"Faith" zegt ze en ze lacht terug. "Aaralynn" zeg ik. Marly en ik stellen haar allemaal vragen, over waar ze vandaan komt, hobby's enzo. Faith pakt ondertussen nog een stoel en schuift bij ons aan. We raken over vanalles in gesprek als er ineens op de deur geklopt word. Faith staat op en doet de deur open. "Eh, en jij bent?" vraagt ze tegen de verschijning in de deur. Ik probeer langs de muur heen te kijken die nogal irritant in de weg staat en ik zie een bekend gezicht.
Als ik het gezicht goed in me opgenomen heb kijk ik snel de andere kant op. Ik heb geen zin om hem nu onder ogen te komen. Door Marly en mijn nieuwe kamergenootje voel ik me iets beter, na alles van vanmiddag. Mischien is een woordenwisseling met mijn nieuwe klasgenootje niet zo erg, maar voor mij wel. Marly staat op en loopt naar Harry toe. Ze geeft hem een knuffel en kijkt mijn kant op. Niet om me jaloers te maken, integendeel zelfs. Het is juist om te kijken hoe ik nu op zijn aanwezigheid reageer. Harry loopt langs Faith en Marly heen, en hij loopt mijn kant op. Ik blijf de andere kant op kijken, ik snap niet eens wat hij hier doet. "Lynn" doet hij een poging. "Ik ben er niet, praat maar met Marly" geef ik antwoord. "Doe niet zo fucking kinderachtig Lynn!" schreeuwt hij. "Schreeuw niet tegen me in MIJN kamer, en noem me niet kinderachtig" schreeuw ik terug. Harry loopt stampvoetend door mijn kamer, alsof hij opzoek is naar iets wat hij tegen me hoofd aan kan gooien. Ik herriner me nog uit een gesprek met hem dat hij me vertelde, dat hij er niet tegen kan als mensen tegen hem schreeuwen. Maar hij moet toch echt accepteren dat ik daar ook niet tegen kan. En al helemaal niet in mijn kamer. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Ondanks dat hij DE Harry Styles is, betekend het niet dat hij alles kan doen en laten wat hij wilt. Harry blijft ineens stil staan en ik schrik er van. Ik ga onder mijn deken liggen, en Marly en Faith komen naar me toegelopen. Ze gaan beschermend naast me zitten. "Wat denken jullie nou? Dat ik haar iets aan doe?" hoor ik Harry aan ze vragen. Ik begin zacht te snikken. "Ik ben hier net een paar dagen, en het is nu al een chaos" zeg ik zacht. "Lynn, het spijt me.. Ik bedoel.. Ja het spijt me, ik heb gewoon nu een beetje veel aan mijn hoofd. Het was echt niet mijn bedoeling om zo tegen je uit te vallen" zegt Harry ineens. Ik stop met snikken. "Wat" zeg ik. "Je hoorde me wel Aaralynn" zegt hij geïrriteerd. Hij staat op en loopt naar de deur. Ik stap snel uit bed, en loop achter hem aan. Ik pak zijn arm. "Dus we zijn goed?" vraag ik hem voor de zekerheid. "Als jij het wilt" reageert hij. Ik glimlach alleen. Hij geeft me een glimlach terug en loopt de deur uit. Ik loop terug naar mijn bed en kijk de meisjes aan. "Waar slaat dit op" vraag ik aan Marly. "Hij gaat het je nog wel vertellen" beantwoord ze mijn vraag. "Ik hoop het" zucht ik. "Heb je iets met die jongen" vraagt Faith. "Nee, integendeel zelfs, ik ken hem net een paar dagen, en ik had vandaag een soort van ruzie met hem" zeg ik op een vragende toon. Faith kijkt me met ogen aan die vragen om meer informatie, maar ik heb er nu geen zin in.
Na een tijdje gaat Marly haar telefoon en ze staat op, ze loopt naar onze badkamer en voert haar gesprek. Ik hoor haar alleen een paar keer "Oke" zeggen en dan gaat de deur alweer open. Ik weet dat het niet netjes is om mensen hun gesprekken afteluisteren, maar soms gaat het gewoon automatisch. "Dames, ik moet jullie alleen laten, Lynn ik bel je." ze loopt naar ons toe en geeft mij eerst een knuffel, en daarna Faith. Faith en ik zeggen haar gedag, en dan is ze weg. "Dus, wat doen we, de rest van de avond" vraagt Faith na een korte stilte. "Uiteten gaan? En mischien is er wel ergens een feestje? Het is tenslotte vrijdag. En ik hoorde op de gangen deze week wat over een feestje" Ik snap eigenlijk niet waarom mijn eerste lesdag op vrijdag was maar oke. "Goed idee! Alleen.. ik ga niet echt uit, dus ik weet niet.." zegt Faith. "Eens moet de eerste keer zijn" reageer ik. Wat zeg ik dat toch vaak..
Als ik gedoucht ben, trek ik mijn legergroene jurkje aan. Ik doe een beetje makeup op en loop de badkamer uit. Faith zit op haar bed naar me te kijken, ze fluit naar me. "Mooi hoor Lynnie" zegt ze tegen me. Ik lach en bedank haar. "Je ziet er ook mooit uit" zeg ik haar. Ik kijk naar de kleding van Faith en ze heeft duidelijk smaak. Waarschijnlijk vind ik dat omdat ze dus schijnbaar ook van jurkjes houd. Ze heeft een rood jurkje aan, met een zwarte rand. Het staat mooi bij haar getinte huid. Haar haar heeft ze opgestoken, maar er vallen nog wel wat krullen uit. Ik heb mijn haar gewoon in een staart, maar het blijft niet echt mooi zitten. Ik pak mijn telefoon uit de lader en ik ben opzoek naar mijn zwarte pumps. Ik kan ze niet vinden. Mooi, nu al mijn schoenen kwijt. Ik kijk hopeloos om me heen. "Zoek je iets?" vraagt Faith. "Ik ben mijn schoenen kwijt" reageer ik geïrriteerd. "Deze?" ze houd mijn schoenen omhoog. "Ohmygod dankjewel, ze zijn mijn lievelings" ik bedank haar met een knuffel. Ik pak mijn zwarte tasje, en loop samen met Faith de deur uit. Ze draait de kamer opslot, en ik bedank haar zodat ik het niet hoef te doen. We lopen naar de centrale hal en kijken een beetje om ons heen, ondertussen zijn we aan het praten. "Waar ging nou die zogenaamde ruzie over met die jongen" vraagt Faith uit het niets. "Hij deed een beetje vervelend in de les, en ik reageerde te fel, en daar reageerde.." iets bots kei hard tegen me aan, en ik blijf midden in mijn zin steken. "Jeez, kijk is uit" roept iemand. Ik ken die stem. Hij draait zich om en kijkt me aan. "Hey, alweer jij" lacht hij.
JE LEEST
What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]
FanfictionAaralynn is een meisje die geboren is in Nederland. Ze heeft altijd al een gevoel voor Engeland gehad. En dan in het bijzonder Londen. Als ze haar eindexamen van het VMBO haalt, bedenkt ze zich dan ook geen moment en gaat in Londen studeren. Alleen...