07

111 9 1
                                    

lábaimat jártatva ültem s kezeimet a kormányra fogva nézelődtem jimin után keresgélve. hiába mondta, hogy szívesen veszi igénybe a tömegközlekedést, hogy lakásomhoz érjen mégsem hagyhattam.

munkahelye parkolójába járattam a járművet hiszen nemrég üzenetbe öt percet írt viszont már jócskán tizenöt is eltelt én pedig a türelmetlen természettem megáldva csak egyre idegesebb és idegesebb lettem.

a kulcsot kikapva szálltam ki majd zsebemből elokotorva a cigarettámat gyújtottam rá. néha a bejárati ajtó felé néztem de próbáltam nem egy megszállott ürgének tűnni szóval inkább csak meredtem magam elé miközben füstfelhőben álltam míg nem két kezet éreztem a hátam mögül amint átölel.

kuncogás ütötte meg a fülem így hátrafordultam s  a szőke hajkorona mögül egy csillag szemű szépség nézett vissza.

jimin közelebb hajolt majd egy apró csókocskát nyomott számra amit nem tudtam hova tenni. mégis mi ütött belé?

ne haragudj.. yoongi elkapott még pár papírmunkával — bigyesztett míg én csak nagyokat pislogtam rá.

megköszörülve a torkom szívtam utolsókat a rúdból majd eldobva tapostam rá és meggondolatlanul vezettem kezemet arcára, hogy ujjbegyemmel simogatni kezdjem a felületet.

sokat vártál..? — kérdezte

nem, egyáltalán nem.

bólintott majd pironkodva ám de belebújt érintésembe ami megmelengette a lelkem. furcsa érzés kerített hatalmába így lassan leengedtem a kezem.

nem volt időm főzni.. szeretnél valahol vacsorázni? vagy.. rendelhetünk hozzám.. — kezdtem bele

főzhetünk nálad együtt?

mi?

nincs ahhoz kicsit későn? — nevettem el magam— mire bevásárolunk és..

— kérlek.. — szakított félbe — valami egyszerűt..

sóhajtottam majd beletörőden bólintottam mire ő hatalmas vigyort víritva fogott kezemre.

mégis hogy mondhatnék nemet neki?

𝗣𝗔𝗧𝗛𝗘𝗧𝗜𝗖 Where stories live. Discover now