𓃥𝟏

372 13 5
                                    

Evtida, kısaca Eva diyebilirsiniz. Dışarıdan az da olsa normal gözüken bir hayatım vardı. Kötü bir ailede sevilmeyen bir çocuktum, ta ki kurtarılana kadar ya da ben öyle zannettim. Başlarda normal geldi hatta eğlendim bile ama normal değildi bu suçtu belki de bizim gibilere ne yaparlardı? Öldürür, işkence ederler ,suçlu görür ve cezalandırırlar peki ben, ben ne olacaktım ölümüm nasıl olacaktı?..

      Gece geç saatlerde...

Suçlu bir adamı cezalandırmak için evine girdik,  yeteneklerim ile onu korkutup gerçekleri öğrendim. Pislik herif, suçsuz insanlarla uğraştı ve bedelini ödedi. Nasıl korktu ama,nasıl mı yaptım? Bizim gibiler yani büyücüler özel yeteneklere sahibiz: rüya büyüsü, ölü büyüsü gibi. İnsaların korkularından faydalanarak suçluları cezalandırıyoruz aslında ama sonuç, suçlu biziz. Yüce Epistat bugün bizim bölgemize geldi amacı bizi yani şezmuları bulup zalimce cezalandırmak katletmek. Ama kimse bizim gerçekliğimizi bilmiyor maskenin ardında kim olduğunu ...

Hocam: Hadi ama Eva! ne yaptığını zannediyorsun, lanet olsun sana! acele et yakalanıcaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hocam: Hadi ama Eva! ne yaptığını zannediyorsun, lanet olsun sana! acele et yakalanıcaz.

Eva: Tamam tamam, sadece biraz eğlenmek istedim suratını görmediniz mi hocam ama, gülmekten öleceğim.

Hocam: Bu son gülüşün olabilir! gereken bilgileri aldıysan, çıkalım şu lanet evden.

Eva: Fazlasını bile aldım, gidebiliriz .

Hocam: Çantada kıyafetler var, üstünü değiştir ara sokakta, arkandayım geliyorum hemen.

Eva: Neden beraber gitmiyoruz ?

Hocam: Soru sorma dediğimi yap kaybol!

Eva: Peki peki...

Hocam: Sallanma hadi şımarık kız seni...

Böyle olduğuna bakmayın sever beni şu Epistat bozuntusu gerdi onu .Üstümü değiştirdim kısa sürede hocam da geldi.Konuştuk, ve o reimss (diğer şezmu arkadaş) ile buluşmaya plan yapmaya gitti.Bende eve, galiba şımarıklık yapmayayım diye almadı beni iyi de oldu evimi, odamı, arkadaşımı özledim zaten.

Evde...

Eva: Hey hey! ben geldim ,Dia ne kadar zor bir geceydi tahmin edemezsin, hocayı biraz kızdırdım galiba ama iyi iş çıkardık.

Dia: Her zamanki gibi...

Eva: Değil değil, bugün daha bir sinirli şu epistat işinden gergin.

Dia: Ah evet tabi...Açıkçası bende öyleyim ne yapacağız o işi o adam başımıza bela olur.

Eva: Olur olmasına da...Aman hallederiz!

Dia: Sendeki rahatlık bendede olsa.

Eva: Nasıl yok ya, yatıyorsun ne güzel bende hasta olsam yatsam keşke. Neyse daha iyi misin bari?

Dia: İyiyim iyi... Ne yapıyorsun bu saatte ya ?

Eva: Biraz hava almak istiyorum, sıkıldım.

Dia: İlla bir şey gelsin başına bu saatte değil mi ?!

Eva: Sakin sakin yürüyüş yapacağım ya, gelir misin derdim de hastasın ya... Neyse kaçtım ben!

Yürüyüş, tabi ya yürüyüş neden bu saatte lanet olsun neden kendimi kandırıyorum ki... İşte tedirginim ölüm kan bunlara katlanabilecek miyim...

Bir süre sonra 

 Eva: Hmm ne güzel bir gün... ama gece geç saatlerde burda olduğumu görse hocam beni mahvederdi. Daha geç olmadan gitsem iyi olur gerçekten bela istemiyorum.





































𝒩𝑒𝒻𝑒𝓇𝓊𝓉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin