-28.BÖLÜM-

53.2K 2.6K 138
                                    

Selam yeni bölüm sizlerle ...
İrem&Fatmanur
***
Selin'in dedikleriyle vücudum korkudan adrenalin hormanu salgılamaya başladı. Koşarak salona ilerledim. Salonda Burak'ı göremeyince uyanmadığınü düşünüp kapı çalmadan bodoslama içeri daldım. Hızlıca içeri girince Burak uykunun verdiği mahmurlukla şaşkın bir şekilde etrafa bakmaya başladı. Affalamasına aldırmadan. "Burak selin kayıp." dedim. "Tanımadığım bir yerdeyim diyo. Geceyi orda geçirmiş. Dün çok sarhoşmuş. Burak lütfen bulalım." Burak biraz gülmeye başladığında sinirlerim bozulmuştu. "Ne gülüyorsun ? Selin kayıp diyorum. Komik mi ? " gülmesini bastırmaya çalışarak "Dün çok sarhoştu Selinde Ozan onu evine bırakacaktı. Ama demekki kendi evine bırakmış." deyip kahkahasını daha da içinde tutamadı. Sinir eden meşhur bakışlarımı atarak odasından çıktım.
***
Selin'den
Bir odanın içinde volta atıp duruyordum. Lanet olsun nerdeydim ben? Volta attığım sırada ayak sesleri duydum. Buraya doğru geliyordu. Ordaki kanepenin birinde dizlerimin bağı çözülüverdi. Öylece kalakaldım. Kapının kolu tutulup aşağıya doğru inince kalp atışlarımı kendim duymaya başladım. Kapıdan içeri girenin tabiki Ozan olmasını beklemiyordum. Kahretsin dün geceyi hatırladıkça... Çok utanç vericiydi ama o kadar güzel bir andı ki...
Neyse neden ben bunları düşünüyorsam...
Elinde kahvaltı tepsisiyle Ozan'ı görmek şaşırtmıştı. "Ben neden burdayım?" diye sordum. "Dün gece biraz fazla içtin. Eve böyle gitmene içim razı olmadı." dedi. "Rahatsızlık verdim." dedim. "Saçmalama" deyip o güzel yüzündeki çukuru bana gösterdi. "Herhalde eve sarhoş gitsem annem beni pek hoş karşılamazdı." dedim. Kahvaltını buraya getirdim. Afiyet olsun." dedi "Teşekkürler." deyince tam kapıya yöneleceğim sırada "Bu arada korkuttuysam özür dilerim. Ada gerçekten bağırmaktan kulağımı sağır etti. Bu arada dün eve geldiğimizde yaşadıklarımız... Biraz saçmaladım. Sen bana takılma." dedi. Tam ne olduğunu soracakken seri bir şekilde odadan çıktı. Dün gece ne yaşamıştık biz? Hafızamı zorlasam da birşey hatırlamıyordum. Ne yaşamıştık??
***
Ada'dan
Tam 3 saattir Selin "Dün gece orda ne yaşadık Ada? Kahretsin hiçbir şey hatırlamıyorum." deyip kulağımın zarını patlatıyordu. En sonunda suratına kapattım. Anında " Birazdan size geliyorum." diye mesaj attı tabii. O sırada WhatsApp'ta gezinirken Kerem'in online olduğunu fark ettim. "Unuttun naneli şekerini." diye mesaj attığımda mavi tik yapması canımı sıkmıştı. Ben ona ne yapmıştım ki ? Bunları düşünürken kulağıma kulaklık takıp Selin gelinceye kadar uyumaya karar verdim. Beynimdeki soru işaretleriyle...
***
Kerem'den
Yeni internette yayınlanmış aksiyon filmini izlerken telefonum titredi. WhatsApp: Naneli şekerim: Unuttun naneli şekerini. Mesajı açıp bıraktım. Burakla anlaşmamızı unutmamalıydım.
***
Selaam #Burakvekereminanlaşması ve #OzanveSeliningeceyaşadıkları tagıyla alta fikirlerinizi bekliyorum. Bu arada
@illywho adlı kullanıcının yazdığı karanlık kitabının yeni başlamasına rağmen okunmasını tavsiye ediyorum. Kendinize iyi bakın :**

-EVLATLIK- (Raflarda...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin