Duyuru

51.3K 1.8K 272
                                    

Meraba. Öncellikle bu yeni bölüm değil. Lütfen duyuru diye okumadan geçmeyin çünkü gerçekten önemli bir konu.

Biz bildiğiniz üzere bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz. Ve vakit buldukça hikaye hakkında konuşuyoruz. Ama bazı şeyler bizi fazlasıyla kırıyor. Bu bizim ilk hikayemiz. Daha önceden böyle bir tecrübemiz olmadı. Biz normalde kompozisyon yazmayı bile beceremiyoruz. Ama bu hikayeye bir kere başladık ve devam ettireceğiz. Sorun şu ki bazılarının yorumları ve tavırları gerçekten çok kırıcı. Bölümlerin kısa olduğunu biliyoruz. Ama dediğimiz gibi hiçbir tecrübemiz yok. Biz yazarken uzun gibi gözüken bölümler sonradan baktığımzda kısa gözüküyor. Ve bunu yazmaya ilk başlayan çoğu insan yaşamıştır. Bölümleri daha uzun yazmak için çabalıyoruz. Ama bazı şeyler bizi fazlasıyla üzdü. Kısa olduğunu söyleyen kişilere lafımız yok. Haklılar. Ama bizim kırıldığımız nokta bunu deme şekliniz. Sanki biz bu kitap için emek harcamıyormuşuz gibi davrananlar var. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Yeterli olmuyorsa hikayeyi silmeyi düşünüyoruz. Biz bu sene 9. Sınıf öğrencisiyiz ve dersler oldukça zor. Boş zamanlarımızda da bölüm yazmaya çalışıyoruz. Sizden tek istediğimiz birazcık anlayış göstermeniz. Hikayeye yeterince emek veremiyorsak silebiliriz.

Sizi seviyoruz ❤

-EVLATLIK- (Raflarda...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin