Ellerindeki siyah eldiven ile ne kadar korkutucu olduğunun farkında değildi sanırım. Arkasına dönmesini istemiyorum çünkü ondan korkuyorum.
Hayır ondan korkmuyorsun , onun varlığından rahatsız oluyorsun ...
Üstümdeki beyaz elbiseden nefret ediyordum.
O elbise değil, GELİNLİK!!!
Buradan bir an önce çıkmalıyım. Bu adamdan da nefret ediyorum, dün benim yemeğimi çalmıştı.
Adam yemeğini çalmadı , senin yüzünden işkence çekti ve sende ödül olarak yemeğini ona verdin !
Korkular , zaaflar ve yanlış tercihler. Hayatım boyunca üç şey peşimi bırakmadı.
Bu odada tanımadığım bir adamla kalmak ne kadar korkutucu ise üstümdeki gelinlik zaafımdı. Yanlış tercihimi ise dün tanımadığım adamın işkence çekmesine neden olmuştu.
Siyah eldivenleri elinden çıkardı. Eldivenleri yere attığında eldivenlerden kan süzüldü.
Bakma oraya, o kanlar beyninden akacak yoksa!
Dudakları aralandı, sonra korkunç buz mavisi gözlerini bana dikti. Dudakları tekrar kapandı, bu adamda tanıdık hissi alıyordum ama daha önce hiç görmediğime emindim.
" Buradan çıkmak ikinci planım oldu , ilk planımı öğrenmek ister misin ?"
Başımı hayır anlamında salladım.
Tabiki de öğrenmek istiyorum.
Dudakları kıvrıldı , ağzından kan sızdı.
" İlk planım ayağımdaki kelepçeler açılınca seni öldürmek."
Korkudan yerime sindim. Ne bekliyordum dün gelen tercih ile tanımadığım bir adamı ölüme yollamıştım . Sonucunda bana teşekkür etmezdi sonuçta beni öldürecekti.
Yine o robotik korkunç ses geldi. Ve odayı yine kahkaha sesi doldurdu.
" İstediğini veriyorum sana denek 7 ."
Sonra ise bir klik sesi geldi. Aman Allah'ım!
Adamın ayağındaki kilitler açıldı.
Adam minnetle kameraya ve ses gelen mikrofona baktı. Ayağa tek hamlede kalkınca korkudan ağlamaya başladım.
Zaafım olan beyaz elbiseyi toplayıp ayağa kalktım bende.
Ve yine yanlış tercihim beyaz kan dolu bir odada çıkışı olmayan yerde kaçmaya çalışmak oldu.
Saçlarıma asıldığı an çığlık atarak kaçmaya çalıştım.
Ve yine o korkunç sesi odayı doldurdu ve kahkaha sesleri.
" Denek 7 sana yardım edelim. Denek 9'un korkusu iple ölmektir. Odada bir ip bulursan onu boğarak öldürebilirsin .Zaafları ise annesine ait her parçadır. Tercihleri ise çığlık atmaktır. İlk onun çığlıklarını sustur , sonra üstündeki gelinliği parçala ve son olarak yollayacağım papatyalı bir ip ile onun nefesini kes! "
Denek 9 bendim .
Ve evet beni çok iyi tanıyorlardı.
Cellatım ise saçlarımı bıraktı ve birden elimi tuttu.
Şaşkınlık içinde ve hıçkırarak ona baktım.
" Denek 1, 2,3,4,5,6 ve 8 nerede ?"
Bu adam kafayı sıyırmış olmalı! Denekleri soruyor birde. Denek 7 o ve Denek 9 bendim !
"En son denek 9 numaralı denek eğer onu öldürmeyi başarırsan diğer denekler ile serbest kalacaksın."
Kurban sensin Denek 9.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI OYUN- 18:46
Mystery / ThrillerBedenim acı içinde titriyordu, ama titremelerimi umursamıyordu. " Burdan çıkmamız için birimizin ölmesi gerekiyor." Kaçması için kurban ettiği bendim değil mi? " Beni öldürecek misin?" Elindeki ip benim nefesimi kesecekti, oysa o ip ile dün bana...