Eva: Livy neyden bahsediyorsun sen, Reimss'in böyle bir şey yapması neredeyse imkansız...
Livy: Eva, Tanrı aşkına neden böyle bir şey için yalan söyleyeyim ki? Duydum kendi kulaklarımla her şeyi.
Eva: Ne dedi peki, hepimizden mi bahsetti?..
Livy: Sadece Dia. Eva neden bana bahsetmedin bu durumdan, neden böyle bir şey yaptın?
Eva: Ne diyebilirdim ki Livy, haklısın gidip söyleyebilirsin ilerde öğrenilirse senin de başın belaya girer.
Livy: Şaka mı yapıyorsun, sana böyle bir şeyi nasıl yapabilirim Eva! En azından elimden bir şey gelirse, senin için yardım edebilirim.
Şaşkındım, çok şaşkın. Nasıl yani cidden beni koruyacak mı, en yakınım dediğim insanlardan biri bile bizi açığa çıkarmaya çalışırken, yalanlar söylerken, bu adam beni korumayı teklif ediyordu...
Eva: Livy böyle bir şeyi yapmak zorunda değilsin, en azından birbirimizden uzak duralım bu en iyisi olacak, gerçekten.
Livy: Senden uzak durmamı istiyorsun, gerçekten...
Eva: Senin iyiliğin için Livy Epistat zaten sana düşman neredeyse, bir de bu.
Livy: Epistat'ın canı cehenneme Eva, senden uzak durmak benim için imkansıza yakın. Gerçekten anlamıyor musun Eva?
Eva: Livy...
Livy: Senden bir şey beklemiyorum Eva. Biz sadece... arkadaşız biliyorum. Ama sana arkadaş olarak bile olsa değer veriyorum Eva. Bir şeye ihtiyacın olursa yardımcı olacağım bunu bil.
Eva: Teşekkür ederim, Livy.
Bana yakınlaştı ellerimi tuttu kalbim duracak gibi hissediyordum...
Livy: Peki Eva, sen... emin misin gerçekten.
Eva: Anlamadım?..
Livy: Beni istemediğine Eva, gerçekten mi? Ben başım belaya girecek olsa bile seni istemeye devam ediyorum çünkü...
Eva: Livy, ben-
Livy: Sadece soru Eva, mecbur değilsin ama görüyorum beni de istiyorsun, her şeyin farkındayım. O Epistat ile aranızdaki bağı da görüyorum, tehlikeli sularda geziyorsun. Peki ben Eva, neden bana bu kadar yakınken bu kadar uzak gibi davranıyorsun?
Eva: Çünkü ben, Amen'e karşı... bilmiyorum, bir şeyler var içimde Livy.
Livy: İlk tanıdığım Eva ile alakan yok biliyor musun?
Eva: Ne, neden böyle düşünüyorsun.
İyice yakınlaşmıştı, ellerimi bıraktı ve ellerini yanağıma koydu, parmakları ile beni okşuyordu. Dudakları çok yakındı tek bir hareketle beni...öpebilirdi, gözlerim dudaklarına kayıyordu ve ben buna engel olamıyordum.
Livy: O ne istediğini biliyordu Eva, şuan beni öpmek istiyor olmana rağmen hiç bir şey yapamıyorsun, yardımcı olmamı ister misin? İzin ver, sadece bir şans Eva ne kaybederiz ki.
Lanet olsun neden böyle olmak zorunda, ben bu adama neden karşı koyamıyorum ki.
-Eva bunları düşünürken Livy onu öpmek için eğilmiş ve dudaklarına yapışmıştı, çok tutkulu bir şekilde öpüşüyorlardı. Aralarında karşı konulmaz bir çekim vardı, ama Eva korkuyordu... Kafasını karıştıran tek şey ise Amen, o adam olmasaydı çoktan Livy'e teslim olurdu zaten. Çünkü o karşı konulmaz bir adamdı kendisi de farkındaydı zaten. Üstelik bu adam Eva' ya ait olmak istiyordu, ama bir tarafta da Eva'nın kendisine ait olmasını isteyen bir adam daha vardı. Aralarında çok fark vardı elbette, ama Eva ikisine karşı duyduğu hislere karşı koyamıyordu. Seçim yapması gerekecekti her zaman ki gibi zor bir seçim olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒩𝑒𝒻𝑒𝓇𝓊𝓉
FanfictionBu romantizm kulübu oyunundan alıntıdır! Genel olarak yazarken olaylardan çok romantik ilişkiler için yazıyorum ayrıntılara detaylara girmeden ama oyundan alıntılar da olabilir. İyi okumalarr