"Peki o zaman, burdan ayrılmayın. Onu saklayıp geliyorum. Arkadaşınıza söylemek istediğiniz bişey var mı?" Maria ağlıyordu ve sulu gözlerle tiriyerek bana bakt. Yere çöktüm ve yaklaştım, "Seni kurtarıcaz Maria.." dememle Sally Mariayla beraber gitti. Bende kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Emma yanıma geldi ve arkadan bana sarıldı. O da ağlamaya başladı. Yaklaşık 5 dakika sonra Sally geldi, eli kanlıydı. Ona sulu gözlerle bakıp eline bakınca diyeceğini anlamış olmalı ki "Hayır hayır onu öldürmedim. Bu benim kanım." dedi ve kesik bileğini gösterdi "Sen manyaksın.." "Evet öyleyim. Neyse zamanınız başladı, bol şans" "Mike, Josh siz ikiniz arayın. Ben Emmayla arıycam. Bulunca telsizle hemen haber verin. Emma hadi, fazla zamanımız yok." Sally ortadan kaybolmuştu. Bizde hemen aramaya koyulduk. Biz en üst kattan en alt kata en ince detayına kadar, erkekler ise en alt kattan en üst kata kadar en küçük detayına kadar ariycaklardı. Peki Maria'ya ne mi olmuştu? Elleri gözü ve ağzı bağlıydı, Sally oraya geldi ve ağzını çözdü "Bırak beni, pislik!" "Arkadaşlarına güvenmiyor musun? Onlar seni bulunca gidiceksin." "Beni bulunca burdan gidicek misin?" "Öyle bir söz verdiğimi hatırlamıyorum, keyfime bağlı. Belki giderim, belki gitmem. O bana kalmış bişey." "Neden yapıyorsun bunu?!" Sally dizlerinin üzerine çöktü. "Ben sadece arkadaş istemiştim, ama kimse benle olmadı. Sen daha uzun süre bu okuldasın Maria. Beni tanıyorsun, sen benim arkadaşımdın."(burda araya bir şey giriyor. Başta Hepsi 2. Sınıftan beri aynı sınıfta demiş olabilirim ama Maria 3. Sınıdta ayrıldı ve şuanki okullarına geçti ama hala arkadaş kaldılar- " Evet, sen böyle deildin. En yakın arkadaşlarımdan biriydin. Neden yapıyosun bunu?!" "Anlamadın mı? Arkadaşım olduğun için seni aldım. Senle konuşmak istiyorum." "Sence bu halde konuşabilecek miyim?" Sally sırıttı, "Haklısın, bekle" dedi ve gözünü çözdü. "Sana iyi bir şey söyliyim mi? Arkadaşların şuan aşağıda seni arıyor. Ve 48 saat içinde seni bulamazlarsa sen burda yanarak ölüceksin, okulun kapıları kitlenecek ver arkadaşların burda kalıp hepsi sırayla yanıp ölücek." "Sally... Yapma!" "Yaptım bile!"