Ik kijk om me heen, en ik zie Bruce nog steeds niet. Ik drink mijn laatste slok uit mijn beker, en sta dan op uit de bank. Als ik buiten sta, en een sigaret uit mijn tas pak, hoor ik ineens dat iemand mijn naam roept. "Lynn!," ik draai me om en zie ineens Harry staan. Teleurgesteld kijk ik, en veeg ik een traan die uit mijn ooghoek ontsnapt. Ik geef hem een neppe glimlach. "Hey, Har," zeg ik nog steeds met de neppe glimlach.
"Lynn, het spijt me zo," hoor ik de stem van Bruce achter me ineens zeggen. "Wat doe jij nou weer hier?," vraagt Harry aan Bruce als hij hem ineens ziet. Ik zie Harry rood kleuren van woede, en ik word bang dat Harry weer boos op Bruce wordt. "Het is niks Harry, ik wil graag met Bruce praten," zeg ik om hem gerust te stellen. Ik zie hem weer lichter worden, en zijn gezicht ontspant weer een beetje als hij zijn blik van Bruce af haalt. "Hoe bedoel je, 'ik wil graag met Bruce praten'?," zegt hij nu tegen mij. Oh oh. Ik hoor aan zijn stem dat hij nog wel geïrriteerd is.
"Ja, ik geloof dat dat beter is, zeg ik tegen hem," en ik geef hem een lieve maar wel een angstige glimlach. Hij kijkt me wantrouwend aan, en haalt zijn schouders op. "Als jij het zegt," zegt hij en hij loopt dan weg.
"Waarom ben je te laat?," vraag ik Bruce zelfverzekerd. "Ik deed het niet met opzet Lynn, ik was zo in gedachten, over wat ik moest zeggen, en hoe ik het moest zeggen, dat ik gewoon de verkeerde kant op liep," zegt hij met een roze kleur op zijn wangen. Ik grinnik terwijl ik een sigaret uit mijn pakje pak die in mijn zak zat. "Het geeft niet, ik ben best blij dat je bent gekomen," zeg ik tegen hem en nu is het mijn beurt om roze te worden. Nu is het Bruce die grinnikt en zijn spierwitte tanden laat zien. "Kom, we gaan een stukje lopen," zegt hij om het ijs te breken. Ik knik, en neem een trek van mijn sigaret.
||
Ik heb zó lang over dit stukje gedaan, ik ben gewoon mijn inspiratie verloren ofzo.. Ik stel het gewoon expres uit om te schrijven, en i d o nt k n o w w h y . . . dus ik ga gewoon vanaf deze week écht écht weer schrijven. Ik zeg dat echt te vaak maar dit keer ben ik serieus. x o x o
JE LEEST
What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]
FanfictionAaralynn is een meisje die geboren is in Nederland. Ze heeft altijd al een gevoel voor Engeland gehad. En dan in het bijzonder Londen. Als ze haar eindexamen van het VMBO haalt, bedenkt ze zich dan ook geen moment en gaat in Londen studeren. Alleen...