Als mijn wekker me wakker maakt, als teken dat het 7 uur is, ga ik recht over eind in mijn bed zitten. Ik kijk naar het bed dat tegen over mij staat, en al snel zie ik dat Faith's bed onbeslapen is.
"Pfff, Faith, waar ben je als ik je nodig heb," zucht ik. Maar dan bedenk ik me ook weer dat als ze me iets vraagt, ik standaard zeg dat het goed gaat. Met een schuld gevoel, hang ik van mijn bed af, en zoek ik met mijn handen mijn pantoffels.
Ik pak de pantoffels op, en ik stap in de pantoffels zonder ze op het bed te leggen. Ik ga van mijn bed af, en stap op de grond.
"En nu," zeg ik weer tegen me zelf. Ik pak mijn telefoon, kijk naar de tijd, en zie dat het al 10 over 7 is. "Damn, zo snel al,"
Ik loop naar mijn kledingkast, pak er een donker blauw jurkje uit, en leg het op mijn make-up tafeltje. Ik buig me over mijn ondergoed la en pak er een wit setje uit, die ik boven op het jurkje leg. Ik buig me nog een keer over de la en pak er panty's uit.
Na dat ik al mijn kledingstukken verzameld heb loop ik richting de douche. Ik leg alles in de droge wastafel, en doe de douche op een warme stand.
Het is 8 uur als ik de douche uit kom, en mijn bad jas aan doe. Ik loop terug naar mijn kamer, en loop naar mijn sigaretten die in mijn tas zitten. Ik pak er een uit het pakje, en steek het op.
5 minuten later loop ik weer naar binnen, naar mijn kleding. Ik doe mijn kleding snel aan en begin te glimlachen als ik het resultaat zie. "Alleen nog makeup, en dan kunnen we gaan," mompel ik.
Een half uur later, loop ik met mijn tas de deur uit. Ik loop de gang uit en kom al weer in de centrale hal.
"Hey, waar ga jij zo vroeg heen,?" vraagt een bekende stem. "Hey Harry, eh.. ik ga even naar Starbucks," antwoord ik twijfelachtig. "Bezwaar als ik mee loop?," vraagt hij. "Oh eh.. , nee hoor," zeg ik.
"Oh shit, hoe werk ik mezelf hier nu weer uit, hij mag absoluut niet mee," denk ik in mijn hoofd.
-
H e l l o,
ik heb ook gewoon geen excuus waarom dit zó slecht is,
mischien is het omdat ik nog steeds druk ben ofzo..
nee dat is geen excuus he ?
Oke.. let me know of dit nog het lezen waard is,
I l o v e y o u,
JE LEEST
What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]
FanfictionAaralynn is een meisje die geboren is in Nederland. Ze heeft altijd al een gevoel voor Engeland gehad. En dan in het bijzonder Londen. Als ze haar eindexamen van het VMBO haalt, bedenkt ze zich dan ook geen moment en gaat in Londen studeren. Alleen...