Arkadan duman kokusu geldi, "KOŞUN!" hepimiz çıkışa doğru koşmaya başladık arkamıza bakmadan koşuyorduk, Lily arkada kaldığı için elini tutup onla beraber koştuk, herkes önümüzden koşuyordu. Sonunda kendimizi okuldan dışarı atmayı başardık ve hemen itfaiyeyi aradık. Yaklaşık 5 dakika sonra itfaiye geldi, hepimiz kurtulmuştuk.yani, şimdilik öyle gözüküyordu. Okulda bir sürü çatlak vardı ve içerde çoğu şey yanmıştı. Ve okul sonunda kapannıştı. "Ayrılmayalım. Aynı yerde kalalım." "Bencede en mantıklısı o." hepimiz bizim eve gittik, ben Lily'le beraber yattım. Öbürleri de diğer odalarda yattılar. Hepimiz uyumaya girmiştik ama bana bi türlü uyku tutmuyordu. Bende aşağı şu içmeye gittim ama gitmez olaydım odadan çıktığım gibi sesler gelmeye başladi, odayı kontrol ettiğimde Lily uyanıktı. "Nereye?" "Uyku tutmadı" "Ah, benide! Şu olaylardan sonra bir türlü uyuyamadım." "Lily.." Lily kafasını efendim anlamında bana çevirdi. "Evet?" "Glory, yarın ağzı için ameliyata giricek!" Lily'nin gözleri açıldı "Bu çok iyi!" "Evet, bencede ama şuan uyumamız gerekiyor." "Tamam, ben şu içmeye gidiyorum." Lily kalktı ve gitti bende kafamı yastığa koyup gözlerimi kapattım, yaklaşık 5 dakika sonra bir çığlık sesi geldi. Mutfaktan geliyordu. Hemen yerimden fırlayıp aşağı koştum yerde herkesin ölü bedeni duruyordu... Çığlık atarak ağlamaya başladim ve hemen Lily'nin yanına eğildim "Hayır hayır..." saatlerdir orda durup ağladım. Sabah 8 olmuştu ve yanımda duran bıçağı yeni fark etmiştim. Bıçağı kaldırdım, başka seçeneğim mi vardı? En azından arkadaşlarımın yanına gidicektim, bize kimse karışamazdı orda, değil mi? Mutlu mutlu yaşardık. "Yaşama amacım kaldı mı artık?.."
Canlar kitap bittii🌹
Ama bu kitabın ikincisini çıkarmayı düşünüyorum eğer buraya kadar geldiyseniz yıldızlaru parlatmayı unutöayın öpüldünüzz