-19.BÖLÜM-

73.6K 3.1K 381
                                    

Selam :Dd şehir dışında olduğum için bölüm yazamadım kusura bakmayın. yorumlar harika seviliyosunuz ♥

multimedya : Ada&Burak

Fatmanur&Irem

***
Stres atmanın en iyi yolu.
"Müzik"
Burak'a çok kızmıştım. Resmen benim günümü mutluluğumu sabote etmişti. Akşam yemeğine inmememden ne kadar kızgın olduğumu anlamıştır bence. Kulağımdaki müzik sesi gidince telefonumun çaldığını fark ettim. "efendim Seliin" dedim. "Kalk hadi bugün eğleniyoruz." dedi. "Nereye gidiyoruz?" diye sordum. Çünkü hiçbir yere çıkasım yoktu. "Lunapark'a gidiyoruz." dedi. Bana en hassas yerimden vurmuştu. Bir lunapark hastası olarak gitmek istiyordum.Kesinlikle gidecektim. "Tamam saat ikide ordayım." deyip telefonu kapattıktan sonra sevinçli sevinçli banyoya süzüldüm.

***
Selin'den
"Alo Burak. Benim Selin. Anlamadı bir şey merak etme. Lunapark deyince delirir o. Bak bu arada bugün kendini affettiremezsen Ada'ya hayatta yalan söylemem. Tamam. İyi eğlenceler." Burak'ın yalvarmaları sonucu ufak bir yalan söylemiştim. Bakalım Ada benim yerime Burak'ı görünce ne tepki verecekti?

***
Üstümü giyinip saçımı yapmaya üşendiğimden kendi halinde bırakıp beremi taktım. Her zaman gittiğimiz lunapark'ta selini beklerken Burak'ı görür gibi oldum. Hadi ama sinirden hakikaten saçmalamaya başladım. Bide o kendini ağrı dağını ben yarattım egosunda şımarık için mi üzecektim. Selin iyiki çağırmış beni derken birden gözlerim kapandı. Biri beni bir yere yürütüyordu. Bağırdım. Gözlerim tekrar açıldı. Karşımda Burak'ı görünce " Takip mi ediyosun beni ?" dedim. "Hayır. Sen beni affedene kadar buradayız." dedi. "Asla affetmeyeceğim" dedim. Tam gitmek için hareketlenirken kolumdan tuttu. Kolumu elinden kurtarmak için döndüğümde dudaklarını dudaklarıma bastırıp deli gibi öpmeye başladı.

***
Kısa oldu farkındayım ama çok yorgunum. Telafisi olacağından şüpheniz olmasın seviliyosunuz :**

-EVLATLIK- (Raflarda...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin