılır ama şimdi bunun sırası değil'di!

Olaydan iki dakika sonra Azad, zorla da olsa kendine gelmiş, kardeşini hızla kendi arabasıyla hastaneye götürmüştü.
Tabi evde ki herkes'te peşinden gitmişlerdi.
Yolda ise tüm içtenliği ile dua etmeye devam etmişti.

Hastaneye vardıklarında Laçin'i hızla kucağına alıp acil kapısından içeri girmiş'ti.
Bir sağa, bir sola bakıp doktor aradı çaresizce.
Sonunda dayanamayıp kulakları sağır edecek! bir şekilde bağırdı. "DOKTOR YOKMU LAN BURADA?!"

Azad'ın, sesini duyan doktorlar koşarak ona yöneldi. Hemşireler de hızla sedyeye Laçin'i yatırdılar.
Doktor Laçin'i, kontrol ederken aile alayı acil'den
İçeri girmişti.

Hepsi Laçin, için endişeleniyordu.
Doktor, Laçin'i, muayene ettikten sonra aile fertlerine dönüp " hasta, en son ne yedi?" Diye sordu.

Kimse bilmiyordu ama Laçin'in yediği gofret hâlâ elinde duruyordu. Laçin onu sıkıca tutmuştu. Sanki eli kitlenmiş gibiydi!.

Gofret'i ilk fark eden Arjin olmuştu.
İşaret parmağı ile Laçin'in, elinde sıkıca tuttuğu
Gofret'i gösterdi ve "mama" diyebildi sadece.
Doktor, gösterdiği yere bakıp Laçin'in elinden almaya çalıştı ama alamadı!

Riskli olur diye vazgeçip gofretin aromasına baktığın da ise çilekli olduğunu gördü.
Hemşireye dönüp ne yapması gerektiğini söyledi ve tekrar aileye döndü.

"Gördüğüm kadarıyla alerjik reaksiyon.
Çilek'e alerjisi olduğunu bilmeden yemiş olmalı.
Merak etmeyin! şimdi, dikkatli bir muayeneye alacağız. lütfen kalabalık olduğundan dışarıda bekleyiniz. Geçmiş olsun!" diyerek baş selamı verip Laçin'in, götürüldüğü odaya muayene etmeye gitti.

Bâzıları, doktorun söylediği sözlerden bir nebze olsun rahatlamıştı!. Ama çoğu ise hâlâ Laçin'in durumunu merak ediyor, bir şey olacak diye korkuyordu!

Çoğu, Doktor'un sözünü dinleyip dışarı çıktılar.
İçeri de ise Azad, Turgay, Kerem, Doğan, Yiğit
Ve Furkan kalmıştı.
Çiçek hanım fenalaştığın'dan Mehmet bey, onu bahçe de temiz hava aldırmak için dışarı çıkarmıştı!.

Poyrazın ise, hiçbir şeyden haberi yoktu!
Gece geç saatlere kadar mesai yapacaktı bugün.
Gerçi kardeşini bu halde olduğunu öğrenseydi ortalığı ayağa kaldırırdı ama bunu bildiklerinden en son ona söylemeği karar vermişlerdi!.

Şuan ise Laçin'i, odaya almışlar dı!.
Zor da olsa nefes alabiliyordu!
Yüzü hâlâ kızarmış durumdaydı.
Yavaş yavaş vücudun da sivilceler ortaya çıkıyor durumu iyiye gidiyor du!

Doktorlar hızla müdahale etmeseydi bu alerji olayı felç olmaya kadar gidebilirdi!.

Laçin, herşeyden habersiz uyurken dışarıda ki
Kargaşadan habersiz di.

LARA✔️ (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin