hoofdstuk 6 ~

118 11 3
                                    

We lopen naar de centrale hal en kijken een beetje om ons heen, ondertussen zijn we aan het praten. "Waar ging nou die zogenaamde ruzie over met die jongen" vraagt Faith uit het niets. "Hij deed een beetjevervelend inde les, en ik reageerde te fel, en daar reageerde.." iets bots kei hard tegen me aan, en ik blijf midden in mijn zin steken. "Jeez, kijk is uit" roept iemand. Ik ken die stem. Hij draait zich om en kijkt me aan. "Hey, alweer jij" lacht hij.

Ik kijk omhoog en begin te lachen. "Ja, en alweer jij" reageer ik. Hij lacht terug en ik bloos. Wauw die lach, het is zo perfect gewoon. Ik zie Faith met een schuine glimlach naar me kijken en ik wend me weer naar de jongen. "Elijah" zegt de jongen en hij steekt zijn hand naar me uit. "Lynn" stel ik me ook netjes voor en ik schud zijn hand. "De tweede keer dat ik je hier zie, op de zelfde dag, derde keer gaan we op een date." grinnikt Elijah. Ik moet lachen door de manier waarop hij dat zegt. "Sure, alleen kom ik je echt niet drie keer tegen op dezelfde dag" lach ik naar hem en Faith en ik lopen door. We lopen de deur uit en Faith tikt me aan. "Kijk wie daar staat" zegt ze tegen me. Ik kijk naar de kant waar ze naar toe wijst en zie een jongen met bruin krullend haar. De jongen staat met een meisje te praten met blond lang stijl haar in een staart. Goed gekleed, dat wel. "Lynn!" roept hij. Ik lach naar hem en loop naar ze toe. "Hey Harry" lach ik. "Je ziet er goed uit, heel goed zelfs" zegt hjj en ik bloos en bedank hem. "Dankjewel, need to go" zeg ik en draai me om naar Faith en we lopen samen weg. "Ik zie je snel" hoor ik hem nog roepen. Ik bloos nogsteeds en Faith grinnikt. "Vind je hem echt niet leuk Lynn?" vraagt ze. "Ik ken hem amper, hoe kan ik hem leuk vinden?" vraag ik. "Alles kan tegenwoordig" zegt ze geheiminnig en ik grinnik. We lopen naar hetzelfde restaurantje als waar ik in de ochtend ontbeten heb, en Faith begint te lachen. "Je wilt hier eten?" lacht ze. Ik kijk haar quasi beledigd aan. "Ja en?" zeg ik. "Het is het restaurant van mijn vader" antwoord ze. Ze doet de deur open en loopt gelijk een andere gang in. "Kom, ik laat hem zien" zegt te tegen me. Ik volg haar en loop een andere deur in. We lopen een trap in, en nog een kamer. Faith klopt op een deur en ik hoor zeen zware stem "Binnen" roepen. Faith doet de deur open, en rent gelijk de kamer in en knuffelt een man. Het is er erg groot, en donker. De muren zijn donkergrijs en er staan weinig spullen in, waardoor het nog groter lijkt. "Pap, dit is Aaralynn, mijn kamergenootje" zegt ze tegen een vrij jonge man, met donkerblond haar en grijze ogen. Ik loop naar de man toe waar Faith naast staat, en geef hem een hand. "Ik ben Aaralynn" zeg ik tegen hem, niet zeker over wat ik anders moet zeggen. "Craig Allen" zegt de man me met een glimlach. "Dus, wat brengt je hier Faith? Hoe was je eerste dag" "Het was gezellig, en ik heb natuurlijk Lynn ontmoet, we kwamen hier eten, en straks gaan we naar een feest, toch Lynn?" vraagt ze. Ik knik en glimlach naar haar vader. "Ga dan maar snel naar beneden, eten en dan naar dat feest. Jullie kunnen natuurlijk niet telaat komen" zegt haar vader. En geeft me nog een hand. "Leuk je te ontmoeten" zegt hij. "Insgelijks" ik glimlach en we lopen de deur uit. We zijn nu weer terug in het 'restaurant' en we nemen plaats aan een tafel van twee aan het raam. De ober van vanochtend komt er weer aanlopen en lacht naar Faith. "Michael, je bent terug" zegt ze vrolijk en verrast. "Vandaag begonnen" zegt de jongen en hij glimlacht. "Het zelfde als altijd, mevrouw Allen?" vraagt hij. "Ja, en ook hetzelfde voor Lynn" zegt ze en kijkt me aan. Ik kijk Faith aan, en ik heb geen idee wat me te wachten staat. Meerendeels ook omdat ik Faith nog maar kort ken, en ze nu al het zelfde voor mij bestelt als haar. Ze kent mijn smaken toch helemaal niet. "Dus, vertel wat over jou en Harry" zegt ze. "Over Harry en mij valt niets te vertellen, we zijn gewoon vrienden, meer niet Faith, en hou er over op" reageer ik kortaf, elke keer dat gezeur maar over Harry en mij. Er is geen Harry en mij. Het is gewoon Harry. En gewoon Aaralynn. Dat ze dat nou nog niet snapt na al die hints. Na ongeveer 20 minuten gewacht te hebben, komt er een ober aanlopen, hij zet 2 reuzen borden voor onze neus neer, en Faith begint te glimlachen naar haar bord. Mmmm het ruikt, heerlijk. 

* Sorry voor het korte stukje. Ik ben de afgelopen dagen druk geweest met school en mn sociale contacten onderhouden, hihi. Momenteel ben ik ook op school, maar ik wou persé updaten hihi. Jullie weten het, stem, reageer, vote.

What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu