Sally nerde?

14 7 31
                                    

"Lily, iyi misin?" Lily ayağa kalkıp bana baktı. Gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüştü. "O Emma'yı benden daha fazla seviyor. Ki biz onla ne kadardır arkadasız. Neden bana böyle davranıyor, hata bende mi?" "Lily öyle düşünme. Arkadaşlarımızı kaybettik. Ve sanırım Emmayı kaybetmekten korkuyor. Ama tabiki sen haklısın. Bizde onunla aynı durumdayız. Böyle davranması kesinlikle yanlış." "Maysa... Ben Josh'dan hoşlanıyorum..."
Gülümsedim "Bunu konuşmak için pek doğru bir zaman değil Lily. Ortalıkta katil bir hayalet dolaşıyor." Lily gülümsedi."Gel, Emmayı bulalım." Lily telsizi bana Verdi. "Josh, nerdesin?" "Yemekhanedeyim.Sally ortalikta yok Ama yinede gelirken dikkatli ol. Lily nerde?" " O da benimle. Geliyoruz." "Yemekhanedeymis.gel gidelim." Beraber yemekhaneye dogru yurumeye basladik. Giderkende sohbet ediyorduk. "Lily, Sally nerde?" "Bilmiyorum ki, Maria öldügunden beri hic gormedim." Lily Maria dediginde ister istemez gozlerim doldu. Onu gercekten cok ozluyordum. "Maysa, sir tutabilir misin?" Evet anlaminda hafif sekilde kafami salladim. "Sally hayalet degil. Bir insan." "Ne?!" "Bak bundan birine bahsetme." "Nasil ya... Nerden cikardim bunu?" "Maria öldüğünden sonra bir daha ortaya çıkmadı." " Tamamda ne alakası var?" "Maria onun intihar ettiğini söylemişti, değil mi? Ama intihar eden Sally değildi. Onun ikiziydi. İkiside ailesi tarafından çok fazla şiddet gördüğü için kafayı sıyırmışlardı. Ve tabi zorbalık gördükleri içinde. Onun tek arkadaşı Maria'ydı ve onu kendi elleriyle öldürdü. Ve ölen aslında Sally değil, onun ikiziydi." Ağzım hafif açık şekilde olduğum yerlerde donakaldım tam ağzımı açacaktım ki arkadan bir ağlama sesi geldi. Hemen arkamızı döndük. Bir kız vardı. Ama Sally değil, onu tanımıyorduk. Ağzını kapatmış öylece ağlıyarak bize bakıyordu. "Hey, iyi misin?" Lily bana baktı ve fısıldayarak "İyi bir fikir olduğunu sanmıyorum.. Ya o Sally'se?"

Sally (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin