Selaam :)) yeni bölüm sizlerle...
Multimedia: Burak ♥
Fatmanur&Irem
***
Burak'tan
Kaç saattir müzik dinliyorum bilmiyorum. Kafamı kurcalayan şeyler beni en dibe çekiyor. Ada'ya söylediğimiz tonla yalanlar üzerine bir de Kerem var tabi. Bir süre uzaklaştırdım onu. Ama ya sonra... Seven insan her ne olursa olsun en fazla ne kadar dayanabilir ki? Benim dayanma sınırım ne kadardı? Ada'nım masum hayallerini ailesini kaybetmesinde katkım büyüktü. Ada herşeyi öğrendiğinde yüzüme bakmayacaktı muhtemelen. Büyük babam hep "Insaların parasını eşyasını herşeyini çalarsın ama hayalleri ve duygularını çalmak kadar büyük vebali olmaz." Derdi. Ben nerdeyse herkesin bir parçasını götürmüştüm. Kapı çaldığında "girin." Dedim. Eda içeri girip " Burak bey. Sizin ve Ada hanımın adına iki mektup var." dedi. "Tamam teşekkürler Eda." Dedim ve odadan çıktı. Mektubun bana ait olanını açtım.
Sevgili Burak;
Ada'ya söylediğin yalanı ortaya çıkartıp seni sonsuza dek Ada'dan uzak tutacağım. Bu iş burda bitti. Adayla vedalaş.
U..
***
1 gün önce
***
Ada'dan;
Banyodan çıktım. Saçlarımı kurutmaya üşenip kafamdaki havluyla sadrazam gibi geziniyordum. Mutfağa gidip birşeyler atıştırmaya karar verdim. Tam mutfağa girecekken şöförle Eda'nın fısır fısır konuşmalarını fark ettim. " Eda bu mektupları iyi bir yere sakla. Ada'nın anne ve babasından gelmiş. Burak bey yakalanırsak bizi işten attırmakla da kalmaz biliyorsun." Dedi. "Her zaman gelen mektup zaten Ada'nın odadan çıktığı mı var ?" Dedi. Şöför bahçeye doğru ilerlerken Eda yemeğin yandığını fark edip yemeğe bakmak için mektupları masaya koyuverdi. Nasıl yani ne demek Ada'nın anne ve babası ne yani benim annem ve babam yaşıyor muydu?? Eda bahçeye doğru ilerlerken mutfağa girip mektupları aldım ve odama çıktım. Mektubu açtım. Annemin el yazısı.
Sevgili Burak;
Mektuplaşma işini sevmediğini biliyorum. Fakat internet vs. Yerlerden Ada'ya yakalanma ihtimalimiz olduğu için cesaret edemiyoruz. Burak kızımız nasıl? O kadar çok özledim ki onu. Hala acı çektiğini biliyorum ve onun acı çekmesine dayanamam. Tamam kızımız için bu yalanı kabul ettik. Ama bu yalan bize çok ağır gelmeye başladı. En kısa zamanda kızımın bir fotoğrafını yollar mısın?
Nermin...
Ağlaya ağlaya okuduğum mektupta anlayamadığım şeyler vardı. Annem beni ne için neden bıraktı. Nasıl bir oyunun içindeydim ben? Yeni bir a4 kagıdı çıkarıp gizemli bir mektup yazdım Burak'a. Kendime de yazdım benzer bi mektup. Mutfağa girip zarfları masaya koydum. Nasıl bir oyunun içinde olduğumu er ya da geç anlayacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-EVLATLIK- (Raflarda...)
Novela Juvenil17 yaşında genç bir kız yaz tatilinde ailesiyle güzel bir tatilin hayalini kurarken talihsiz bir kaza sonucu ailesini ve doğacak kardeşini kaybeder. Ailesi ve en yakın arkadaşı Selin'den başka kimsesi olmayan Ada kaza yaptıkları ailenin çok zengin b...