Hoca kanlar içinde yerde yatıyordu. Yanında kanlı bir bıçak vardı ve pencerenin başında beyaz elbiseli, siyah saçlı çok güzel bir kız duruyordu.
"Merhaba ben Sally!" konuştum,
"M-merhaba S-Sally... Hocamıza n-noldu?.."
"Ben yeni geldim, bir şey bilmiyorum. Sizin adınıza üzgünüm, arkadaş olalım
mı??" Maria bir çığlık attı, hepimiz koşmaya başladık ve konferansa çıktık. Sahnenin arkasında saklandık, Lily ağlıyordu Maria şok geçiriyordu ve göz yaşları akıyordu.
"Çocuklar, eğer bize bize bişey olursa, sizi gerçekten çok sevdiğimi bilin." dedi Josh.
"Öyle düşünme. Burdan hepiniz sağ salim çıkıcaz-"
"Heyyy, sadece arkadaş olmak istiyorum. Neden beni aranıza almıyorsunuz..?" sesinde bir hüzün ve acıma duygusu olmalı ki, Ellie dayanamadı ve ayağa kalktı. "Sally, bize zarar vermiyceğine olan inancım tam. Sen çok güzel bir kızsın, bizle arkadaş olmaya ne dersin?.."
"Ne, gerçekten mi?! Olurrrr" Ellie aptallık yapmıştı, sarılmak için Sally'nin yanına gitti, Sally ona sarıldı ama işler pek tatlı gitmedi bir bıçak çıkardı -nerden çıkardıysa artık- ve Ellie'yi sırtından bıçakladı Lily tam çığlık ağliyacakti ki eliyle ağzını kapattı, ve ağlamaya başladı. Josh 3. Sınıftan beri Ellie'den hoşlanıyordu.
"Olamaz.." Lily Josh'a baktı "Josh, yapma"
Josh ağlamaya başladı ve ardından Sally gitti -yani öyle umuyolardı- Hemen yerimden fırlayip Ellie'nin yanına gittim Maria'da benimle birlikte geldi 'O geri döndü..." arkasını dönüp "Olanları gördünüz, Sally'e asla kanmiycaz.Ne kadar drama yaparsa yapsın!" "Eğer o lanet hayaleti elime geçirirsem-" Lily ağlayarak "Josh, lütfen. Sakın ol. Burdan sağ salim çıkmamız lazım." kendini tutamadım Maria'ya sarılıp hıçkıra hıçkıra ağladım, "Yapma.. Geçicek.." "Hayır Maria o öldü, Geri dönmiycek!" Maria bana sımsıkı sarıldı "Çok güzel bir kızdı.." dedi Maria ve sarı saçlarının arasında elini gezdirdi "Gitmemiz gerek.. Daha fazla burda duramayız" dedi ve göz yaşlarını sildi. Başımızı kaldırdığımızda ise, kapıda o duruyordu. Sally.