Kardeşler..

8 2 2
                                    

Lily arkasini dondu. Sonra bana Geri donup "O.. Kim?!.." Lily benim yanima geldigi gibi kapida dikilen sey ustume sicradi. Bir çığlık kopardığım gibi herkes yerinden sıçramıştı. O şey beni boğmaya çalışıyordu. Lily hemen bir kalem bulup o şeye batırdı. -Umarım o bir insan değildir.- boğazındaki kalemi görebiliyordum. Herkes çok korkmuş bana bakıyordu. O şey ölünce  üzerime yayıldı ve oldukça ağırdı. Onu yana çekip ayağa kalktım. Tüm kan yüzüme fışkırmıştı. "Peçetesi veya ıslak mendili olan var mı??" herkes başını hayır anlamında salladı. "Tamam, uykuya devam." herkes yatağı gitmişti. -daha doğrusu puflara-  Glory, Lily ve ben hariç. Bizde sohbete daldık. Lily'e baktım yuzumde anlamsiz bir ifade vardi. "Ya Lily, sende O bombanin ne isi vardi??" Lily kikirdedi.  Saat sabah 4 gibiydi, "Ben yatmaya gidiyorum, size iyi geceler. " dedi Lily. Glory ve Ben kalmistik. Lily'nin uyuyup uymadigini kontrol etti ve Hemen kagit kalem aramaya basladi. "Kagit mi ariyorsun?"  Glory kafasini salladi. Sonra bir kagit kalem cikardi. Aceleyle bir seyler yaziyordu. "O öldürdüğünüz kişi.. O bir insan ve bu okuldan değil.." "Glory, yarın konusalım mı?" Glory evet şeklinde kafa salladı. Tam ayağa kalkıp puflara gidicektik ki iki kişi hızlıca içeri girdi. Girdikleri gibi Lily'nin verdiği silahı kaldırdım iki kızda hemen ellerini kaldırdı. "Hey hey sakın ol. Biz insanız. Ben Jessica, arkadaşımda Monika." iki kızda birbirine çok benziyordu. "Siz kardeş falan mısınız?" Monika güldü. "Herkes öyle diyor. Ama sadece yakın arkadaşız." Yüzümdeki kanların izi hala biraz vardı. Jessica, " Senin yüzüne noldu??" Sonra gözü yerdeki cesede kaydı. "Iy." "O şey beni öldürmeye çalıştı, ve bizde ondan kurtulduk. Onun kanı sıçradı." "Neden lavaboya gitmedin ki?" "Ortalıkta katil dolaşırken pekde mümkün değil." Jessica güldü. Oturup biraz sohbet ettik, bir birimizi tanıdık. Saat sabah 8 di. Josh ve Emma uyandı. "Bu kızlar kim?" "Merhaba! Ben Jessica. Bu da arkadaşım Monika. Tanıştığımıza memnun oldum." "Monika çok sessizdi. Ama onun aksine Jessica çok neşe dolu bir kızdı. Monika ilk defa konuştu. "Ortalıkta bir katil var, neden yardım istemediniz ki?" "Çok denedik. Ama telefonlar çekmiyor." Lily iç çekti. "Ben lavaboya gidiyorum, Maysa benimle gelir misin? Senle bir şey konuşmam lazım." "Tabii!" "Koşarak lavaboya gittik. " Ee, benle ne konuşmak istedin?"
"Maysa.. Ben Josh'a açılmayı düşünüyorum." gülümsedim. "Sen yaparsın. Bol şans, git ve onunla konuş."
"Sence beni reddeder mi? Emma'dan mu hoşlanıyor??" "Hayır hayır öyledemehemsenired setseb ile sen çok güçlü bir kızsın. Ve eminim oda seni seviyordur." "Tamam.. Ben gidip onunla konuşucam. Teşekkür ederim" "Ne demek!" hemen kütüphaneye döndük. Ben içeri girdim ve Lily Josh'u çağırdı. "Josh, bi gelir misin?" Josh ayağa kalktı ve Lily'nin yamına gitti. "Josh ben senden hoşlanıyorum..."

Sally (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin