"Wat doe je!?" schreeuw ik naar hem. Hij draait zich geschrokken om en loopt van me weg. "Ga nu maar" reageert hij. Geshockeerd loop ik weg. Ik ga weer op zoek naar Faith en dan wil ik terug naar mijn kamer. Ik wil hier niet meer blijven. Als ik Faith gevonden heb staan er tranen in mijn ooghoeken, ik weet niet waarom ik huil maar ik moet en zal weg. Het bevalt me hier niet. "Faith, laten we gaan" zeg ik tegen Faith. "Ja, dat wou ik net tegen je zeggen" reageert ze. Opgelucht kijk ik haar aan en we lopen naar de grote grijze deur. "Gaan jullie al weg?" zegt Hailey. "Ja, we zijn een beetje moe" reageer ik snel, voor dat iemand er nog wat tussen kan brengen. "Oh oke, leuk dat jullie er waren" zegt ze. Faith en ik knikken en dan lopen we de deur uit.
Als we na ongeveer 10 minuten lopen bij onze kamer aankomen, is het er erg stil. Wat natuurlijk ook logisch is, het is best laat. Ik loop gelijk door naar de badkamer en trek mijn jurkje uit. Mijn pyjama ligt nog op het kastje en ik pak het er af. Als ik mijn haar aan het vlechten ben en mijn pyjama aan heb, loop ik op mijn pantoffels naar mijn bed. Ik heb geen zin om nog te praten en besluit nog even een sigaret te roken. Ik loop naar het raam en pak een sigaret uit mijn pakje. Ik steek hem aan en inhaleer de rook diep. Ik sluit mijn ogen en geniet van de rook die door mijn longen gaat. Ik denk aan het moment dat Harry me ineens zoende. Hoe dom was ik toen ik ineens wegging.. We hadden het net weer recht gezet. En nu ineens loop ik weg van hem. Hoe moet ik hem nu nog normaal onderogen komen. Ik sms hem zo wel.. Denk ik. Ik neem het laatste hijsje van mijn sigaret en gooi de overgebleven filter door het raam heen.
Ik loop weer terug naar mijn bed en hoor de douche uitgaan. Waar ik uit op maak dat Faith klaar is en zo weer van alles gaat vragen. Ik maak me klaar voor een gesprek die weer tot laat gaat duren. Maar het tegendeel word sneller bewezen als Faith alleen slaap lekker zegt en gelijk in bed gaat liggen. "Jij ook Fee" zeg ik als antwoord en ik ga ook in bed liggen. Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje en begint te typen: "Het spijt me voor mijn reactie, ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Boos? x L" ik druk op verzenden en kijk naar een foto die ik samen met hem gemaakt heb. Toen ik hem net leerde kennen.
*** Omg sorry voor het kleine en saaie stukje, maar ik heb mijn dag niet zo en ik heb het op mijn telefoon geschreven. Hope you guys like it. Nog 1 volger tot de 20 ^^
JE LEEST
What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]
FanfictionAaralynn is een meisje die geboren is in Nederland. Ze heeft altijd al een gevoel voor Engeland gehad. En dan in het bijzonder Londen. Als ze haar eindexamen van het VMBO haalt, bedenkt ze zich dan ook geen moment en gaat in Londen studeren. Alleen...