Herkes Nerde?

34 15 70
                                    

"Ona noldu, o benim arkadaşımdı. ONU NEDEN ÖLDÜRDÜNÜZ!?" Josh ayaklandı, sinirli bir şekilde "onu sen öldürdün!"
"Öyle mi olmuş? Her neyse.." dedi ve ortadan kayboldu. Maria, "Gitmemiz lazım. Diğerlerini de bulup burdan çıkalım." Merdivenlere doğru yöneldik ilk katı inmiştik ki omzunda çantası olan bir kız, koşarak bize doğru geldi, nefes nefeseydi "koşun... O... O burda" merdivenlerden ayak sesi geldi ve bizde koşarak konferans salonundaki toilete girip kapıları kitledik. Yeni gelen kız nefes nefeseydi. "Hey, adın ne?" "ben Emma, siz?" "Ben Maysa. Arkadaşlarım Josh, Lily, Maria ve Mike."
"Memnun oldum." " O kız kim?" dedi Emma. "O Sally, intihar etmiş bir kızın ruhu." Emma yerlere göz gezdirdi "Burdan gitmemiz lazım." "Hey, diğer herkes
nerde?" "Bilmiyoruz.. Lisa hocamızın (ölen hoca) ölümünden sonra direk buraya geldik. Kimseyi görmedik." "Sally onu öldürdü..." "Kimi?" "Ellie.. Onu öldürdü." "Ne, nasıl yani..?" "Bildiğin, öldürdü." "Hayır..." Emma çantasından telsiz çıkardı. Dağılalım, aynı yere saklanırsak daha riskli olur. "Tamam, Josh, sen Mike ile git. Kızlar benimle gelin." "Maysa,napıyoruz?" "Bilmiyorum.." "Hey, Maria baksana!" "Evet?" "Sally neden hala burda?" "Ne demek istiyorsun?" "Yani, anlatmıştın ya. Sally 2 yılda bir sadece bir kişiyi öldürüyordu. Ellie'yi öldürdü ve neden hala burda?" "Haklısın... Ben bilmiyorum." Emma elini Maria'nın omzuna koydu. "Gitmeliyiz, Josh ve Mike çoktan gitti bile." Telsizden bir ses geldi, bu Mike'ın sesiydi "Kızlar, o burda! Bizi kovalıyor, oraya doğru geliyoruz. Yardım edin, Kafetaryadayız!" "Geliyoruz" "Koşun, hemen gitmemiz lazım!" "Mike daha hızlı koş!" "Deniyorum.." Mike nefes nefese masaların arasından koşuyordu Sally arkalarındaydı. Emma Sally'nin arkasındaydı. Mutfaktan bir bıçak aldı ve Sally'e sapladı. Onun öldüğünü umuyordu. "B-ben naptım..." -Sally ruh deil miydi nasıl öldü- Mike ve Josh arkasını dönüp Sally'e doğru koştular. "Allah'a şükür kurtulduk." Maria Sally'e bakıyordu "Saçmalama, o ölmedi, yaşıyor. Sally ayaklandı " Sen çok zekisin dedi ve bıçak çıkarıp Marianın boğazına dayadı "MARİA!!" dedim ve Maria'ya doğru koşmaya başladım. Sally, "eğer herhangi biriniz yaklaşırsanız ona veda edin." "Neden yapıyorsun bunu?!" dedi Emma. Sally iç çekti, "Hoşuma gidiyor, benim arkadaşım olmadı. Sizin neden olsun?" "Sen Ellie'yi öldürmeseydin arkadaşın olurdu." dedi Mike. "Haydi saklambaç oynayalım!" dedi Sally. "Ben mariayı bir yere götürücem. Eğer 48 saat içinde onu bulursanız, ona zarar vermem. Ama eğer ki bulamazsanız, arkadaşınız çok acılar çekerek ölür." "T-tamam kabul" dedi Josh.

Sally (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin