— már főzöcskéztek is? milyen nyuszi lettél — vágta oda yoongi mire namjoon elnevette magát. szemet forgatva nyúltam poharamért aminek aljába természetesen a barátom által kreált alkohol foglalt helyet.
— csak kedves voltam.. — mormogtam majd lehúzva az italt grimaszoltam. erős volt.
— ja, én is kedves vagyok ha kapok cserébe valamit — vágta rá a menta.
elmosolyodtam. igaz is, yoongi mindegy alapú ember. akárkivel összeszűri a levet ameddig az illető nem gondolkozik komoly dolgokban. a szülei válása miatt egy jó ideig elutasítja még a gondolatát is ennek mivel túlságosan mélyen érintette.
— jó nektek, elvagytok.. én pedig azon aggódom megcsalnak-e vagy sem.. — sóhajtozott namjoon.
ő kapcsolati ember volt és túlságosan hamar bocsájtó és ez a lány olyan szinten elcsavarta a fejét, hogy kilátástalan volt a helyzet. akármit tett ő elnézte neki.
— picsába is mit vártal? egy bárban ismerted meg.. nem meglepő, hogy egy lotyó. — háborodott fel yoongi
— nem az! — válaszolta neki
— szerezz inkább valami egyszerű nőt mint jungkook, fôzzetek majd dugjatok.
ráemeltem namjoonra a tekintetem aki viszonozta azt.
— nem nő.
yoongi szemei kikerekedtek majd kezeit összecsapva kezdett nagy nevetésbe.
— mekkora vicc! — nyugtázta. — ma elemedbe vagy.
— yoongi ez nem vicc. — feleltem
ekkor abbahagyta az előbbi cselekményét majd rám nézett.
— te? a nő faló jeongguk aki még anyám munkatársait is megkörnyékezte unalmába?
bólintottam.
yoongi ekkor elkomolyodott.
— szóval.. együtt vagytok?
— nem.
— akkor?
— nem tudom..
— mi az hogy nem tudod? kavartok?
— nem, semmi ilyesmiről szó nincs.
— akkor? mi ez?
— egy hiba, yoongi.
a rohadt életbe is mit kéne tennem, hogy visszafordítsam ezt?
YOU ARE READING
𝗣𝗔𝗧𝗛𝗘𝗧𝗜𝗖
Romancejeon jeongguk képtelen elfogadni szexuális irányultságát. jikook fanfiction.