hoofdstuk 13 ~

48 7 1
                                    

We lopen hand in hand terug naar mijn kamer, als ik alwéér Bruce zie. Nu maar hopen dat hij het ziet nog een keer probeert. "Lynn",. Ja dus toch wel. "Bruce, laat me met rust," reageer ik gewoon weer. Ik laat Harry's hand los, en hij kijkt me aan. "Ik ben hier niet voor niks heen gekomen, Lynn, I miss you!," zegt hij. "Oke, wat jij wilt, maar ik ga niet met je praten," zeg ik dan maar, omdat ik weet dat hij niet opgeeft. "Jawel, dat doe je wel, kom en ga mee Lynn," zegt Bruce. "Nee, ik ga niet met je mee, en ik zeg net, en heb al eerder gezegd, dat ik niet met je wil praten, dat had je allemaal eerder moeten bedenken," zeg ik zuchtend. "Pffff, doe niet zo onredelijk, ik kon ook niet anders," reageert hij weer op mij. "Ze zegt toch laat haar met rust," en met dat dat gezegd word, zie ik Bruce op de grond vallen.

Harry pakt mijn hand weer en we beginnen verder te lopen naar mijn kamer. "Wie is die Bruce, Lynn?," vraagt Harry een beetje zenuwachtig. "Ik vertel het je allemaal zo..,"

Ik doe als eerst mijn schoenen uit, en dan mijn jas. Op deze irritante pumps loop ik een beetje scheef, de rest kan ik nog wel aardig op lopen. Ik pak een stoel bij mijn bureau weg, en geef het aan Harry. Ik ga op bed zitten. Ik kijk om me heen en begin een beetje te zuchten. "Vertel het, Lynn." begint hij, als hij in de gaten krijgt dat ik om me heen kijk. "Ik denk dat ik het niet kan" zeg ik tegen hem. "Je kan het wel," Harry knijpt in me hand, in de poging om mij te laten praten, en me vertrouwen te geven. "Bruce, is mijn halfbroertje," begin ik aarzelend. "Halfbroertje? ", vraagt Harry verbaasd, geschrokken of hoe je het ook wil noemen. "Yep..," zeg ik zuchtend. "Dus, vertel verder, wat is er tussen jullie dat je niet goed met hem overweg kan," zegt hij. "Ik heb gewoon een moeilijke tijd achter de rug gehad, en hij is daar ook onderdeel van geweest, terwijl hij me had kunnen helpen, liet hij me vallen, en maakte het alleen maar erger," zeg ik snel zonder adem pauze te nemen.

;OHMYGOD, dit is echt een kort en slecht hoofdstuk, ik ga vanaf nu veel meer aandacht besteden aan WSID en aan andere verhalen die er aan komen, vergeef me voor deze paar zinnen, <3

What Should I Do? - H.S [ ON HOLD ]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu